چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

۶ انبار احتکار کالا در سمنان کشف و پلمب شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 633908
سمنان - مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان از کشف شش انبار احتکار در سطح استان خبر داد و گفت: این انبارها لوازم برقی، موتورسیکلت و کود شیمیایی را احتکار کرده بودند.
۶ انبار احتکار کالا در سمنان کشف و پلمب شد
به گزارش جهان نيوز، عیسی فاضلی بعدازظهر دوشنبه در حاشیه اجرای طرح تشدید مقابله با احتکار در سمنان و در جمع خبرنگاران ضمن بیان اینکه شش انبار احتکار در سطح استان کشف‌شده است، تأکید کرد: این انبارها ماشین لباسشویی، تلویزیون، یخچال، ماشین لباسشویی، موتورسیکلت و کود شیمیایی کشاورزی را انبار کرده بودند که با همراهی عوامل تعزیرات و ناجا کشف و پلمپ شدند.

وی بابیان اینکه طبق مصوبه هیئت دولت اقلام یادشده باید در چرخه بازار قرار گیرند و انبار آن‌ها تخلف محسوب می‌شود، افزود: ارزش ریالی اموال مکشوفه چهار میلیارد تومان برآورد می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان سمنان ضمن تأکید بر برخورد قاطع با عوامل احتکار در استان، بیان کرد: پرونده این انبارها پس از بازرسی و مدارک به مراجع قضایی ارجاع داده می‌شود.

فاضلی با اشاره به آغاز طرح تشدید مقابله با احتکار در استان سمنان، توضیح داد: گشت‌های مقابله با احتکار در سطح استان کار خود را آغاز کرده اند.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *