کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

به بهانه نامه اخیر قالیباف

علاقه‌مندی عجیب حسام‌الدین آشنا به علنی شدن اتمام‌حجت با روحانی

25 مرداد 1397 ساعت 10:31

حسام الدین آشنا در واکنش به خبر نامه قالیباف از وی خواست این نامه را برای عموم منتشر کند.صبح امروز محسن پیرهادی در گفتگویی این نامه را تایید کرده بود.


گروه سیاسی جهان نیوز: حسام‌الدین آشنا از زمان انتخابات ریاست‌جمهوری سال 92 جزو نزدیکان و یکی از اصلی ترین عناصر تبلیغاتی و عملیات روانی در کنار حسن روحانی قرار داشت  و پس از ژیروزی روحانی از ابتدا تاکنون به عنوان مشاور فرهنگی رییس‌جمهوری و رییس مرکز بررسی‌های استراتژیک ریاست‌جمهوری مشغول به فعالیت است.

به گزارش جهان نیوز، از چند روز قبل اخباری مبنی بر جدایی و اختلاف بین او حسن روحانی در فضای مجازی منتشر شد.
اما نکته‌ای که آن روزها شایعه استعفای آشنا را تقویت کرد پروفایل توئیتر آشنا بود. آشنا در پروفایل توئیترش، سمت‌های دولتی را حذف کرد و تنها خود را یک عضو هیات علمی معرفی می کند نکته ای که فعالین مجازی بی‌ارتباط به شایعه استعفای وی از مشاورت رئیس‌جمهور و یا دلخورهای وی از حسن روحانی ندانستند.

واکنش معنادار آشنا به خبر نامه قالیباف به سران سه قوه
حسام الدین آشنا در واکنش به خبر نامه قالیباف از وی خواست این نامه را برای عموم منتشر کند. این در حالیست که محسن پیرهادی  از نزدیکان قالیباف در گفتگویی این نامه را تایید کرده بود. وی در این باره گفته بود: قالیباف نامه‌ای را به سران سه قوه به عنوان اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی ارسال کرده است.

اما نامه آشنا به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر محمدباقر قالیباف
سلام علیکم
لطفا در صورت صلاحدید، نامه خود را که در باره راه‌حل‌های مشکلات اقتصادی به مسئولان سه قوه مرقوم فرموده اید برای آگاهی عمومی، ثبت در تاریخ و اتمام حجت، منتشر فرمائید.

اما استفاده از واژه "اتمام‌حجت" در جملات حسام الدین آشنا کمی معنادار به نظر می‌رسد. این در حالیست که برخی فعالین سیاسی معتقدند دلخوری آشنا از رئیس جمهور به علت بی توجهی او به ارائه راه حل‌های پیشنهادی وی برای برخی مشکلات دولت است.
به همین دلیل شاید آشنا غیر مستقیم یکبار دیگر روحانی را خطاب قرار داده است و تاکید کرده که قالیباف برای ثبت در تاریخ و اتمام حجت نامه خود را منتشر کند.

جدای از گمانه زنی‌ها درباره پیام های اخیر حسام الدین آشنا به نظر می رسد علاوه بر سلبریتی ها که از چند ماه قبل مسیر خود را از روحانی جدا کرده اند اینک برخی از نزدیکان سیاسی  رئیس جمهور نیز بدشان نمی آید که پلاس های به جامعه مبنی برای دور شدن از حسن روحانی بدهند.
 


کد مطلب: 634600

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/634600/علاقه-مندی-عجیب-حسام-الدین-آشنا-علنی-شدن-اتمام-حجت-روحانی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com