پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱

هجمه‌روانی دشمن برای بسترسازی اجتماعات‌مردمی

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۵۴
کد مطلب: 634630
فرمانده دانشگاه تربیت پاسداری امام حسین(ع) با بیان اینکه شرایط تورم و گرانی موجود به دلیل ضعف در حوزه مدیریتی است، گفت: دشمنان با هجمه روانی بسترسازی اجتماعات مردمی را دنبال می‌کنند.
هجمه‌روانی دشمن برای بسترسازی اجتماعات‌مردمی
به گزارش جهان نيوز، سردار علی فضلی در مراسم دومین سالگرد تدفین شهدای گمنام شهر صدرا اظهار داشت: خون شهدا، انقلاب و مردم ولایت‌مدار را بیمه کرده و هجمه فرهنگی امروز طبیعی است چراکه انتظار نیست دشمنان دست روی دست بگذارند اما باید هوشیار باشیم به تکلیف انقلابی خودمان عمل کنیم. 

وی افزود:  امروز جغرافیای کشور یمن در اختیار انصارالله است و این همان تفکر بسیجی و استراتژیک مقاومت است که سبب شده عرصه را بر سعودی‌ها و تکفیری‌ها تنگ کنند. 

سردار فضلی گفت: رهبر انقلاب چند روز پیش تحلیل دشمن را برملا کرد و حجت را بر همگان تمام کردند که دلمان بیش از این به گفت‌وگو با نااهلان خوش نکنیم.

جانشین سابق سازمان بسیج کشور تصریح کرد: در شرایط گرانی و تورم، دشمنان با هجمه روانی بسترسازی اجتماعات مردمی را دنبال می‌کنند اما ملت ما بصیر هستند و دست رد بر توطئه‌های آنان می‌زنند.

وی با بیان اینکه شرایط تورم و گرانی موجود  به دلیل ضعف در حوزه مدیریتی است، بیان کرد: دشمنان با بهره‌گیری از قدرت رسانه‌ای به دنبال تغییر افکار  مردم از این نظام هستند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


عباس گودرزی
Denmark
سلام سردار بزرگ و مخلص بنده اعتقاد دارم ضعف اعتقادی باعث بروز مشکلات شده . چرا که ضعف مدیریتی با توجه به تذکرات و راهکارهای سازنده فرمانده معظم کل قوا در مورد جنگ اقتصادی دیگر معنی ندارد و و خاطیان در اصل مفسد و خیانتکارند و اعتقادشان نسبت به اسلام و نظام اشکال دارد . زیرا عاقلان را به یک اشاره