پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
معاون بهداشت وزارت بهداشتی وزارت بهداشت خبر داد

اجرای بیش از ۶۰۰۰ طرح بهداشت در کشور

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب: 634611
معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: سرعت اجرای طرح‌های وزارت بهداشت در سال‌های اخیر بسیار قابل توجه است و این طرح‌ها یکی پس از دیگری بدون اتلاف وقت و هزینه به بهره‌برداری می‌رسد.
اجرای بیش از ۶۰۰۰ طرح بهداشت در کشور
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رییسی در سفر به استان آذربایجان غربی، مرکز جامع سلامت "نازلو" و پایگاه سلامت حضرت ولیعصر (عج) شهر ارومیه را افتتاح کرد.  

در این دو افتتاح که دکتر آقازاده رئیس دانشگاه علوم پزشکی ارومیه و جمعی از مدیران معاونت بهداشت وزارت بهداشت حضور داشتند، دکتر رئیسی، معاون بهداشت وزارت بهداشت از بخش های مختلف این دو مرکز بهداشتی بازدید و در جریان روند ساخت و آماده سازی این واحدها جهت ارائه خدمت قرار گرفت.

رییسی در مراسم افتتاح این طرح ها گفت: با شروع طرح تحول سلامت ۶ هزار و ۲۳۰ طرح در حوزه بهداشت در سراسر کشور اجرا شده که بهره برداری از آنها در اولویت برنامه های وزارت بهداشت است. از این تعداد، ۳۸۰۰طرح به بهره برداری رسیده و ۱۲۳۰ طرح دیگر نیز در مراحل پایانی احداث قرار دارد.

وی با تاکید بر اینکه تکمیل بقیه طرح ها با جدیت ادامه دارد، افزود: اولویت وزارت بهداشت رسیدگی و تجهیز مراکز مناطق کم ‌برخوردار و محروم برای خدمات رسانی بهتر به مردم و گسترش سلامت در سطح جامعه است.

رییسی با اشاره به اینکه افزایش بهره وری در اجرای این طرح ها مورد توجه قرار گرفته است، بیان کرد: این طرح ها مطابق با استانداردهای جهانی اجرا شده و متناسب با این استاندارد خدمات بهتر و بیشتری به مردم ارائه می کند. سرعت اجرای طرح های وزارت بهداشت در سال های اخیر بسیار قابل توجه است و این طرح ها یکی پس از دیگری بدون اتلاف وقت و هزینه به بهره برداری می رسد.

بنابر اعلام وبدا، وی افزود: بیش از ۵۰۰ طرح نیز در استان آذربایجان غربی از ابتدای طرح تحول سلامت به اجرا درآمده و تاکنون بیش از ۳۵ درصد آنها به بهره برداری رسیده است. باید توجه کرد که  تلاش مستمر دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی در راستای اجرای طرح های عمرانی زیرمجموعه این دانشگاه قابل ملاحظه است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *