پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

هلاکت ۱۸۰ مزدور عربستان در ساحل غربی

چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 634278
یک منبع نظامی از کشته شدن ۱۸۰ مزدور ائتلاف متجاوز سعودی در درگیری با نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در ساحل غربی خبر داد.
هلاکت ۱۸۰ مزدور عربستان در ساحل غربی
به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، یک منبع نظامی گفت که طی 72 ساعت گذشته در جریان حملات ائتلاف متجاوز سعودی به شهر الدریهمی و برخی از مناطق ساحلی، 180 مزدور این ائتلاف به ضرب گلوله نیروهای یمنی به هلاکت رسیده و 136 نفر نیز زخمی شدند.نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن با کمک شهروندان "تهامه" تاکتیک‌های نظامی منحصر به فردی در اطراف شهر الدریهمی در پیش گرفته و خسارات سنگینی به نیروهای دشمن و مزدورانش با وجود برخورداری آن‌ها از پشتیبانی گسترده هوایی، زمینی و دریایی وارد ساختند.

این در حالی است که ائتلاف متجاوز سعودی با توجه به ناکامی در تحقق هرگونه پیشروی در شهر الدریهمی، به حمله به غیرنظامیان و محلات مسکونی در این شهر متوسل شده است.ائتلاف متجاوز سعودی از طریق حملات هوایی و توپخانه‌ای شهر الدریهمی را شدیدا محاصره کرده است و مانع امدادرسانی به مجروحان و انتقال اجساد شهدا می‌شود.

شلیک موشک‌های زلزال 2 به مواضع دشمن در نجران و جیزان
یک منبع نظامی گفت که یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن در پاسخ به حملات عربستان با دو فروند موشک زلزال 2 و تعدادی گلوله توپ، مراکز تجمع نظامیان سعودی و مزدورانشان در غرب السدیس در نجران و جیزان را در هم کوبید.

این منبع بر ادامه عملیات نظامی در عمق عربستان تا توقف کامل تجاوز آمریکایی سعودی علیه ملت مقاوم یمن تاکید کرد.
عربستان سعودی از ششم فروردین 94 با تشکیل ائتلافی متجاوز از رژیم‌های مرتجع عربی، جنگی ویرانگر را علیه یمن با هدف تسلیم کردن مردم این کشور در برابر سیاست‌های خود و جلوگیری از تشکیل دولت مستقل و غیروابسته به خود آغاز کرده است که این حملات هیچ نتیجه‌ای به‌جز قربانی شدن میلیون‌ها انسان بیگناه و ویران شدن زیرساخت‌های حیاتی یمن نداشته است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
درود بر مردان و زنان مبارز یمنی. نفرین بر آل سعود و امارات