سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱
سردار پورجمشیدیان:

مقصد تکفیری ها مرزهای ایران بود

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 634683
معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه گفت: تکفیری‌ها به قصد رسیدن به مرزهای ما آمده بودند که نظام مقدس را مورد تهدید و تاخت و تاز قرار دهند.
مقصد تکفیری ها مرزهای ایران بود
به گزارش جهان نيوز، سردار سرتیپ پاسدار علی‌اکبر پورجمشیدیان در یادواره شهید علیپور با گرامیداشت یاد و خاطره ‌23 هزار شهید استان خوزستان به ویژه ‌سردار رشید اسلام شهید علیپور اظهار داشت:‌ نقش مردم، رزمندگان و پاسداران غیور در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و جبهه مقاومت در ‌عراق و سوریه ‌‌بی‌نظیری است و از همان روز نخست حمله گروه‌های تکفیری به عتبات عالیات و حرم اهل بیت(ع)، مردم بزرگوار این‌ استان‌ جزو نخستین دلاورمردانی بودند که در این جبهه حضور پیدا کردند.

معاون هماهنگ‌کننده نیروزی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه‌ اندیمشک بیش از هزار شهید تقدیم اسلام کرده است،‌ افزود: ‌شهید علی‌پور یکی از چهره‌های شاخص و شخصیت ملی و مستشار کم‌نظیر نظامی در جبهه مقاومت و دفاع از حرم اهل بیت(ع) بوده است.

سردار سرتیپ پورجمشیدیان بیان کرد: رهبرمعظم انقلاب در سفارش‌های خود بارها فرمودند که تاریخ به ویژه 200 سال اخیر را مطالعه کنید چراکه عبرت‌آموز و درس آموز است و برای امروز ما بسیار می‌تواند مؤثر باشد تا بدانیم کجا بودیم و در چه شرایطی قرار داریم.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه‌ با بیان این‌که موضوع‌های نظامی یکی از محورهای مطالعاتی است، خاطرنشان کرد: بخش‌های از کشور که در جنگ‌های مختلف از ایران جدا شدند برای نسل جوان که امروز تحت تأثیر فضای مسمومی قرار گرفته‌اند باید تبیین شود.

وی با اشاره به این‌که مردم نظام سلطه را کنار زدند و نظام مقدس جمهوری اسلامی را آوردند، تأکید کرد: اقشار مردم در همه صحنه‌های پای کار آمدن نظام مقدس حضور داشتند اما مردان بزرگی همچون علیپور سخت‌ترین مسئولیت را در انقلاب پذیرفتند و همه وجود خود را کف دست گذاشتند و با تمام اخلاص برای تثبیت نظام مقدس فداکاری کردند.

سردار ‌پورجمشیدیان با بیان این‌که شهید علیپور جوان 12 یا 13 ساله‌ای بود که وارد جنگ شد، عنوان کرد: اگر جنگ تحمیلی به دفاع مقدس تبدیل شد به دلیل پای میدان آمدن همه اقشار و مردم بود و این هنر امام بود که همه را به صحنه آورد و سرداری همچون علیپور درس را رها می‌کند و وارد صحنه جنگ می‌شود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ‌با اشاره به این‌که در تاریخ نظامی دنیا برخی از عملیات‌های دفاع مقدس همچون عملیات والجر 8، خیبر و بدر که در استان خوزستان انجام شده، بی نظیر است یادآور شد: اولین ثمره حضور مردان بزرگ  در مقابل حرکت بزرگ دشمن توقف آن بود چراکه حداقل این حضور جداسازی استان خوزستان یا به عبارتی به معنای سقوط کل کشور بود.

سردار پورجمشیدیان با بیان اینکه نیروهای مسلح همه سرمایه‌ خود را در رفع محرومیت به کار گرفته‌اند،‌ بیان کرد: مردمی‌ترین نهاد سپاه و بسیج است ولی چرا باید فضا را مسموم کرد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه‌ با اشاره به این‌که گروه‌های تکفیری گفته بودند هر کجا اثری از محبت اهل بیت(ع) باشد، باید آن را از بین ببریم، بیان کرد: تکفیری‌ها به قصد رسیدن به مرزهای ما آمده بودند که نظام مقدس را مورد تهدید و تاخت و تاز قرار دهند.

سردار سرتیپ پورجمشیدیان با بیان این‌که اگر برای تکفیری‌ها شرایطی فراهم می‌شد تا مرکز حکومت ما آماده بودند، ادامه داد: مردان غیور و دلاوری همچون شهید علیپور در برابر تکفیری‌ها سینه سپر کردند و ایستادند.

وی با بیان اینکه برخی‌ها در 8 سال جنگ‌ یک روز هم در میدان نبرد حضور نداشتند ‌اما امروز طلبکارند، عنوان کرد: اگر بنا‌ست تاریخ و عاشورا تکرار شود، نتیجه و ثمره آن نابودی دشمنان و استکبار جهانی خواهد بود.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی زمینی سپاه ‌بیان کرد: در جنگ اقتصادی اگر دلمان با خدا باشد دست ما را می‌گیرد و شرط این دست گرفتن‌ها این است که همه وجود خود را در خدمت خدا قرار دهیم و در اقتصاد به نظر می رسد اخلاص و صداقت را مشاهده نمی‌کنیم.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


قابل توجه این دوستان:
Italy
دل بستگان، دل باختگان، وادادگان، سینه چاکان غرب؛
سکولارها؛
لیبرالها؛
ناسیونالها؛
اصلاح طلبان؛
افسادطلبان؛
میانه روها؛
اصولگراها؛
تندروها؛
کندروها؛
چو ایران نباشد تن من مباد/بدین بوم و بر زنده یک تن مباد
دریغ است ایران که ویران شود و باقی قضایا.