پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
نماینده مجلس:

توسعه فرهنگی زیربنای توسعه اقتصادی است

جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۵۸
کد مطلب: 634776
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی گفت: فرهنگ یکی از مؤلفه‌های مهم و اساسی در توسعه هر کشور است که توسعه آن در جامعه توسعه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.
به گزارش جهان نيوز، به نقل از فارس از اسفراین دکتر هادی قوامی در چهل و چهارمین جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان اسفراین که با حضور امام‌جمعه، فرماندار و دیگر اعضاء در محل دفتر امام‌جمعه با محوریت سختی‌های تحریم و چاره‌های فرهنگی تشکیل گردید گفت: افزایش آسیب‌های اجتماعی در جامعه هم می‌تواند به علت مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم باشد و هم می‌تواند به علت مشکلات فرهنگی جامعه باشد که بایستی برای جلوگیری از این آسیب‌ها در جامعه دغدغه هر دو را داشت.

وی گفت: فرهنگ یکی از مؤلفه‌های مهم و اساسی در توسعه هر کشور است که توسعه آن در جامعه توسعه اقتصادی را به دنبال خواهد داشت.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: جوامعی که در کنار توسعه اقتصادی خود به دنبال توسعه فرهنگی و زیرساخت‌های آن هستند به‌مراتب جایگاه بسیار خوبی نسبت به جوامعی که به دنبال بهبود وضع اقتصادی خود هستند تا توسعه فرهنگی.

قوامی گفت: امروز با دشمنی مواجه هستیم که از گزینه‌های نظامی ناامید و به دنبال هدف قرار دادن زیرساخت‌های فرهنگی کشور است که همه ما باید با هوشیاری و توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.

وی ادامه داد: امروز با دشمنی مواجه هستیم که از گزینه‌های نظامی ناامید و به دنبال هدف قرار دادن زیرساخت‌های فرهنگی کشور است که همه ما باید با هوشیاری و توسعه برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در جامعه نقشه‌های دشمنان را خنثی کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *