جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
وزیرتعاون دولت نهم:

تخریب‌کنندگان در زمین دشمن بازی می‌کنند

پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۲۹
کد مطلب: 634545
ناظمی اردکانی با بیان اینکه دولت از ارکان نظام اسلامی است، گفت:‌ کسانی که بخواهند ارکان نظام را تضعیف کنند، قطعا در زمین دشمن بازی کردند.
تخریب‌کنندگان در زمین دشمن بازی می‌کنند
به گزارش جهان نيوز، محمد ناظمی اردکانی وزیر تعاون دولت نهم با اشاره به بخشی از سخنان اخیر رهبر انقلاب که فرمودند "آنها که می‌گویند دولت باید برکنار شود در نقشه دشمن نقش‌آفرین هستند، گفت: امروز کشور در شرایط سختی قرار دارد و لازم است همه گروه‌های سیاسی با حفظ انسجام و اتحادملی شرایط را برای برون‌رفت از اوضاع سخت کنونی فراهم کند.

وی با انتقاد از برخی اظهارنظرها درباره استعفای رئیس جمهور گفت: کسانی که  بخواهند ارکان نظام را تضعیف کنند، قطعا در زمین دشمن بازی کردند.

ناظمی اردکانی در عین حال یا‌دآور شد: به عملکرد دولت به ویژه در بحث مسائل اقتصادی نقدهای جدی وارد است ولی اینکه عده‌ای بخواهند، ماهیت دولت را که یکی از ارکان نظام بوده و با اراده و رای مستقیم مردم، انتخاب می‌شود، تخریب کنند، قطعا دچار اشتباه بزرگی شدند.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چرا شما دولتی ها خودتان را منزه و مبرا از هر گناهی میدانید
هر کسی مسئولیتی را قبول میکند میبایست پاسخگوی عواقب ان هم باشد
تصمیمات نادرست دوستان شما در حال حاضر باعث شده که زندگی بسیاری از مردم به لبه پرتکاه برسه
کارگری که حقوقش را اول سال به حساب خودتان متناسب با افزایش تورم اضافه میکند تا اخر سال هیچ تغییری نمیکند و مطمئن باشید که حقوق کارگر زیر 1.5 میلیون تومان است نه برابر با حقوق شما و دوستانتان
پس پذیرای هر گونه انتقادی باشید و بیخود خودتان را در نقش طلبکار قرار ندهید
فعلا که همه دولت مردان مستحق هر نوع انتقادی هستند