پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱۸

فرزند احمدی‌نژاد کجاست؟

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۱
کد مطلب: 634610
محمود احمدی‌نژاد به هشتگ فرزندت کجاست پاسخ داده است و بار دیگر پیکان انتقادات خود بعد از ریاست جمهوری را به سمت سیاسیون کشور گرفت و از آنها پرسید از کجا آورده‌اید؟
فرزند احمدی‌نژاد کجاست؟
به گزارش جهان نيوز، محمود احمدی نژاد که این روزها با صحبت های انتقادی اش نقش اپوزیسیون درون نظام را به خود گرفته است در مصاحبه ای با خبرفوری به هشتگ فرزندت کجاست پاسخ داد و گفت: به خدا خیلی بده که شما به عنوان یک رسانه برای تطهیر ملت مجبور شوبد از مسوولان بپرسید فرزندت کجاست. 

او ادامه داد: بچه های من همه ایران و مهندس هستند؛ در یک شرکتی هم با حداقل حقوق مشغول به کار هستند. 

رئیس دولت نهم و دهم در بخش دیگری از این گفت‌وگو بیان کرد: یک عده خودشان و بچه هایشان در خارج از ایران زندگی های آنچنانی دارند در حالی که اینجا مردم در فشار هستند؛ اصلا ثروتت شمارش نمی شود؛ از کجا آورده ای؟ 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرگ برغارتگر بیت ولمال
Iran, Islamic Republic of
چرا قانون ازگجا آوده اید اجرا نمی شه که اینهمه ذهن مردم درگیر نشه؟یا می خواهید سرمردم با اینحرفها گرم بشه وآنها که می خواهند غارت کنند مشکلی نداشته باشند؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
قبل از پرسیدن اونوقت همه می روند کاناداجون ها !
مالک
Iran, Islamic Republic of
سوال تک تک ملت ایران از حرامخواران مسئول است.
Iran, Islamic Republic of
راست ميگه.
Iran, Islamic Republic of
هر چند آقای احمدی نژاد را کامل نمی دانم ولی از چهره اش تا عملش مردمی است.
Iran, Islamic Republic of
بچه های من همه ایران و مهندس هستند؛ در یک شرکتی هم با حداقل حقوق مشغول به کار هستند.
حداقل حقوق چقدر است؟؟؟
رابطه آقازاده شما و شستا و کیش چه بود؟؟؟
موسوی از نزدیکان سابق شما سوالاتی از شما پرسیده،پاسخ دهید!
قدیری ابیانه از شما پرسیده چرا چند هزار میلیارد را در اختیار مشایی گذاشته اید،در حالیکه باید در اختیار وزارت ارشاد می گذاشتید و سرنوشت این پول چه شد؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
از احمدي نژادخوشم نمياد به راي من در 84 و 88 خيانت كرد ولي ادبيات شما رو هم اصلا قبول ندارم. لذا منفي زدم برات.
Iran, Islamic Republic of
دیگه این وصله ها به احمدی نژاد نمی چسبه دست شما حقه بازان دروغکار آشکار شده است. درود بر احمدی نژاد عزیز
چوبین
Iran, Islamic Republic of
زنده باد احمدی نژاد.
Iran, Islamic Republic of
برای من جای تعجب دارد، پس از آنکه رهبر انقلاب، صریحا تحرکات آقای احمدی نژاد و همدسته هایش را در نقشه دشمن دانسته اند، طرح مسائلی از قول آقای احمدی نژاد، هرچند به حق، چه معنایی دارد؟ قانون از کجا آورده ای متعلق به آقای احمدی نژاد نیست و پیش از ایشان می بایست پیگیری می شد. حتی ایشان هم در زمان تصدی خود، این قانون را احیاء نکردند! بنابراین، تحرکات ایشان نه از سر دلسوزی بلکه از سر سیاسی گری، عصبیت و فرصت طلبی است. همه باید دست به دست هم دهیم و همانگونه که امام راحل فرمودند، پستیبان ولایت فقیه باشیم تا ممللکت آسیب نبیند.
Iran, Islamic Republic of
کافیه دیگه من بشخصه اعلام میکنم که صاحب ثروت ویا تهی شدن به مدیریتی برمیگردد که صرف نظر ازاینکه چه کسی باشد ویانباشد نتوانست دربرابر مواضع واصول خود دربعد اقتصادی عرض اندام کند چون بخوبی می بینیم که کاهش ارزش پول ملی به پدیده های نادر سیاسی درسطح بین الملل گره خورده ولذا قبل از اینکه بدانید فرزند ت کجاست و یا از کجا اورده اید بسراغ مدیریتی بروید که درطول سالیان دراز چگونه بقیمتها بازی میکنند و اگر از آنان پرسیده شود که مسبب این امور کیست درپاسخ خواهید شنید که کار هیچ کس نیست و بازار ساز و کار خودش را دارد ودرادامه میگویند چون تولید ویا عرضه نیست ارزش پول ملی پایین میاید و دراین آشفته بازار تهرانی وکسانیکه میدانند آخرالامر چه میشود انگشت برکالا وخدماتی میگذارند که خروجیش چیزی است که شما میگویید "فرزند ت کجاست"و یا"از کجا اورده اید؟ " درنهایت بجای این حرف های بچگانه که درمدیریت جامعه بچگی میکنید وبخود آئید وبه موضوعاتی بپردازید که مردم از آن رنج میبرند .
سلیمانی
Iran, Islamic Republic of
فارغ ازتمام حاشیه هایی که داردتنهارییس جمهوری که برای خویش کیسه ندوخت
Iran, Islamic Republic of
علیرغم همه انتقاداتی که نسبت خطاهایی که در دوسال آخر ریاست جمهوری اش و همچنین ثبت نام انتخابات ریاست جمهوری دوره دوازدهم و نامه های کذایی اش به رهبر انقلاب و آخرین نمونه اش خواستار استعفای روحانی و...دارم، اما رک و پوست کنده بگویم که واقعا تنها رئیس جمهور بعد از جنگ بود که شبانه روز برای مردم این مملکت بخصوص قشر مستضعف کار و تلاش می کرد و سر از پا نمی شناخت! که البته دولتمردان فعلی به اندازه یک انگشت ایشان نیز در این زمینه نمی شوند!اما حیف و صدهزار حیف که که با نفوذ جریان انحرافی در بدنه بر شخصیت وی اثر گذاشت و متاسفانه شد که نباید می شد!
خدا لعنت جریان جریان انحرافی به خصوص سرکرده آن ...
نادر
Iran, Islamic Republic of
دوسال آخر مدیریت ایشان را باید نتیجه اتحاد اصولگرا و اصلاح طلب ها برای خرابکاری دانست
آنها متحدالقول و متحد العقیده بودند که نباید کسی خارج از دایره این دو به مناصب مدیریتی دست یابد
یاد مرحوم هاشمی افتادم که گفت وقتی دیدم کوتوله های سیاسی وارد صحنه شده اند آمدم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر چه دوسال آخرش کم کاری کردو کوتاهیهایی در باره انقلاب ونظام ورهبری کرد اما دو تا خصوصیت بزرک ومهمی داشت اولا به کشورش خیانت نکرد دوما از کشور ونظامش دزدی نکرد واکثر مردم این در مورد را با گوشت وپوستشان درک کردند...
Iran, Islamic Republic of
دوسال آخر نتیجه همدستی صاحبان زر وزور وتزویر بود.علیه ایشان .
نادر
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
خب مگه بد میگه
جها نیوز شما به عنوان یک رسانه ارزشی و مکتبی مواظب باشید ناحق تیتر نزنید چون با این روند پیش برید ریزش هاتون از بین بچه حزب اللهی ها خواهد بود

مواظب باش