پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

آخرین وضعیت ساخت سریال «سلمان فارسی»

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۴۳
کد مطلب: 634043
قائم مقام مرکز سیمافیلم با اشاره به روند تولید سریال «سلمان فارسی» به کارگردانی داوود میرباقری بیان کرد که این سریال همچنان مقدمات پیش تولید را طی می کند.
آخرین وضعیت ساخت سریال «سلمان فارسی»
به گزارش جهان نيوز، سیدعلی حمیدی قائم مقام مرکز سیمافیلم درباره وضعیت پروژه های الف ویژه سازمان صداوسیما گفت: جلسات ما با داوود میرباقری کارگردان سریال «سلمان فارسی» در حال برگزاری است و او پروژه را در مرحله پیش تولید جلو می برد.

وی ادامه داد: بخشی عظیمی از طراحی لباس و انتخاب لوکیشن ها در داخل و خارج از کشور انجام شده و برآوردها هم به صورت بخش بخش در حال بررسی است.

قائم مقام مرکز سیمافیلم با اشاره به پروژه حضرت موسی(ع) نیز بیان کرد: قرار بوده که احمد میرعلایی تهیه کننده این سریال جزییات برآورد پروژه را بیاورد اما هنوز این جزییات به دست ما نرسیده است.

وی در پایان عنوان کرد: برآورد اولیه این سریال غیرمتعارف بود و درخواست کردیم که برآورد را به صورت جزیی مطرح کنند که هنوز این رقم از طرف عوامل به ما ارایه نشده است و ما به صورت رسمی هم امروز نامه زدیم تا زودتر برآوردها را به دست ما برسانند.

منبع:مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *