جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰

یورش مجدد شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 634461
منابع فلسطینی از یورش مجدد شهرک‌نشینان صهیونیست به مسجدالاقصی و بازداشت ۱۱ فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری در حمله نظامیان رژیم اشغالگر خبر دادند.
یورش مجدد شهرک‌نشینان به مسجدالاقصی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، گروه‌هایی از شهرک‌نشینان صهیونیست امروز چهارشنبه به صحن‌های مسجدالاقصی در شهر قدس اشغالی حمله‌ور شدند.بر اساس گزارش فلسطین الیوم، شهرک‌نشینان با حمایت نیروهای امنیتی صهیونیست از باب المغاربه وارد مسجدالاقصی شدند و به اقدامات تحریک آمیز دست زدند.

بازداشت 11 فلسطینی در مناطق مختلف کرانه باختری
از کرانه باختری اشغالی خبر می‌رسد که نظامیان صهیونیست امروز همانند روزهای گذشته به چندین منطقه یورش بردند و شماری از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

بر اساس این گزارش، نظامیان رژیم صهیونیستی امروز 11 شهروند فلسطینی از جمله یک خبرنگار را در یورش به روستای برهام در شمال رام الله، شهرک تقوع در بیت لحم، طوباس، جنین و عزون در قلقیلیه بازداشت کردند.

اشغالگران چندین منزل فلسطینی‌ها را تخریب کردند
خبر دیگر اینکه بولدوزرهای ارتش رژیم صهیونیستی امروز چندین واحد مسکونی متعلق به شهروندان فلسطینی در شهرک العیسویه در مرکز قدس اشغالی را ویران کردند.

بر اساس گزارش صفا،‌بولدوزرهای اسرائیلی منزل نادر ابوریاله در خیابان المدارس و یک منزل دیگر در خیابان الواد را ویران کردند، این اقدام در سایه حمایت گسترده نظامیان صهیونیست صورت گرفته است.

از سوی دیگر قایق‌های جنگی ارتش رژیم صهیونیستی به سمت قایق‌های ماهیگیری فلسطینی‌ها در سواحل شمال غزه آتش گشودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *