پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۶
۱۳

معنای اصلی «اشتباه کردم» رهبری چیست؟

سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۱
کد مطلب: 634003
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جریان چیه؟
نه تو متن سخنرانی رهبری که سایت ایشون منتشر کرده و نه در سخنرانی ایشون که از تلویزیون پخش شد، عبارتی مبنی بر اشتباه کردم وجود نداره ولی بعضی کانال های خبری و توئیت ها از جمله همین توئیت به این جمله اشاره کرده
Iran, Islamic Republic of
وقتی رسانه های داخلی از bbc و voa جلو میزنن تو تقطیع صحبت های رهبری ، انتظار بیجاییه که بخوایم مردم حرف اونا رو نشنون و فقط رسانه های خودی رو مرجع دستیابی به اخبارشون بدونن.
این رفتار بزرگترین نتیجه و دستاوردش "" بی اعتمادی مردم به رسانه های نظام و به تعبیر واقعی پی بردن به سانسور و القای خبر به شیوه دلخواه از طرف رسانه های نظام هست""
و ایکاش امثال آقای محمدی تحلیل کاملا درست و منطقی و عاقلانه خودشون از این موضوع رو بیان نمیکردن تا تاییدی محکم تر بر سانسور رسانه های نظام اسلامی نباشه
Iran, Islamic Republic of
كلا شما براي همه كارهاي خودتون توضيح مناسب داريد
Iran, Islamic Republic of
یکی دیگه گند میزنه شما از رهبر طلبکارید
Iran, Islamic Republic of
نه عزیز دل
شما برین سخنان رهبری قبل برجام و بعد برجام رو بخونید کاملا مشخص هست....
Iran, Islamic Republic of
هلو تو از کجا فهمیدی؟
Iran, Islamic Republic of
الان ضد انقلاب و...این جمله را در خبرهایشان ذکر می کنند که آقا فرموده اند:
"در موضوع مذاکرات بنده اشتباه کردم و به اصرار آقایان اجازه تجربه را دادم که البته از خطوط قرمز معین‌شده هم عبور کردند.رییس‌جمهور اعتراف کرد اگر محدودیت‌های شما نبود ما امتیازات بیشتری می‌دادیم."

بنده چند بار سخنرانی ایشان را گوش دادم و متن را هم خواندم و چنین مطلبی در فرمایشات ایشان نیست و کاملا دروغ است. باید دید چرا این دروغ را می گویند! به نظرم می خواهند تصمیم گیری های آقا را زیر سوال ببرند و دنبال فتنه هستند. به هر حال الان چون از توطئه های اخیرشان چیزی گیرشان نیامد و ضربه خوردند و به شدت عصبانی هستند. نه چماق جنگشان اثر گذاشت و نه مذاکره و کلاهبرداری دیگری نصیبشان شد لذا به این روش رو آورده اند.
Iran, Islamic Republic of
ان شاءالله خدا شما رو تا آخر همینطور دوستدار نظام نگه داره. حسن ظن به حکومت مومن از صفات پسندیده است.
و دعا میکنم اون روزی که حقیقت این سانسور رسانه ای و دهها خبر دیگه براتون روشن شد بازهم مومن به انقلاب اسلامی بمونید و بعضی دلسوزان بی بصیرت و ناآگاه که این رفتار مذموم ازشون سر زده و مقصر بدونید و اصل نظام اسلامی رو زیر سوال نبرید
Iran, Islamic Republic of
اصلش این که گفتند اشتباه کردم دروغ است.
United States
جهان جان!
شما که می خوای موضوع گفتن یا نگفتن اصل این جمله اشتباه کردم رهبری رو سانسور کنی
خب خبر توئیت مهدی محمدی رو هم حذف کن دیگه
رضا
Iran, Islamic Republic of
احسنت بر شما دوست عزيز ! البته تقصير جهان نيوز تنها نبود آب از سرچشمه سانسور آلود بود ، نه تنها جهان كه هيچيك از خبرگزارى ها و سايت ها اين موضوع را منتشر نكردند ، بهرحال افاضات اين جناب مفسر - مهدى محمدى - را نبايد منتشر ميكردند
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام، بعضی از دوستان جوری ناراحت شدند که انگار رهبری گناه کبیره انجام دادن. رهبر که معصوم نیس، می گه که اشتباه کرده . رهبری چنین جمله ای گفتند ولی تنظیم کننده خبر بی صداقتی کرده و حذف کرده.
United States
...