چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

اطلاعیه روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۴
کد مطلب: 634335
نوبت اول از دومین مجمع عمومی سالانه عادی (دهمين دوره) انجمن روزنامه نگاران مسلمان برای انتخاب بازرسین جدید پنجشنبه يكم شهريورماه 97 در محل انجمن برگزار می شود.
اطلاعیه روابط عمومی انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان
به گزارش جهان نيوز، نوبت اول از دومین مجمع عمومی سالانه عادی (دهمين دوره) انجمن روزنامه نگاران مسلمان برای انتخاب بازرسین جدید پنجشنبه يكم شهريورماه 97 در محل انجمن برگزار می شود.

زمان دقیق برگزاری نوبت اول مجمع سالانه انجمن ساعت 10 صبح روز پنجشنبه يكم شهريور ماه اعلام شده است.

برپايه اين گزارش در نوبت اول علاوه بر انتخاب بازرسین جدید دو موضوع از جمله گزارش دبیرکل و دیگری گزارش بازرسین به اعضای مجمع در دستور کار قرار دارد.

انجمن روزنامه نگاران مسلمان از اعضای مجمع دعوت كرد كه در جلسه نوبت اول دهمين دوره  مجمع عمومی انجمن حضور به هم رسانند.

برپايه اين گزارش، بازرسان انجمن روزنامه نگاران مسلمان طبق اساسنامه هرساله توسط اعضای مجمع عمومی این انجمن انتخاب می شوند.

اين بيانيه افزود: افرادی که تمایل به نامزدی در عرصه انتخابات بازرسان را دارند، می توانند از تاریخ 24 مرداد ماه تا پایان وقت اداری روز 28 مردادماه 97 با حضور در دفتر انجمن روزنامه نگاران مسلمان به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به سه راه طالقانی روبروی سینما صحرا پلاک ۱۶۸ واحد ۱۴ اعلام نامزدی کنند.

ارائه معرفی نامه از رسانه محل کار، یک قطعه عکس، اصل کارت ملی و تقاضای کتبی، به هنگام ثبت نام کاندیدها ضروری است.

افراد متقاضی شرکت در انتخابات انجمن روزنامه نگاران مسلمان باید مطابق اساسنامه، عضو پیوسته بوده و حداقل دو سال سابقه فعالیت در این انجمن داشته باشند..
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *