پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

ترامپ دستیار سابق خود را فاسد و تبهکار خواند

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۸
کد مطلب: 633907
رئیس جمهوری آمریکا در واکنش به افشاگری‌ های اخیر دستیار سابق خود اعلام کرد: «اوماروسا» گیج و حواس پرت، فاسد و تبهکار بود.
ترامپ دستیار سابق خود را  فاسد و تبهکار خواند
به گزارش جهان نيوز، دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز دوشنبه در پیامی توئیتری در واکنش به افشاگری‌ های اخیر دستیار سابق خود در کاخ سفید نوشت: «اوماروسا» (Omarosa) گیج و حواس پرت، کسی که در برنامه (تلویزیونی) کارآموز ۳ بار اخراج شده بود، حالا برای آخرین بار اخراج شد. او هیچگاه موفق نبود و هرگز هم موفق نخواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: او برای شغل خود به من التماس کرده بود؛ اشک در چشمانش جمع شده بود و من موافقت کردم. همه در کاخ سفید از او متنفر بودند. او فاسد و تبهکار بود؛ اما باهوش نبود.

وی اضافه کرد: من به ندرت او را می‌ دیدم اما شنیدم که کارهای بسیار بدی انجام داده بود. او با دیگران خیلی بد رفتار می‌ کرد و همیشه در جلسه‌ ها و سر کارش غیبت داشت.

ترامپ افزود: وقتی ژنرال «کلی» هم با من هم نظر شد، او بهمن گفت که او یک بازنده است و فقط باعث مشکلات و دردسر می‌شود. من به کلی گفتم اگر ممکن است، مشکل او را حل کند؛ چرا که او تا قبل از اخراج شدنش، حرف‌های خوبی درباره من می زد.

لازم به ذکر است، «اوماروسا مانیگالت نیومن» مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید و از حامیان ترامپ ساعاتی پیش درباره رئیس‌جمهوری آمریکا اظهاراتی افشاگرانه داشت.

وی درباره ترامپ کتابی نوشته و اعلام کرده است که قرار است فردا این کتاب منتشر شود.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا همه بَدَن فقط تو خوبی! آق ترامپ!
اصن تو بیا جلو بشین!