جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰

قطر: ترکیه از بحران با آمریکا "سربلند" بیرون می‌آید

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۲
کد مطلب: 633730
نخست‌وزیر سابق قطر تأکید کرد که ترکیه از جنگ اقتصادی که آمریکا علیه این کشور به راه انداخته سربلند بیرون خواهد آمد و بحران با آمریکا را آبرومندانه حل خواهد کرد.
قطر: ترکیه از بحران با آمریکا "سربلند" بیرون می‌آید
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا،  حمدبن جاسم، نخست‌وزیر سابق قطر در صفحه توییتر خود نوشت: اطمینان داریم که ترکیه از این وضعیت با قدرت و سربلند بیرون می‌آید. حل این وضعیت احتمالا زمان می‌برد اما اراده و عمل وجود دارد.

وی افزود: ترکیه عضو مهم پیمان ناتو و شریک مهم آمریکا و اروپا است و راه‌حلی را برای پایان آبرومندانه این بحران خواهند یافت. کسی که بر سقوط ترکیه حساب باز کرده ناامید خواهد شد. به مخالفان دولت ترکیه نگاه کنید که به رغم اختلافات برای کمک به عبور از مرحله کنونی به دولت پیوسته‌اند.

آمریکا اخیرا تحریم‌هایی را علیه دو وزیر ترکیه به بهانه عدم آزادی اندرو برانسون، کشیش آمریکایی که به اتهام همکاری با سازمان فتح‌الله گولن در ترکیه محاکمه می‌شود، اعمال کرد و اخیرا نیز مالیات‌هایی را بر واردات آلومینیوم ترکیه تحمیل کرد.
رئیس‌جمهور ترکیه نیز اعلام کرد که کشورش تسلیم تهدیدات نمی‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *