جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

دغدغه «برانکو» برای بازی فردای تیمش

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴
کد مطلب: 634668
سرمربی پرسپولیس ناشناخته بودن تیم نفت مسجد سلیمان را یکی از دغدغه‌های تیمش در بازی فردا عنوان کرد.
دغدغه «برانکو» برای بازی فردای تیمش
به گزارش جهان نيوز، پرسپولیس که اکنون در صدر جدول لیگ برتر قرار دارد فردا در استادیوم آزادی به مصاف شاگردان عبدالله ویسی خواهد رفت. برانکو با حضور در نشست خبری سازمان لیگ به سوالات خبرنگاران در خصوص شرایط سرخپوشان پاسخ داد.
 
سرمربی سرخپوشان در ابتدای صحبت‌هایش گفت: اکنون هفته چهارم لیگ است و ما مقابل تیم جدیدی قرار خواهیم گرفت.

فصل گذشته پارس جنوبی تیم جدید لیگ بود و دیدید که خصوصا در نیم فصل اول چه عملکردی داشت و چگونه در کورس قرار داشت.

وی ادامه داد: فصل گذشته دیدید که پارس جنوبی چقدر در لیگ برتر خوب عمل کرد و سایه به سایه ما آمد. به این دلیل بازی مقابل تیم جدید لیگ برتری سخت خواهد بود چون حریف بسیار با انگیزه است. مشخصه مهم تیم نفت مسجد سلیمان تغییر سرمربی‌اش است.

آنها عبدالله ویسی را آورده‌اند که با استقلال خوزستان قهرمان لیگ شده و بازیکنان جدیدی را هم آورده‌اند و به تیمشان اضافه کرده‌اند.

یکی از مشخصات بارز این تیم داشتن بازیکنانی با کیفیت و با تجربه است که بین ۲۵ تا ۳۰ سال هستند و در بهترین سنشان قرار دارند.

بازی با چنین تیمی می‌تواند برای ما مشکل‌ساز باشد، همیشه تکرار کرده‌ام که هیچ تیمی را دست کم نمی‌گیریم و انتظار برد ساده‌ای مقابل حریف نداریم.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *