جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

افشای جزئیات سفر هیئت بلندپایه امارات به تل‌آویو

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 633780
یک رسانه عربی از سفر یک هیئت بلندپایه امنیتی اطلاعاتی امارات به تل‌آویو برای دیدار با مقامات رژیم صهیونیستی و عقد چندین قرارداد پرده برداشت.​
افشای جزئیات سفر هیئت بلندپایه امارات به تل‌آویو
به گزارش جهان نيوز، الخلیج انلاین فاش کرد یک هیئت بلندپایه امنیتی اطلاعاتی امارات چند روز پیش به تل‌آویو رفت و با مقامات سیاسی و امنیتی اسرائیل دیدار کرد.این روزنامه به نقل از منابع آگاه خود افزود این هیئت امنیتی اماراتی اواخر هفته گذشته به ریاست محمود الشامسی رئیس سازمان اطلاعات امارات و چهار شخصیت امنیتی این شیخ‌نشین نشست‌ها و دیدارهای متعددی با مقامات بلندپایه رژیم اشغالگر قدس برگزار کرد.

این هیئت اماراتی همچنین از مواضع و  تاسیسات نظامی سری و مهم رژیم اسرائیل بازدید کرد و همچنین در دیدار با مقامات نظامی و امنیتی این رژیم، درباره تبادل تجارب و گسترش دایره روابط نظامی و سفرهای متقابل میان دو طرف به بحث و تبادل نظر پرداخت.

این هیئت اماراتی چند ماه پیش هم در چارچوب توافق رسمی میان دو طرف درباره سفرهای متقابل و انتقال تجارب نظامی و امضای توافق‌نامه خرید تسلیات شامل جنگنده، موشک، دستگاه‌های ارتباطی و ادوات نظامی پیشرفته به تل‌آویو رفته بود.
رسانه عربی فاش کرد تماس ها و مناسبات بسیار قوی میان مقامات اسرائیل و امارات برقرار است و این تماس‌ها طی روزهای آینده با قراردادهای پرسر و صدا و بزرگ نمایان خواهد شد.

ششم جولای گذشته شبکه آی 24 اسرائیل به نقل از منابع خود اعلام کرد پایگاه هوایی اسرائیل اخیرا میزبان یک هیئت نظامی اماراتی بوده است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *