جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱۴۲
رجایی، مشاور سیاسی مرحوم هاشمی:

سقوط دلار از سقوط خرمشهر مهم‌تر است/ بعد از شهید رجایی، خاتمی مردمی بود/ اجازه دهند خاتمی در ورزشگاه صحبت کند/ روحانی چهره مردمی ندارد/ دوران «نوبختیسم» به پایان رسیده/ روحانی تلاش کرد پشت پرده دولت احمدی‌نژاد را افشا کند اما ترمزش را کشیدند/ به هاشمی گفتند احمدی نژاد دنبال فرقه سازی است

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۴۸
کد مطلب: 634062
بعد از شهید رجایی، رئیس دولت اصلاحات مردمی بودند و مردم به ایشان علاقه داشتند. با این وجود ایشان نیز به دلیل ملاحظاتی نمی‌توانستند زیاد در بین مردم حضور داشته باشند.
سقوط دلار از سقوط خرمشهر مهم‌تر است/ بعد از شهید رجایی، خاتمی مردمی بود/ اجازه دهند خاتمی در ورزشگاه صحبت کند/ روحانی چهره مردمی ندارد/ دوران «نوبختیسم» به پایان رسیده/ روحانی تلاش کرد پشت پرده دولت احمدی‌نژاد را افشا کند اما ترمزش را کشیدند/ به هاشمی گفتند احمدی نژاد دنبال فرقه سازی است
گروه سیاسی جهان نيوز: غلامعلی رجایی، مشاور سیاسی مرحوم هاشمی و مشاور فعلی شهردار تهران در گفتگو با روزنامه اصلاح طلب آرمان گفته است: «شرایط به شکلی است که مردم راهی جز به صحنه آمدن ندارند. متأسفانه هزینه حرف زدن در ایران بالاست و به همین دلیل ما باید به جای اینکه قیمت دلار را پایین بیاوریم هزینه حرف زدن را پایین بیاوریم.» مشاور سیاسی مرحوم هاشمی همچنین مدعی شده است که یکی از اعضای مجمع تشخیص که الان در قید حیات نیست به هاشمی رفسنجانی در مورد تلاش احمدی نژاد برای فرقه سازی هشدار داده و شواهدی هم ارائه کرده است.

به گزارش جهان نيوز، مهم ترین قسمت های این گفتگو را در ادامه خواهید خواند:

*هدف اصلی عملیات روانی تجزیه ایران به کشورهای کوچک‌تر است. این مسأله یکی از دغدغه‌های آیت‌ا... هاشمی نیز بود و ایشان همواره معتقد بودند که یکی از اهداف اصلی دشمنان تجزیه ایران به کشورهای کوچک‌تر است تا قدرت ایران را از بین ببرند.

*عملکرد نامناسب دولت در زمینه مدیریت بازار ارز و سکه نیز مزید برعلت شد و بهانه به دست افرادی افتاد تا از وضعیت به وجود آمده علیه نظام سوءاستفاده کنند.

*باید به صراحت عنوان کنم که سقوط دلار از سقوط خرمشهر نیز مهم‌تر است. یکی از افتخارات مهم ما در دوران جنگ این است که حتی یک وجب از خاک کشور را هم از دست ندادیم. با این وجود هنگامی که ارزش پول ملی کاهش پیدا می‌کند هویت و شرافت مردم کشور خدشه‌دار می‌شود.

*رفتار و اظهارات آقای روحانی و برخی از مسئولان پس از تحریم با رفتار آنها قبل از تحریم هیچ تفاوتی نکرده است. این در حالی است که در شرایط کنونی کشور ما به صورت رسمی و علنی وارد یک جنگ تمام عیار شده است.

*بنده به خاطر دارم که آیت‌ا... هاشمی در زمانی که کشور تحریم شده بود با تشخیص درد مردم عنوان کردند:«صدای شکستن استخوان‌های مردم زیر فشارهای مردم شنیده می‌شود». این در حالی است که در همان زمان آقای احمدی‌نژاد عنوان می‌کرد که «تحریم‌ها کاغذپاره هستند». به نظر من این جمله، یک جمله تعجب برانگیز علیه مردم بود. آیت‌ا... هاشمی در زمانی که کار مذاکره گره خورده بود نزد آقای روحانی رفتند و به ایشان گفتند با رهبری صحبت کنید و از ایشان اختیارات بیشتری بگیرید و مذاکرات را ادامه بدهید تا تحریم‌ها از بین برود. در نهایت نیز این اتفاق رخ داد و برجام به نتیجه رسید.

*بعد از شهید رجایی، رئیس دولت اصلاحات مردمی بودند و مردم به ایشان علاقه داشتند. با این وجود ایشان نیز به دلیل ملاحظاتی نمی‌توانستند زیاد در بین مردم حضور داشته باشند. این در حالی است که آقای روحانی چهره مردمی قوی ندارد. نوع کنش آقای روحانی با مردم و زیرمجموعه خود به شکلی است که این نکته را القا می‌کند که ایشان از طبقه‌ای است که یک رئیس‌جمهور باید از آن طبقه باشد.

*رئیس دولت اصلاحات در دوران ریاست جمهوری خود در سفرهای استانی تا حد رکوع در مقابل مردم خم می‌شد. مسأله معیشت برای مردم دارای اهمیت بسیار زیادی است.

*دولت باید این مسأله را بپذیرد که دوران «نوبختیسم» به پایان رسیده و دیگر نمی‌توان با کت و شلوار اتو کشیده در جلوی دوربین‌های تلویزیونی ظاهر شد و به شکلی رفتار کرد که انگار کشور گل و بلبل است... دولت آقای روحانی باید از این کرختی خارج شود تا مردم باور کنند که دولت برای حل مشکلات آنها تلاش می‌کند.

*شرایط به شکلی است که مردم راهی جز به صحنه آمدن ندارند. متأسفانه هزینه حرف زدن در ایران بالاست و به همین دلیل ما باید به جای اینکه قیمت دلار را پایین بیاوریم هزینه حرف زدن را پایین بیاوریم.

*مردم هنوز از جریان‌های سیاسی عبور نکرده‌اند. به عنوان مثال اجازه بدهند رئیس دولت اصلاحات در ورزشگاه شهید شیرودی سخنرانی کند تا مشخص شود مردم هنوز هم به جریان اصلاحات علاقه و ارادت دارند. بنده قول می‌دهم اگر چنین اتفاقی رخ بدهد جای سوزن انداختن در ورزشگاه نخواهد بود.

*در دولت اصلاحات فساد اقتصادی وجود نداشت و مسئولان با چنین چالش‌هایی مواجه نبودند. کافی بود یک بابک زنجانی در دولت اصلاحات پیدا شود تا تندروها در کشور توفان بپا کنند.

*در شرایط کنونی تهران دارای پنج امام جمعه است که یک امام جمعه اصلاح‌طلب در بین آنها نیست.

*اصولگرایان اغلب این مسأله را به جامعه القا می‌کنند اما تنها40 درصد اقتصاد کشور در اختیار دولت قرار دارد و بقیه در اختیار نهادهای دیگر است! در هیچ‌کدام از کشورهای جهان نهادهای نظامی بانک تأسیس نمی‌کنند و این اتفاق در کشور ما رخ داده است.

*ما باید در روابط خارجی خود تجدید نظر کنیم. حضرت امام(ره) جمله معروفی داشتند که عنوان می‌کردند: «مرد باید حرفش دوتا باشد». حضرت امام(ره) هنگامی که مشاهده کردند تنش با عربستان شدت پیدا کرده، رویکرد خود را تغییر دادند و به مسئولان اجازه دادند که با عربستان برای حل بحران گفت‌وگو کنند. آیت‌ا... هاشمی نیز در ماجرای برجام بارها عنوان کردند که نباید از گفت‌وگو هراس داشته باشیم و همواره آقای روحانی را به مذاکره تشویق می‌کردند. آیت‌ا... هاشمی حتی با واسطه قرار دادن برخی از کشورها مانند عمان نیز موافق نبودند و معتقد بودند کسی که دارای منطق و استدلال است نباید هراس داشته باشد و بلکه طرف مقابل و در اینجا آمریکا که دارای منطق نیست، باید بترسد.

 *روحانی به ریاست جمهوری رسید تلاش کرد پشت پرده دولت احمدی‌نژاد را برای مردم افشا کند. با این وجود بنده اطلاع دارم که ترمز دولت در این زمینه کشیده شد و گفته شد که این رویکرد را ادامه ندهید تا مردم دلسرد و ناامید نشوند. به همین دلیل هنوز عیار واقعی احمدی‌نژاد و دولتش برای مردم آَشکار نشده است.

*سوال بنده از آقای احمدی‌نژاد این است که ماشین پژویی که خریداری شد چگونه و با چه هدفی خریداری شد و الان کجاست؟

*به‌جز احمدی‌نژاد افراد دیگری نیز مانند سعید قاسمی و حسن عباسی هستند که انگار برای هرگونه اظهار نظری مجوز دارند. 

*به نظر من سیاست ما درباره احمدی‌نژاد اشتباه است و اگر زودتر با وی رفتار قانونی صورت نگیرد این وضعیت بدتر نیز خواهد شد. بدون شک اگر نورافکن به کارنامه مدیریتی احمدی‌نژاد از زمان استانداری اردبیل تاکنون تابانده شود وی حتی جرأت نمی‌کند در تهران راه برود. آیت‌ا... هاشمی در جلسات خود بارها عنوان می‌کرد که علت اینکه احمدی‌نژاد را از استانداری اردبیل برکنار کردند تخلفات وی بود.

*یکی دو بار مسأله وابستگی احمدی‌نژاد توسط دو تن از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام که یکی از آنها فوت شده با آیت‌ا... هاشمی مطرح شد. یکی از اعضای مجمع با توجه به اینکه احمدی‌نژاد دولت خود را متعلق به جمهوری اسلامی نمی‌دانست و معتقد بود دولت وی دولت ماقبل ظهور امام زمان(ره) است معتقد بود که احمدی‌نژاد به دنبال مطرح کردن فرقه‌ای جدید است. البته ایشان شواهدی نیز به آقای هاشمی ارائه کردند. آقای هاشمی در پاسخ به این فرد عنوان کردند که در این زمینه با مقام معظم رهبری صحبت کنید. یکی دیگر از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نیز عنوان کرده بودند که شواهدی بر وابستگی احمدی‌نژاد وجود دارد که آیت‌ا...‌هاشمی در پاسخ به این فرد نیز عنوان کردند که این مطلب را با مقام معظم رهبری در میان بگذارید. آقای هاشمی معتقد بودند که من نمی‌پذیرم که احمدی‌نژاد به خارج وابستگی دارد.

*احمدی‌نژاد می‌خواهد فراموش نشود. به همین دلیل بنده به ایشان توصیه می‌کنم در چهارراه ولی عصر، میدان توپخانه یا بهشت زهرای تهران یک چهارپایه بگذارد تا مردم وی را ببینند، تا فراموش نشود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Netherlands
کسی که ولائی است حتی نام این ارز را نمی برد و حتی نام این ارز را تحریم می کند.
کسی که ولائی است باید در چهار چوب فرمایشات دیروز ایشان بیاندیشد و حرف بزند و عمل کند مگر اینکه خود ، خود را بزرگ ببیند.
Iran, Islamic Republic of
ایشان بفرمایند چرا در دولت حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی نرخ دلار چند برابر شد و ارزش پول ملی به شدت سقوط کرد ؟!
Iran, Islamic Republic of
...
فریدون کیان فر
Italy
...
جهان عزیز
Italy
معلوم نیست این دوستان به چه چیزی رای دادند؛ به چند تا نقطه
Iran, Islamic Republic of
چند نقطه نیست ....مطلبی بوده که جهان نیوز مثل همیشه انها را سانسور کرده . اگر خوب نبود سانسور نمیشد
دروغ بس
Iran, Islamic Republic of
این آقا مدعی شده در دولت اصلاحات فساد اقتصادی وجود نداشت !!!! پس مفاسد عظیم کرسنت و استات اویل و اختلاس شهرام جزایری مربوط به کدام دولت بود ؟!!!!
Iran, Islamic Republic of
این فسادها چون دولتی بوده به نظر ایشون فساد محسوب نیست
Iran, Islamic Republic of
توتال و کرباسچی و حقوق نجومی، و اشرافی گری هم بود که رهبر انقلاب همون موقع در دیدار اعضای دولت اعلام کردند
Iran, Islamic Republic of
فساد کرسنتی که اینهمه می فرمایید،چرا اطلاع رسانی نمی شود؟؟؟
خسارت فساد کرسنت 50 میلیارد دلار بود.
Iran, Islamic Republic of
فساد کرسنت بارها در رسانه هایی مثل جهان نیوز و مشرق نیوز و غیره اطلاع رسانی شده بود.
Iran, Islamic Republic of
ابعاد مختلف کرسنت هنوز روشن نشده است و فقط گمانه زنی هایی مطرح می شود!
لغو یکجانبه قرارداد کرسنت نیز خسارت زیادی به ایران وارد کرده است که باید مسوولین وقت پاسخگو باشند!
باید همه ابعاد این پرونده روشن شود تا قضاوت عادلانه صورت گیرد!
United States
نمیشود چون مسئولان فساد مذکور الان وزیر تشریف دارن و یا به جای کلفتی وصلن.
Iran, Islamic Republic of
نتیجه برجام بی فرجام و مذاکره با شیطان اکبر تقریبا"هیچ بود پس خجالت بکشید.
عبداله
Iran, Islamic Republic of
درزمان آن مرحوم، دلارهفت تومانی به نزدیک هزار تومان رسیدوبیش ازصد وسی برابریعنی سیزده هزاردرصدافزایش پیداکرد.امروز هم همان تفکروبعضا همان مدیران حاکم هستندپس ازاین آشفته بازارنباید زیاد تعجب کرد.!!
z
Iran, Islamic Republic of
این جمله آقای مشاور: «بدون شک اگر نورافکن به کارنامه مدیریتی احمدی‌نژاد از زمان استانداری اردبیل تاکنون تابانده شود وی حتی جرأت نمی‌کند در تهران راه برود.»
چقدرشبیه جملات اکبرگنجی ،درکتاب علیجناب خاکستری وعلیجناب سرخ پوشی،علیه رفسنجانی است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اطلاعات غلط ندهید،استاد!
دلار ۷ تومان برای اول انقلاب بود و در دولت های مختلف نرخ ارز تغییر کرده است!
برای کسب اطلاعات بیشتر به گزارش خبرگزاری فارس درباره تغییر قیمت ارز در دولت های مختلف که جهان نیوز هم منتشر کرده مراجعه کنید!
Iran, Islamic Republic of
جناب ؛ تعدیل نرخ ارز ازدولت سازندگی شروع شدوگرنه درهشت سال جنگ ارز هیچ تغییری نداشت.ظاهرا سنتان قد نمی ده.
Iran, Islamic Republic of
دلار هفت تومانی قیمت دولتی دلار بود که در همان زمان نیز در اختیار همه نبود و قیمت واقعی دلار در همان دهه شصت، چند برابر قیمت رسمی شده بود. همین تفاوت قیمت ارز دولتی و آزاد در همان زمان نیز مایه فسادهای زیادی بود. این وضعیت فقط به قیمت دلار محدود نمی شد و در بسیاری از اجناس دیگر هم وجود داشت.
Iran, Islamic Republic of
استاد؛شما که سن و سالی دارید به خاطر ندارید احمدی نژاد دلار ۹۰۰ را از خاتمی تحویل گرفت،بعد می گویید دلار را هاشمی از ۷ تومان به ۱۰۰۰ تومان رساند؟؟؟
در دوران جنگ هم ارز چند نرخی داشتیم!
اطلاعات غلط و اشتباه ندهید،فارغ از حب و بغض ها!
Iran, Islamic Republic of
در دولت هاشمی نرخ دلار از 50 تومان به 400 تومان رسید یعنی 8 برابر شد و در دولت خاتمی به 1000 تومان رسید یعنی 2/5 برابر شد.
Iran, Islamic Republic of
نرخ دلار رسمی در دولت مرحوم هاشمی از 7 تومان به 144 تومان افزایش یافت یعنی 21 برابر شد.
Iran, Islamic Republic of
دلاربرای نورچشمی ها بله144تومان شد.ولی دلاری که مردم می توانستنداز آن استفاده کنندهمان قریب هزاربوددرسال 74.
Canada
یعنی منظورت اینه که مهندس موسوی تا پایان دولتش دلار رو ۷ تومان نگه داشته بود!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اصلاحاتی پشیمان
خدا شما را با صاحب استخر محشور فرماید
ارتحال ملکوتی
Iran, Islamic Republic of
بزرگترین آیت خدا در مورد حقانیت انسانها، گاهی با نوع مرگشان معلوم میشود.
...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
دیگر مانده قوه قضاییه برود همسایه های احمدی نژاد را هم به جرم همسایگی بگیرد و ببرد زندان.احمدی نژاد صبح تا شب میان مرم بود.پشت پرده نداشت شماها که قراهایتان در استخر کذایی است پشت پرده دارید.شما که تا فلانی رییس نگوید حتی اب هم نمی خورید پشت پرده دارید.پشت پرده فتنه 88 چی بود.؟پشت پرده پرداخت نکردن حقوق بازنشگان فولاد اصفهان چی بود که به اعتراض کشیده شد؟ پشت پرده تعطیلی کارخانه ها چی هست ؟پشت پرده ناراضیتی رانندکان با درست کردن قانونها من دراوردی که دراصفهان به اعتراض کشیده شده بود چی بود /؟پشت پرده دیدار دختر هاشمی با بهایان چی بود؟.احمدی نژاد هرروز دارد با مردم زندگی می کند.پشت پرده احمدی نژاد این است که شاید خانومش ناراضی باشد بگوید همه خوردندو بردند تو ویلای انچنانی تو بالا شهر تهران زندگی می کنند ما داریم هنوز تو این محله نارمک زندگی می کنیم
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد پشت پرده ای دارد که مپرس،زیرا حاضر به پاسخ دادن نیست اما زمان پاسخگویی نزدیک است...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
انسانم ارزوست.
Iran, Islamic Republic of
شما را هم با ختلاس گران سه میلیاردی محشور کند
Iran, Islamic Republic of
و شما را با اختلاس های دولتی 8000هزار میلیاردی و کرسنت 18 میلیارد دلاری و ...
ما
Iran, Islamic Republic of
شما را با اختلاس گران 12 هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و 4200 میلیاردی دو بانک ملی و ملت محشور نماید
محمد
Iran, Islamic Republic of
جهان برای چی اجازه میدی به هاشمی توهین بشه و تو هم منتشر کنی؟
Iran, Islamic Republic of
این چرندیات چیه این خیالباف داره میگه از اینها خواهش می کنیم کمی بین مردم راه بروید تا اوضاع کشور دستان بیاید
Iran, Islamic Republic of
درود براحمدی نژاد
Iran, Islamic Republic of
دکتر احمدی نژاد دلاور یک تنه به جنگ باند قدرت و ثروت رفته است .
Iran, Islamic Republic of
برخی خبرها حکایت از آن دارد که محمود احمدی نژاد قصد دارد با کمربند انفجاری در مجمع تشخیص مصلحت نظام حاضر شود تا به هر شکل ممکن آزادی مشایی و بقایی را رقم زند و این ذخایر بهاری(زنبیلی) را به آغوش بهاریون(زنبیلیون) برگرداند!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
بن بست احمدی نژاد رقم خورد !؟
Iran, Islamic Republic of
ای جانم به آن تدبیر بی نظیر
Iran, Islamic Republic of
هر هر هر خندیدیم...
Iran, Islamic Republic of
حالت خوبه
میدونید با خودت چند چندی!!!!!؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اشتباهی منفی دادم
محسن
Iran, Islamic Republic of
بنده بعنوان کسی که دوبار به آقای احمدی نژاد رای دادم الان به کدام کار آقای احمدی نزاد باید درود بفرستم؟؟؟؟؟؟؟

احمدی نژاد در 4 سال اول ریاست جمهوریش خیلی خوب بود و لی متاسفانه بعدش ....

آنقدر خراب کرد که حاصل کارش شد ، پیروزی اصلاح طلب ها با این همه گندی که به اوضاع و احوال مملکت وارد کردن

انشاالله خدا عاقبت همه ما رو ختم بخیر کنه
عباسی
Iran, Islamic Republic of
«به نظر من سیاست ما درباره احمدی‌نژاد اشتباه است و اگر زودتر با وی رفتار قانونی صورت نگیرد این وضعیت بدتر نیز خواهد شد. بدون شک اگر نورافکن به کارنامه مدیریتی احمدی‌نژاد از زمان استانداری اردبیل تاکنون تابانده شود وی حتی جرأت نمی‌کند در تهران راه برود. آیت‌ا... هاشمی در جلسات خود بارها عنوان می‌کرد که علت اینکه احمدی‌نژاد را از استانداری اردبیل برکنار کردند تخلفات وی بود.»
جناب مشاور؛پس علت انتخاب احمدی‌نژاد بعنوان استاندارنمونه چه بود؟ شما که راست می گویید بردروغگو لعنت.
محمدرضا
Iran, Islamic Republic of
معلوم نیست سایت جهان نیوز با اون همه ادعاهایش این مصاحبه ها و حرفهای آدمهای معلوم الحال را چرا منتشر می کند و دنیال چیست؟
Iran, Islamic Republic of
واقعا حرفای خنده داری زدین .براتون متاسفم جهان نیوز -درود براحمدی نژاد
این اظهار ارادت شما به آقای احمدی نژاد نشان می دهد فقط تا زمانی که منافعتان اقتضاکند ظاهرا از رهبری اطاعت می کنید.دیروز رهبری فرمودند کسانی که استعفای دولت را می خواهند در زمین دشمن بازی می کنند.
Iran, Islamic Republic of
رهبری فرمودند برکناری عزیزجان؛ راجع به استعفا چیزی نگفتند!!
تحریف ممنوع؛ به قول شهید مطهری گاهی تحریف از جنایت بدتر است.
Iran, Islamic Republic of
بنده هم استعفای دولت را می خواهم.
Iran, Islamic Republic of
وقتي دلار 3000تومان شد آقاياني كه الان با بي تدبيري سكه و بيست ميليارد دلار و ارز را بدون برنامه توزيع كردند كه معلوم نيست كي انها رابرد چه كاري با آنها انجام گرفت ادعا داشتند با كليد تدبير همه اين كار ها را سر و سامان مي دهند و با استفاده از اين شعار و كليد پيروز شدند .
كليد مثل اينكه زنگ زد و هيچ دري را باز نكرد .
دلار تا 12 هزار تومان رسيد سكه نزديك 5 ميليون شد . تورم و گراني كمر مردم را شكسته و عده اي در روز روشن 13 هزار ميليارد اختلاس مي كنند .
تدبير آقايان شده است ارائه آمار هاي دوغكي .نرخ تورم 11/2در صد و نرخ بيكاري 9 درصد
سراج
Iran, Islamic Republic of
سلام - آقا لطفا بس کنید. احمدی نژاد رفته دیگه هی آتشش را روشن نکنید. اگر اخمدی نژاد می خواد فرقه سازی کنه، شما که قبلا که ساختید، به نام اصلاح طلبان. هی لی لی به لالای مرحوم هاشمی نگذارید!!! و ازش نقل قول نکنید !!!
اکبر
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد حداقل اگه روی چهارپایه بنشیند مردم می شناسنش شماکه حتی اگه بخوای با نام دکتر احمدی نژاد هم خودت رو مطرح کنی تو فامیل هم کسی تورو نمی شناسه.
Iran, Islamic Republic of
نهایت بی عرضگی این آقایان در اداره دولت و شهرداری همین بس که پس از پنج سال در اختیار داشتن قدرت ، هنوز در نقش اپوزیسیون صحبت می کنند و مشکلات را به گردن قبلی ها می اندازند! اگر دلسوز واقعی مردم هستید ذره ای زحمت تلاش و کار به خود بدهید و اندکی ازرنج مردم بکاهید.
Iran, Islamic Republic of
روحانی تلاش کرد پشت پرده دولت احمدی‌نژاد را مردم افشا کند اما پشت پرده خودش هم افشا شد
Iran, Islamic Republic of
به شدت از احمدی نژاد وحشت دارند هر چقدر چرند بیشتر میگن محبوبیت و حقانیت احمدی نژاد بیشتر میشه.
Iran, Islamic Republic of
با خاوری و زنجانی و بقایی و مشایی آدم وحشتناک می شود!!!
مالک
Iran, Islamic Republic of
شما کاریت نباشه.

با همین شغل همیشه ثابتت یعنی مشاور بودنتون .... حرف بزنید. کنتور نمیندازه که هزینه بدید.

هزینه رو کسایی میدن که نه مشاورن نه پشتشون به تملق به جایی گرمه.

مثل من که چوقلی شما باعث شد 3 سال از کار بیکار بشم.
مقداد
Iran, Islamic Republic of
خودشان این همه مصیبت و بلا سر مردم ایجاد کردند و اقتصاد غربی‌ ورشکسته تو ایران احیا کردند حالا با فریبکاری آدرس اشتباه میدن.نه خیر آقای مشاول مردم فهمیدن دیگه فریب نمیخورند
France
چقدر از آن مرد وحشت دارند!!!!!
Iran, Islamic Republic of
لولو وحشت داره!!!
Iran, Islamic Republic of
...
جهان بااستاندارد دوگانه
Iran, Islamic Republic of
خلایق!
یک آقایی راجع به آن مرد تعبیر لولو را بکار برد؛ جهان منتشر کرد!
من در جواب نوشتم " بچه ننه از لولو وحشت دارد" ؛ جهان سانسور کرد!
خودتان قضاوت کنید، برفرض که توهین بوده باشد، کدام توهین سنگینتر است .
جهان_نیوز_زاکانی
استاندارد_دوگانه
Iran, Islamic Republic of
هیچ دولتی به اندازه دولت آقای احمدی نژاد خاکی و کاری نبود او با مردم و در بین مردم بود مدیرانش هم همین طور همه پاک دست و دوست داشتنی یکی شون که الان سر کاره آقای فتاح هست رئیس کمیته امداد یا آقای نیکزاد که شبو روز نمی شناختن در خدمت به ملت .. ما همه اینها را با چشم دیدیم برای همین حرفهای این بابا را با گوش قبول نمی کنیم! که فاصله حق و باطل به فرموده حضرت امیرالمومنین 4 انگشت است!
بلایی که دولت احمدی نژاد سر مملکت آورده را شما نباید هم قبول کنید چون شماها ایشان را این قدر بزرگ کردید تا جایی که صریحا با نظر رهبری مخالفت کردند.معلوم نیست شما ها به چی اعتقاد دارید وچی را قبول می کنید ؟مخالفت با رهبری و11روز خانه نشینی ؟مخالفت با توصیه رهبری وکاندیداتوری در انتخابات ؟یا موارد دیگر را ؟از این صریحتر کسی را سراغ دارید ؟
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
...
جهان سانسورش نکن
Iran, Islamic Republic of
این کسانی که هنوز افسانه... خانه نشینی را تکرار می کنند، به چه رویی دم از پیروی رهبری می زنند؟؟
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نژاد اگر حاشیه نداشت از بهترین دولت های بعد از انقلاب بود
Iran, Islamic Republic of
گویا جناب رجایی نیز می خواهند مانند احمدی نژاد فراموش نشوند ...مدل ها فرق می کند...
Iran, Islamic Republic of
نه دلار دلار زمان خرمشهر است نه خرمشهر ، خرمشهر قدیم و نه آدمها ، آدمهای زمان جنگ هستند
Iran, Islamic Republic of
شما خودتو شير مردان زنان انزمان مقايسه ميكني ....
United States
اگر کسی به سایت این اقا ...
Iran, Islamic Republic of
ایشون مشاور هاشمی بودن ! پس بیخود نیست که هاشمی دوران کنونی رو دروان گفتمان می دونست نه موشک ! با روحانی و خاتمی کردن سعی نکنند که این جریان فکری وابسته به غرب را متضاد هم نشون بدن حمایت تام و تمام خاتمی و هاشمی از روحانی قابل فراموشی نیست
سعید110
Iran, Islamic Republic of
وحدت را به همر نریزید. مسائل موجود را بشناسید و برای آن راه حل عملی ارائه دهید. تولید و راه اندازی کسب و کار امروز مسئله کشور است و نه این که چه کسی از خزانه دولت حقوق نجومی بگیرد؟!
Iran, Islamic Republic of
منظورت از مردمی بودن خاتمی همون ضدانقلاب هست دیگه؟
چجوره مخالفین شما با مردم باشن میشه پوپولیستی بعد خاتمی فتنه گر به قول کذب خودت با مردم باشه میشه مردمی؟
دروغگوی فتنه گر
اینکه رهبر معظم انقلاب می فرمایند برخی از افراد شاخص خواص بی بصیر هستندیعنی به افرادی مثل غلامعلی رجایی ، کروبی ، موسوی و...می گفتند
ali
Iran, Islamic Republic of
تمام دولت های بعد از جنگ دارای کارکرد مثبت و منفی بودند فقط ممکنه درصد ان فرق داشته باشد ولی با دقت در تمامی این دولت ها مشاهده می گردد که در دوره دوم رکود تورم فساد و یه لجام گسیختگی در بدنه دولت مشاهده می گردد پس اقای رجایی با ارادت خاصی که به اقای خاتمی دارم حرف های شما بیشتر مفهوم خود شیفتگی می دهد چونکه جریان اصلاحات هم نخواست با مردم و ارمان و اهداف مردم جلو بره و یه پوست اندازی داشته باشه.
Iran, Islamic Republic of
مشاوره ای که توسط امثال این آقا ارایه شود قطعا نتیجه مثبتی نخواهد داشت
ابراهیم
Iran, Islamic Republic of
من به شخصه تا حالا اسم این آقا را نشنیده بودم،اهمیتی هم اصلا نداره،اهمیتی هم ندارن که چی میگه.
ولی کار جهان نیوز را ببینید که دست به دامن کیا شده برای بدنام کردن احمدی‌نژاد،شاید هم با یکدیگر هم کاسه باشند
این نیز بگذرد
Iran, Islamic Republic of
این آقا و امثالهم فک میکنن مردم ابله و فراموشکار هستن!
گفته زمان خاتمی فساد اقتصادی نبود!!! پس شهرام جزایری برای زمان ناصرالدین شاه بوده؟! مگه دفتر کروبی و خاتمی هر دوشون از جزایری پول نگرفته بودن؟!
یه جوری درباره احمدی نژادِ استاندار هاشمی صحبت کرده و از برکناریش گفته که انگار مردم فراموش کردن همین آقای احمدی نژاد دوبار در دولت هاشمی استاندار نمونه شد!
آقای رجایی واقعا این مدلی به آقایون مشاوره میدی؟ وای به حال مملکت و افرادی که امثال تو مشاورشون هستن!
Iran, Islamic Republic of
داداش شهزام جزايري در برابر فسادهاي دهها هزار ميليردي امروز و زمان احمدي نژاد دو زاري حساب ميشه! كجايي عمو:)
3000 ميليارد تومان يك قلم خاوري/ مه آفريد
20000 ميليارد تومان بابك زنجاني
12000 ميليارد يك قلم سرمايه
90000 ميليارد پديده
200000 موسسات بانكي سپاهيان عزيز ثامن الحجج و افض توس و...
و...
الان صحبت ميليارد دلار ه داداش
300 ميليون جزايري پول خورد هم نيست!
:))
Iran, Islamic Republic of
دروغ که کنتور نمیندازه
همه این دزدیها رو تنهایی کشف کردی ؟؟؟

