جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

ناوشکن آمریکایی وارد دریای سیاه شد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۱
کد مطلب: 633872
ناوشکن با قابلیت حمل موشک هدایت شونده آمریکایی به نام یو اس اس کارنی برای عملیات امنیت دریایی وارد آب‌های دریای سیاه شده است.
ناوشکن آمریکایی وارد دریای سیاه شد
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، یگان ششم نیروی دریایی آمریکا در بیانیه‌ای اعلام کرد، این ناوشکن کلاس آرلای بورک در تاریخ ۱۲ اوت وارد دریای سیاه شده تا در علیمات امنیت دریایی و تقویت ظرفیت‌ها با متحدان و شرکا در منطقه شرکت کند.

در ادامه این بیانیه همچنین آمده است: عملیات این ناوشکن در دریای سیاه با هدف تقویت امنیت و ثبات دریایی و آمادگی و افزایش ظرفیت دریایی با متحدان و شرکا در دریا سیاه است.

افسر فرمانده این ناوشکن در بیانیه‌ای اعلام کرد، حضور این ناو در دریای سیاه نشان دهنده تعهدات آمریکا در حفظ امنیت در منطقه است.این ناوشکن در ژانویه نیز برای حضور در رزمایش مشترک با نیروی دریایی اوکراین وارد دریای سیاه شده بود.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
آمریکا فکر میکنه برای امنیت همه جا تعهد داره!
در صورتی که عدم امنیت را خودش بوجود میاورد.
یعنی این یک سیاست رذیلانه است که عدم امنیت را بوجود بیاورد بعد در نقش تثبیت کننده امنیت ظاهر شود.
این دنیا نیاز به یک ناجی دارد. یک ناجی که همه منتظرش باشیم. انتظار بدون عمل نه ؛ انتظار همراه با عمل.
یک ناجی که از خانه کعبه بیرون بیاید. وقتشه که این دنیا را پاکسازی کنیم. وقتشه تا همه ایسم های شرقی غربی را در هم بپیچیم. وقتش است تا حکومت خدا محوری را بر زمین تثبیت کنیم. وقتش است آماده شویم تا ندای "انا بقیه الله" را بشنویم.