جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

۵۰ هزار تن میلگرد احتکار شده ‌کشف شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۹
کد مطلب: 633917
فرمانده سپاه روح الله استان مرکزی از شناسایی یک انبار احتکار میلگرد به میزان ۵۰ هزار تن در شهرستان زرندیه خبر داد.
۵۰ هزار تن میلگرد احتکار شده ‌کشف شد
به گزارش جهان نيوز، سردار محسن کریمی با اشاره به برخورد قاطع با محتکرین در استان مرکزی اظهار داشت: شناسایی محتکرین در دستور کار تمامی رده‌های مقاومت بسیج استان قرار گرفته است، بنابراین به منظور مقابله با پدیده شوم احتکار و مشکلات معیشتی که در پی آن برای هموطنان ایجاد شده است، نیروهای بسیج در سراسر استان به دنبال شناسایی و معرفی افراد سودجو هستند و تاکنون نیز گزارشات خوبی در این زمینه مقابله توسط نیروهای بسیج در استان حاصل شده است.

وی افزود: باتوجه به ابلاغ رئیس سازمان بسیج مستضعفین در برخورد قاطع نیروهای انقلابی با محتکران، از هفته گذشته شناسایی افراد سودجو و محتکر در دستور کار رده‌های مختلف بسیج قرار گرفت.

کریمی عنوان کرد: صبح امروز نیروهای بسیج سپاه زرندیه بیش از 50 هزار تن میلگرد احتکار شده در یکی از سوله های شهرک صنعتی مامونیه کشف و محتکرین به مراجع قضایی تحویل شدند.

 هفته گذشته نیز یک انبار حاوی 2200 تن شمش آلومینیوم احتکار شده توسط نیروهای بسیج سپاه اراک کشف شده و محتکر به مراجع قضایی تحویل شد.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
باز هم بسیج حماسه آفرید
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر خائنین به کشور و نظام اسلامی