پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
نانسی پلوسی:

ترامپ دائما مشغول نژادپرستی است

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۱
کد مطلب: 633745
رهبر اقلیت‌ مجلس نمایندگان آمریکا گفت، رئیس جمهوری دائما به "نژادپرستی" مشغول است.
ترامپ دائما مشغول نژادپرستی است
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، نانسی پلوسِی، رهبر اقلیت‌ مجلس نمایندگان آمریکا به شبکه خبری MSNBC گفت، بر این باور است که دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا از وی و ماکسین واترز، از نمایندگان دموکراتیک ایالت کالیفرنیا می‌ترسد؛ چون مکررا این نماینده را "فردی با ضریب هوشی پایین" معرفی می‌کند و با این الفاظ به وی حمله می‌کند.

پلوسی ادامه داد:‌ ترامپ از زنانی که به کنگره آمده‌اند، می‌ترسد. او از یک طرف می‌گوید که جایی برای نژادپرستی وجود ندارد اما از طرف دیگر همواره درباره آن صحبت می‌کند؛ این شرم‌آور است. این به ماکسین، به زنان و البته اقلیت‌ها بی‌احترامی است.

پلوسی همچنین به توئیت ترامپ در نخستین سالگرد اقدامات نژادپستانه در شارلوتزویل، ویرجینیا اشاره کرد که در آن هرگونه نژادپرستی را محکوم کرده بود و ادامه داد:‌ ترامپ در توئیت‌هایش درباره محکومیت نژادپرستی صحبت می‌کند اما همواره مشغول آن است. این شرم‌آور است.ترامپ مکررا پلوسی و واترز را در توئیت‌ها و در جریان کمپین هایش مورد هجوه قرار داده است.

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *