پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۲
۱۰

واکنش عجیب واعظی به کمپین«فرزندت کجاست»

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۹
کد مطلب: 634506
«واکنش واعظی به کمپین فرزندت کجاست»، «دومین هفته بدون سخنگوی دولت» و «حضور عضو جدید کابینه در بین خبرنگاران» از حاشیه‌های امروز حیاط دولت بود.
واکنش عجیب واعظی به کمپین«فرزندت کجاست»
به گزارش جهان نيوز، اعضای کابینه دوازدهم پس از پایان جلسه هیأت دولت به میان خبرنگاران آمدند و به سؤالات آنان پاسخ گفتند؛ حیاط دولت امروز هم با حاشیه‌هایی همراه بود که در ادامه می‌آید.

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهور که پس از جلسه هیأت دولت به میان خبرنگاران آمد درباره کمپین «فرزندت کجاست» گفت: من فکر می‌کنم ما اصلاً اگر وارد این وادی شویم،تمامی ندارد، هر روزی هر ساعتی یک چیزی مطرح می‌شود مهم این است ما باید اصل را بر این که همه مردم و همه مسئولان دارند درست عمل و زندگی می‌کنند بگذاریم؛ مگر اینکه خلافش ثابت شود.

وی ادامه داد: اینکه امروز بگویند فرزندت کجاست؟ فردا بگویند چقدر حقوق می‌گیرید؟ پس فردا بگویند چه می‌پوشید؟ روزهای جمعه و شنبه چه کار می‌کنید؟ من در این ۵ سال که در دولت هستم سعی کردم هیچ وقت وارد حاشیه نشوم انواع حرف ها در فضای مجازی علیه بنده نوشتند اما هیچ وقت از خودم دفاع نکرده ام چون من فکر می‌کنم این یک مسیر انحرافی است یک مسئول باید با تمام وجود در خدمت کار و مردم  باشد و همواره به همکارانم در دولت توصیه کردم برای خدمت به مردم کار کنیم و مردم خود قدرشناس هستند.

سلطانی‌فر وزیر ورزش و جوانان هم بعد از چند هفته بالاخره به میان خبرنگاران آمد و در پاسخ به این سؤال که برای حل مشکل کی‌روش با فدراسیون فوتبال اقدامی انجام شده یا نه، گفت: مشکل کی‌روش با فدراسیون فوتبال در حال حل شدن است.

اما پس از کنار رفتن نوبخت از سمت سخنگویی دولت، گمانه‌زنی‌هایی برای سمت سخنگو مطرح شد که از آن میان می‌توان به اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس‌جمهور و عبدالرضا رحمانی‌فضلی وزیر کشور مطرح شد؛ واعظی درباره انتخاب سخنگوی دولت نیز گفت: مدت زیادی نیست که دولت سخنگو ندارد، دو هفته است. حتما سخنگو انتخاب می شود. فردی مورد نظر بود که به دلیل مشغله کاری ترجیح داد، شخص دیگری باشد.

محسنی بندپی عضو جدید کابینه هم امروز به میان خبرنگاران آمد و یادی از علی ربیعی وزیر سابق کار کرد و گفت: مهم‌ترین کاری که فقر را کاهش می‌دهد، ایجاد اشتغال است، هم آقای ربیعی و در ادامه آقای روحانی، تاکیدشان روی بحث اشتغال فراگیر و سرعت بخشیدن به مشاغل خانگی و روستایی بوده است.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
...
مشتی
Iran, Islamic Republic of
عجب است که دولتمردان غربی و اروپایی بجای کار کردن برای مردمشان، دائم وارد این حواشی میشوندمانند:
1-میزان دریافتی خودشان را به شفافیت در سایت برای همه دنیا اظهار میکنند.
2-مالیات و مقدار مالیات پرداختی را اظهار میکنند.
3-میزان دارایی خودرا اظهار میکنند.
وقس علی هذه
Iran, Islamic Republic of
بعضیا از غربزدگی فقط مثل اونا پوشیدن و مثل ثروتمنداشون گشتن و ........ رو دوست دارن ولی وقتی به مسئولیت پذیری و کار وتلاش و شفافیت واینطور چیزا میرسه؛ میشن؛ حاشیه گریز.
Iran, Islamic Republic of
اگه راست میگی ، بگو ...
Iran, Islamic Republic of
فرزندت کجاست کلید خوردن این موضوع هم بی مناسبت نیست ...!
Germany
...
عبدالله
Iran, Islamic Republic of
جناب واعظی عزیز این سوال برای آن نیست که وارد حریم شخصی شما و یا دیگر مسولان شوند بلکه یک مطالبه عمومی در نفی رانت خواری بواسطه (( آقا زادگی )) می باشد.
طلا که پاک است چه منتش به خاک است
لطفا با فرافکنی مردم را نپیچانید
Iran, Islamic Republic of
شما رسانه ها وخبررسانان داخلی حتی در فضای مجازی خبرها را بگونه ایی تنظیم میکنید که مردم بحقایق پی نبرند ویا ندانند...
Iran, Islamic Republic of
آقای واعظی اینها حاشیه نیست. شفافیت است. البته بهتر است قبل از اینکه به پویش تبدیل شود خودتان شفاف سازی می کردید.
خیاوی
Iran, Islamic Republic of
الان اگربگیم... میشه مورد سانسور جهان نیوز!!!!!!!!!!!!!!