سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

اردوغان: اخلالگران ارز خائن هستند

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۲
کد مطلب: 633901
رئیس‌ جمهوری ترکیه اعلام کرد: رفتارهای خصمانه آمریکا قابل توجیه نیست.
اردوغان: اخلالگران ارز خائن هستند
به گزارش جهان نيوز،  به نقل از آناتولی، «رجب طیب اردوغان» رئیس‌ جمهوری ترکیه امروز دوشنبه در دهمین گردهمایی سفرای این کشور در کاخ بیش‌تپه در آنکارا در اظهاراتی درباره توطئه جدید آمریکا در آغاز نبرد اقتصادی با آنکارا گفت: ساز و کار اقتصادی ترکیه سالم، قدرتمند و جا افتاده است و به همین منوال نیز ادامه خواهد داشت.

رئیس‌ جمهوری ترکیه ادامه داد: مسائلی که امروز با آن درگیر هستیم، هیچ ارتباطی با بحران های سال های ۱۹۹۴، ۲۰۰۱ و ۲۰۰۷ ندارد؛ بلکه با وضعیت متفاوتی رو به رو هستیم.

وی در ادامه افزود: مهمترین دلیل مشکلات موجود از قبیل مسأله تروریسم و مسائل اقتصادی، اصرار ورزیدن بر موضع قاطع مان در راستای منافع ملی ترکیه است. رفتارهای خصمانه آمریکا در قبال ترکیه که از متحدان ناتو است و دشواری های قابل توجهی در این زمینه متحمل شده، اصلا قابل توجیه نیست.

اردوغان تصریح کرد: قلدران سیستم اقتصادی نمی‌ توانند با ستیزه‌ جویی به دستاوردهای ما دست‌ درازی کنند. اخلالگران بازار ارز خائن هستند و جان سالم به در نخواهند برد. اقدامات مشابه کودتای نافرجام سال ۲۰۱۶ در آینده نیز ادامه خواهد داشت. باید برای حملات مشابه آماده باشیم.

رجب طیب اردوغان درباره افزایش نرخ تعرفه های فولاد و آلومینیوم وارداتی آمریکا از کشورش نیز گفت: نمی‌ شود فردی شب بخوابد و صبح که بیدار می‌ شود، بگوید می‌ خواهم تعرفه مالیاتی جدید بر بعضی اقلام اِعمال کنم.

منبع: مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


France
اقای اردوغان در ایران شب می خوابند و صبح پا میشن ۱۰۰ تا قانون جدید میزارن کلی کالا را ممنوع ورود می کنن . چی میگی اقا
Iran, Islamic Republic of
چه جالب! اردوغان اخلالگران بازار ارز را خائن میدونه اونوقت وزیر ما پیشنهاد میده از کسی که دو تن طلا از بازار جمع آوری کرده مالیات بگیرن!!!