فرض کنیم همه حرفات راست باشه که دروغه
یک نمونه خاوری و زنجانی که مال کدوم دارو دسته هستن یا ثامن الحجج کجاش مال سپاهه
بعد ۲ هزار ۸۰۰ میلیارد از مه آفرید مصادره شد در برابر ۳ هزار میلیارد

بعد فقط یک قلم فساد کرسنت اصلاحات با ۱۸ میلیارد دلار جریمه به امارات و ۲ میلیارد دلار گاز مجانی به ترکیه ضربدر دلار ۱۰ تومنی کن
United States
خوبی عمو !!!!!!!!!!!!!به قول برره از خودت امار در وکردی !!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
كسي از دزد و اختلاسگر و رانت خوار و حقوق نجومي بگير نبايد حمايت بكند . بد بختي كشور همين است ...
حامد
Iran, Islamic Republic of
حالا که روحانی آنها شکست خورده از خاتمی سخن می گویند که چیزی از اقتصاد و مملکت داری نمی داند. خاتمی به درد مدیریت یک مدرسه ابتدایی می خورد. روحانی صد بار مقتدرتر و مدیر تر از خاتمی بود. خاتمی را اصلاح طلبان زیاد دوست دارند زیرا خاتمی شخصیتی ضعیف دارد و به راحتی توسط آنها مدیریت می شود. اما روحانی مستقل تر است.
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
تا وقتی امثال شما نگاهتان این چنین متعصب و متسلب است حق دارید که واقعیات را نبینید. واقعاً خاتمی در بین مردم حضور داشت؟ آیا با میزان حضور احمدی نژاد با همه خبت وخطاهایش بین مردم قابل مقایسه است؟ بی انصاف فراموش کرده اید که ماهی یک هفته را به استان ها اختصاص داده بود و تا دورترین مناطق می رفت؟ دروغ گوئی و تعصب تا کجا؟ با این ترتیب معلوم می شود که علت عاقبت به خیر نشدن هاشمی همین شما مشاورین بی ایمان بوده است.
Iran, Islamic Republic of
یه تریبون بهش دادند خودشو علامه دهر وبقیه را گاگول فرض کرده
Iran, Islamic Republic of
چند وقت ديگه ابها از آسياب افتاد و حالش بهتر شد بياد نظر بده
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
"در دولت اصلاحات فساد اقتصادی وجود نداشت و مسئولان با چنین چالش‌هایی مواجه نبودند. کافی بود یک بابک زنجانی در دولت اصلاحات پیدا شود تا تندروها در کشور توفان بپا کنند."
جناب رجایی
استادِ بابک زنجانی، عالیجاه شهرام جزایری عرب، در زمان اصلاحات افتخار ظهور به مردم را داد. نسبت بابک زنجانی با بعضیها، آمد و شد، نشست و برخاست، گرمابه و گلستانش هم که به برکت فضایِ مجازی مشخص است با چه موجوداتیست. بهتر نیست از حیا و شرم بهره ببرید؟
Iran, Islamic Republic of
محمود خان و طرفدارانش خندوانه ای هستند برای خود ،هم از بابک خان حمایت می کنند،هم بابک خان را به هاشمی نسبت می دهند با اینکه فسادهای بابک خان در دولت محمود خان صورت گرفته و بابک خان با محمود خان و برخی وزرا رابطه تنگاتنگ داشته!
Iran, Islamic Republic of
"بابک خان با محمود خان و ... " رابطه داشته!
اولا بر دروغگو لعنت! ثانیا عکسی ، مدرکی، چیزی ارائه کنید وگرنه ....
ثالثا غیب گفتی؟ قاسمی وزیر نفت در برنامه تلویزیونی نوه رابطه وزارتخانه اش با بابک درباره "دور زدن" تحریم" ها رو تشریح کرد. خودش رابطه ای نداشت، حتی به عنوان مطلع هم احضار نشد. رابعابابک خان با زبون خودش گفته که دست پرورده و عاشق هاشمی است، عکس های تقدیرش هم موجوده، جنابعالی چی می فرمایی؟ خامسا طرفداران محمود از بابک حمایت نمی کنند بلکه معتقدند کل پروژه بابک پیش نیاز مذاکرات برجامیه بود برای اثبات حسن نیت به طرف مقابل! و سادسا اگر روشدن فساد در یک دولت به معنای نقش داشتن آن دولت در فساد باشد که طرفداران ... و .... و .... باید خودکشی کنند که
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
....
United States
پس معلوم شد یک سری خراب کاریهای دولت هاشمی تقصیر کیه بعد از بیست و چند سال!! مرد حسابی یک کم زودتر صحبت میکردی که اینهمه دشنام نصیب اون مرحوم نمی شد و تو هم سهمت را میبردی.
ابراهیم اسماعیلی
Iran, Islamic Republic of
اگر هاشمی بود الان وزارت دفاع هم نداشتیم و امریکاییها و غرب با چکمه و چماق وارد ایران می شدند /اقای رجایی هم جاش تو امریکا بود و ککش نمی گزید .
علی
Canada
فرقه ی« احمدی نژادی» هم اکنون تأسیس شده است. به کامنت ها توجه کنید. , زنبیل و کاپشن بهاره هم نمادهای آن هستند. اصطلاحات کوچه بازاری مانند ممه را لولو برد هم گفتمان آن است. مخالفت با هولوکاست و تئوری همانند سازی ظهور با وضع موجود(دجال و سید یمانی و خراسانی و ...) هم جزئی از ایدئولوژی آن است. اصولاً از لحاظ ایدئولوژی شکست خورده است. منتها به دلیل تظاهر به پوپولیسم افراطی طرفداران زیادی جذب کرده است.
در نبود حزب های رسمی اینگونه فرقه ها که مخصوصا مدتی هم به منابع و رسانه های دولتی دسترسی داشتند و معروف شده اند بسیار رشد میکنند.

اللهم عجل لوليك الفرج والعافية والنصر واجعل فرجنا بفرجهم يا كريم اللهم كن لوليك الحجة بن الحسن صلواتك عليه وعلى آبائه ........
Iran, Islamic Republic of
کاپشن بهاره و ساده زیستی و دولت اسلامی و ذوب در ولایت برای قبل ریاست جمهوری و ۴ سال اول ریاست جمهوری بود!
۴ سال دوم با کت و شلوار و هدیه تهرانی و کرمهای ترمیم کننده و روشن کننده و مکتب ایرانی و... همراه شد!
الان مثل اینکه ائتلاف با همسر مسعود در دستور کار قرار گرفته؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
United States
آقا بفرمایید هرکس در دستگاه آن مرحوم خدمتکار بود بطور خودکرا صاحبنظر و سیاستمدار و اقتصاد دان هم تلقی میشه؟
علی
Saudi Arabia
تو خودت مگر غیر از احمدی نزادی
جمشيد
5 ساله داريد اين مملكت اداره ميكنيد اين وضع مملكته ،پول افغانستان ارزشش بيشتر از پول ماست حالا ميگين اگه خاتمي بود چنان بود والا اون زمان هم بيكاري بود چون فضاي مجازي و تلگرام فعال نبود هيچ كس نمي دونست اون عقبا چه خبره ، راستي فرزندان شما آقاي رجايي كجا يند تو امريكا يا كانادا و يا سواحل هاوايي؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
میگه"اگر زودتر با وی[احمدی نژاد] رفتار قانونی صورت نگیرد این وضعیت بدتر نیز خواهد شد."اگر با سران فتنه هم که از دوستان واربابان شنا بودن برخورد قانونی و سریع میشد این قدر پر رویی نمی کردین.مملکت رو به طرف قهقرا می برند ولی نخواهند توانست
Iran, Islamic Republic of
به قول یک آقایی حکمت عدم برخورد با احمدی نژاد در آینده معلوم خواهد شد!
Iran, Islamic Republic of
خوب منظورش اینه که اگر با احمدی نژاد برخورد نکنید بقیه هم جرات می کنند به باندهای ثروت و قدرت اعتراض کنند.بعد پته بعضی الیجنابان را روی اب بریزند.منظور بدی نداشت بنده خدا
سلام
Iran, Islamic Republic of
سقوط دلار به دست دولت تدبيرى و اصلاحاتى.،در دولت اصلاحات كرسنت نبود؟!
احمد
Iran, Islamic Republic of
"مردم هنوز از جریان‌های سیاسی عبور نکرده‌اند. به عنوان مثال اجازه بدهند رئیس دولت اصلاحات در ورزشگاه شهید شیرودی سخنرانی کند تا مشخص شود" : کویا شما هنوز دنبال جار و جنجال های سیاسی هستید . به نظرم به جای اینکه ایشان در ورزشگاه حاضر شوند به رسانه ملی بیایند و مناظره کنند . مثل درخواست مناظره ای که در انتخابات 80 آقای توکلی از ایشان داشتند و با این جمله روبرو شدند : سکوت نشانه ی ناگفته هاست .
خوب ولی به نظرم مناظره بهترین مکان برای اظهار نظر است .
احمد
Iran, Islamic Republic of
"در دولت اصلاحات فساد اقتصادی وجود نداشت و مسئولان با چنین چالش‌هایی مواجه نبودند. کافی بود یک بابک زنجانی در دولت اصلاحات پیدا شود تا تندروها در کشور توفان بپا کنند."
یعنی آقای زنجانی به صورت جهشی شروع به فساد کردند .
در زمان آقای هاشمی ظهور کردند بعد در دوره ی آقای خاتمی جهشی خونده و یهو در زمان آقای احمدی نژاد
پیداش شده !!!!
احمد
Iran, Islamic Republic of
"اصولگرایان اغلب این مسأله را به جامعه القا می‌کنند اما تنها40 درصد اقتصاد کشور در اختیار دولت قرار دارد "

فرض می گیریم حرف شما صحیح . میشه بفرمایید همین 40 درصد را چطوری مدیریت کرده دولت؟
احمد
Iran, Islamic Republic of
"در دولت اصلاحات فساد اقتصادی وجود نداشت و مسئولان با چنین چالش‌هایی مواجه نبودند."
شاید کرسنت هم مربوط به احمدی نژاد است !!!
یا اون نامه ای که رهبری در باب مبارزه با فساد نوشتند هم مربوط به احمدی نژاد است .

