کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مصوبه ستاد کل به داد ترابی رسید!

23 مرداد 1397 ساعت 10:55

چندی پیش بود که باشگاه تراکتورسازی تبریز علیه مهدی ترابی بازیکن جدید پرسپولیس که به صورت قرضی تا نیم‌فصل در سایپا توپ خواهد زد، اقامه دعوی کرد.


به گزارش جهان نیوز، باشگاه تراکتورسازی مدعی بود این بازیکن فصل گذشته با تراکتورسازی قرارداد بسته تا برای گذراندن خدمت مقدس سربازی راهی این تیم نظامی شود و دوران خدمتش را با بازی برای سرخ‌پوشان تبریزی سپری کند.

اما به یکباره همه چیز بهم ریخت و باشگاه تراکتورسازی به بخش خصوصی واگذار شد و ترابی هم با پرسپولیس قرارداد 2 ساله بست.

با این‌حال زنوزی مالک جدید باشگاه تراکتورسازی مدعی شد این باشگاه را با ترابی خریده و به کمیته انضباطی شکایت کرد، البته او اصلا نمی‌دانست در‌ شرایطی که باشگاهش حق جذب بازیکن نداشته، خریدن بازیکن تیم دیگر جرم بوده است! در ادامه هم پرونده به کمیته تعیین‌ وضعیت ارجاع‌ و جلسه رسیدگی به آن هفته گذشته با حضور طرفین و ارایه مستندات و دفاعیات‌شان برگزار شد.

بعد از جلسه هم خبر آمد که موضوع محرمانه است و نیاز به بررسی بیشتر برای اعلام رای دارد. در‌حالی که همه منتظر یک رای جنجالی که شاکی و متشاکی هر 2 نقره داغ شوند بودند، مسئولان نهادهای نظامی و نظام وظیفه طرحی جدید برای سربازی ورزشکاران و فوتبالیست‌ها ارایه دادند.

طرحی که به مصوبه جدید ستاد‌کل نیروهای مسلح تبدیل شد که مبنای آن تعویق زمان اعزام به خدمت فوتبالیست‌های لیگ برتری و ملی‌پوش و ورزشکاران حرفه‌ای است.

حال اگر این مصوبه اجرایی شود، با توجه به این‌که ترابی تا‌30 سالگی می‌تواند به خدمت اعزام نشود، ادعای باشگاه تراکتورسازی به خودی خود بلاوجه است اما آیا پرونده هم مختومه خواهد شد؟ آیا باشگاه تراکتورسازی به جرم تخطی از قانون و مذاکره و عقد قرارداد با بازیکنی که با باشگاه دیگری قرارداد داشته، جریمه و محروم نخواهد شد؟

منبع: خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 634048

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/634048/مصوبه-ستاد-کل-ترابی-رسید

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com