کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

روحانی: مشکل اقتصادی با بگیر و ببند حل نمی‌شود

24 مرداد 1397 ساعت 13:09

رئیس جمهور گفت: ما امروز نیازمند به آرامش بازار هستیم.


به گزارش جهان نیوز، حسن روحانی، رئیس جمهور طی سخنانی در جلسه هیئت دولت گفت: در شرایطی هستیم که دشمنان ما می خواهند با اعمال فشار، زندگی مردم را با مشکل توأم کنند . 

رئیس جمهور تصریح کرد: دولت وظیفه بسیار سنگینی بر دوش دارد از وزرا و معاونان گرفته تا همه مسئولان دستگاهها در سراسر کشور باید به مردم کمک کنند و مردم هم باید به ما کمک کنند و دست به دست هم دهیم و به یاری خداوند از این مقطع به خوبی عبور خواهیم کرد . 

روحانی با تاکید بر اینکه نمی گذاریم دشمن ما را به زانو درآورد گفت : دشمن حتماً این آرزو را که فکر کند ما را شکست می دهد به گور خواهد برد و نمی تواند موفق شود .

رئیس جمهور با بیان اینکه دشمن نمی تواند با اعمال فشارهای غلط ، غیر قانونی و بی رحمانه ملت بزرگ ایران را شکست دهد افزود: همه ما با هم از قوای سه گانه تا نیروهای مسلح و مردم باید در کنار هم باشیم . 

روحانی گفت : در این شرایط ممکن است عده ای هم سوءاستفاده و تخلف کنند، آدمهایی که متاسفانه منافع ملی ، آینده کشور و همنوعان خود را در نظر نمی گیرند .

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه باید با متخلف برخورد کرد افزود : با کسی که فساد می کند باید برخورد کرد اما خواهش من این است که اول برخورد و عادلانه قضاوت کنیم و اگر به نتیجه رسیدیم مجازات او را اعمال و بعد اعلام کنیم .چرا امروز به عکس کار می کنیم؟

وی برخورد با متخلفان را وظیفه ذاتی نیروهای انتظامی، امنیتی و قضایی دانست و بر حفظ حیثیت و آبروی مردم در جریان برخورد با متخلفان تاکید کرد .

روحانی تصریح کرد: باید بدانیم امروز مشکل اول کشور مشکل اقتصادی است که با بگیر و ببند حل نمی شود . 

وی افزود : ممکن است بگیر و ببند در گوشه ای هم لازم باشد اما در اساس باید فضا آرام شود و مردم باید به آینده اعتماد پیدا کنند و بدانند آینده بدی در انتظار آنها نیست . 

رئیس جمهور گفت : اگر چیزی موجب نگرانی مردم است ما باید آن نگرانی را برطرف کنیم .

منبع: صداوسیما


کد مطلب: 634417

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/634417/روحانی-مشکل-اقتصادی-بگیر-ببند-حل-نمی-شود

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com