جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۲

خیابانی:حلالم کنید، شاید در این جراحی از دنیابروم!

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 634604
جواد خیابانی مجری و گزارشگر ورزشی تلویزیون بعد اززمین خوردن و آسیب جدی دیروز به بیمارستان رفت. حالا گفته می شود او باید تحت عمل جراحی دشواری قرار بگیرد و این به آن معنا است که چند برنامه زنده را از دست می دهد.
خیابانی:حلالم کنید، شاید در این جراحی از دنیابروم!
به گزارش جهان نيوز، خیابانی در این رابطه گفت:« دیشب بدجوری زمین افتادم و دیگر نتوانستم برخیزم.» او افزود:« متاسفانه از امشب در برنامه مجله آسیایی شبکه ورزش نیستم.» جواد خیابانی قرار بود که دیدار سوپر کاپ اروپا میان رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را هم گزارش کند:«بله این بازی را هم نمی توانم گزارش کنم.باید به بیمارستان بروم تا آن جا جراحی شوم و تحت مداوا قرار بگیرم.»

گزارشگر قدیمی فوتبال ایران گفت:« برای همه همکارانم در شبکه ورزش و شبکه سه آرزوی موفقیت دارم. دلم می خواهد سازمان(صدا و سیما) بهترین برنامه ها را داشته باشد.» او همچنین درباره مراحل درمانی اش گفت:« عمل جراحی سختی دارم و شاید در حین عمل از دنیا بروم. مردم ایران حلالم کنند و مرا ببخشند که سال ها است آزارشان داده ام. ببخشند که نتوانسته ام کمکشان کنم.»

جواد خیابانی گزارشگر و مجری پراحساس فوتبال ایران است که  با گزارش های  بازی های خاطره انگیزی چون بازی ایران استرالیا و ایران و آمریکا نامش در تاریخ فوتبال ایران ثبت شده است. او در زلزله کرمانشاه نیز یکی از فعال ترین چهره ها بود و زمان زیادی را صرف کمک به مردم زلزله زد کرد.

برای این گزارشگر و مجری پراحساس و مهربان آرزوی سلامت دارد و امیدواراست تا هرچه زودتر بتواند بازهم با گزارش های جذابش به عرصه گزارشگری و اجرا بازگردد.

منبع: ورزش سه
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علی
Iran, Islamic Republic of
دعای 80 میلیون ایرانی پشت سر کسانیست که دروقت سختی ملت ،حتی حاظرند پیراهن خودشونو بفروشند تا دلی شاد بشه
Iran, Islamic Republic of
آقاي خياباني عزيز،
ديگران بايد از تو حلال بودي بخواهند
خداوند رحمان و رحيم حافظت باشد انشاءالله-منتظرت هستيم
هو الشافي