مشکل شماها این است که همه چیز را سیاسی می بینید و مشکلات را هم گردن این و اون می اندازید . با پایان دولت آقای روحانی مملکت 24 سال است دست امثال شماها بوده . توضیح بدید چه کار کردید در این دوره ها ؟
Iran, Islamic Republic of
چقدر احمدی نژاد جان و پدر اینا رو سوزانده تا عمر دارن نیاز به پماد دارن
Iran, Islamic Republic of
کسایی که مدام میگن دیگران دارن می سوزن،به نظر میرسه خودشون بیشتر به سوختن فکر میکنن و در حال سوختنن!
عبد الله
Iran, Islamic Republic of
بله و البته سقوط دلار یعنی سقول پول از هر سقوطی بدتره.
سقوط اقتصاد یعنی سقوط اخلاق و دین و آیین که هم تجربه این موضوع رو ثابت کرده و هم بزرگان دین بیان کردند.
عطایی
دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد دو قسمت بود قسمت بسیار سازنده و پرکار که در دوران 40 ساله کشور بی نظیر بود اما قسمت دوم متاسفانه به انحراف کشیده شد همین موضوع باعث شد که آقای روحانی به مسند ریاست جمهوری بنشیند اما در مورد دولت خاتمی هم فساد اقتصادی داشتیم هم متاسفانه حمله تمام عیار توسط اصلاح طلبان به مقدسات دینی بود
درمورد مرحوم آیت اله هاشمی خیلی پر واضح است که ایشان خدماتی قابل قبولی داشتند اما بفرمایش حضرت علی (ع) تا وقتی که بچه های زبیر نبودند زبیر در خمت اسلام بود اما از وقتی که بچه های زبیر بزرگ شدند زبیر از مسیر اصلی خارج شد مطمئن باشید این انقلاب به حول قوه الهی به انقلاب حضرت مهدی(عج) وصل خواهد شد و چهره خائنین به کشور و انقلاب از هر جناح و گروهی که باشند برملا و رسوا خواهند شد انشا,الله
Iran, Islamic Republic of
اینها خودشان را وارثان انقلاب(قدرت) میدانند. رهبری و مردم هم فقط تا جایی که منافعشان اقتضا کند احترام میکنند و استفاده.
هنوز تو احمدی نژاد گیر کرده .... دنبال چی هستی
108
...
Iran, Islamic Republic of
آقای رجایی ، فرمایشات جنابعالی در حال حاضر کدامیک از مشکلاتی که مردم با آن درگیر هستند را بر طرف می کند ؟؟
Iran, Islamic Republic of
در دوران خاتمی فساد بود ،رسانه ها اینقدر زیاد نبودند
برای انتشار نیست
Iran, Islamic Republic of
...
کاربر محترم با تشکر از حسن دقت شما خواسته شما انجام شد. جهان نیوز
Iran, Islamic Republic of
....
احمد
Iran, Islamic Republic of
تادیروز که برجامش را فتح الفتوح می دانستید ؟
Iran, Islamic Republic of
تو هم یک چهار پایه بگذار در خانه هاشمی رفسنجانی و بنشین روی چهار پایه و فقط تملق و چاپلوسی این خاندان را بکن!
Iran, Islamic Republic of
...
بوسجین
Iran, Islamic Republic of
بله راست می گویید این را به سرداران سازندگی و سرداران توسعه سیاسی باید پرسید که بجای ان به بولید فکر می کردند نه سرمایه داری ددمنشانه مبتنی بر پاساژپروری ودلالی چند لایه به جای تولید محوری هزاران هزار مفازه با پستو ها و انبار را ایجاد می کند ...
United States
بازم تمسخر و توهین احمدی نژاد . هر چه بیشتر تهمت و توهین کنید احمدی نژاد محبوب تر میشه
جاوید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خاتمی وطن فروش
خاتمی مرده فقط جسمش زندست
عباس منش
Iran, Islamic Republic of
....
Iran, Islamic Republic of
به‌جز احمدی‌نژاد افراد دیگری نیز مانند سعید قاسمی و حسن عباسی هستند که انگار برای هرگونه اظهار نظری مجوز دارند. دقیقا مثل خود شما اقای مشاور که هرگونه اظهار نظری کردی!!!!!!
Romania
دوران همه ریاست طلبان به پایان رسیده است مردم در این سالها شما ها را خوب شناختند کسانی که برای ریاست هر کاری میکنند
Iran, Islamic Republic of
بعد از شهید رجایی، خاتمی مردمی بود!!! خخخخخخخخخخخخخخخخخ
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
این اقا دچار سوتفاهمه.واقعا متاسفم
Iran, Islamic Republic of
این فرد مشاور رفسنجانی بوده ؟ بخاطر ...
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
حالا فهمیدیم ...
Iran, Islamic Republic of
حیف که احمدی نژاد نفهمید و خودش را خراب کرد از صحبتهای این آقایون اصلاحطلب اهمیت و کارایی احمدی نژاد بسیار مشهوداست
Iran, Islamic Republic of
حق با مشتری است
Iran, Islamic Republic of
...
امیر
Iran, Islamic Republic of
اینها را به شهید بهشتی متصل مکن افکار شهید بهشتی مشخص است