جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

رقابت های والیبال AVC کاپ/ ایران قهرمان نشد

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۳
کد مطلب: 634505
تیم ملی والیبال ایران با شکست مقابل قطر عنوان نایب قهرمانی رقابت‌های AVC کاپ را به خود اختصاص داد.
رقابت های والیبال AVC کاپ/  ایران قهرمان نشد
به گزارش جهان نيوز، تیم ملی والیبال ایران ساعت 15:45 امروز در فینال جام کنفدراسیون والیبال آسیا به میدان رفت و مقابل تیم قطر شکست خورد.

شاگردان بهروز عطایی در ست‌های اول، دوم با امتیازهای 25 بر 23 و 25 بر 21 حریف خود را شکست دادند، اما در ادامه ست‌های سوم و چهارم و پنجم را با امتیازهای 25 بر 22 و 25 بر 18 و 15 بر 10 به قطر چندملیتی واگذار کردند. به این ترتیب تیم ملی قطر توانست عنوان قهرمانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دهد و ایران هم نایب قهرمان شد.

ایران در پنج دوره گذشته AVC کاپ، چهار بار به مسابقه نهایی صعود کرد و سه بار به مقام قهرمانی رسیده بود. در ششمین دوره این رقابت‌ها، شاگردان جوان بهروز عطایی با چهار پیروزی پیاپی به فینال رسیدند.

مسابقه رده‌بندی ششمین دوره AVC کاپ امروز در سالن دانشگاه تایپه برگزار شد و ژاپن با نتیجه سه بر دو چین تایپه را شکست داد. ست‌های اول و دوم این بازی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۰ به سود چین تایپه رقم خورد اما ژاپن از ست سوم متحول شد و در سه ست پیاپی با امتیازات ۳۲ بر ۳۰، ۲۹ بر ۲۷ و ۱۷ بر ۱۵ میزبان مسابقات را شکست داد تا صاحب مدال برنز شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *