پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

مقابله باعوامل نفوذ مهمترین برنامه اجرایی کشوراست

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 634690
فرمانده سپاه تهران گفت: برخورد با مفسدان اقتصادی و عوامل نفوذی را از جمله مهمترین برنامه‌های اجرایی در کشور است و برای حصول نتیجه و حرکت در مسیر تعالی باید سوءمدیریت‌ها برطرف شود.
مقابله باعوامل نفوذ مهمترین برنامه اجرایی کشوراست
به گزارش جهان نيوز به نقل از سپاه نیوز، سردار محمدرضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول‌ الله (ص) تهران بزرگ در جمع خواهران مبلغ بسیجی با اشاره به اهمیت مسئله حجاب در میان قشر جوان جامعه اسلامی اظهار داشت: حجاب اسلامی یکی از والاترین ارزش‌های اسلامی است که جوانان ما باید به آن توجه ویژه داشته باشند. امروز خواهران مومنه جامعه ما خود حجاب را انتخاب کرده و اهمیت آن‌ را درک کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه تفکر بسیجی متاثر از دفاع مقدس سبب نجات منطقه از لوث تکفیری‌های شد، افزود: پیروزی‌های جبهه مقاومت متاثر از دیدگاه راهبردی امام راحل و رهبر معظم انقلاب اسلامی و برگرفته از سیره شهدا و ایثارگران دوران دفاع مقدس است.

سردار یزدی برخورد با مفسدان اقتصادی و عوامل نفوذی را از جمله مهمترین برنامه‌های اجرایی در کشور عنوان کرد و افزود: برای حصول نتیجه و حرکت در مسیر تعالی باید سوءمدیریت‌ها برطرف شود و با مفسدان اقتصادی برخورد کرد.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درپاسخ به این عزیزبایدگفت درجامعه امروز ما عده ایی تماشاچی هستند ودرتاریکی نشسته و اشیاء درروشنایی و همه چیز را رصد میکنند ولیکن هیچگاه نشده تاوسط این میدان وسیع خود را به آب وآتش بزنند تاوضعیت تغییر کند متاسفانه ان تعدادی که هستند آنقدر فهم مدیریتی ضعیفی دارندو ضررشان بیشتر از نفعی است که به جامعه میرسانند