پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۲

کشف انبار بزرگ احتکار ۷۰۰ میلیاردی در اصفهان

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 633714
گزارشات مردمی مبنی بر اختفای حجم بزرگی از تیرآهن و میلگرد در محلی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت را بر آن داشت تا با حضور شعبه سیار تعزیرات حکومتی اصفهان از آن محل بازرسی به عمل آورند.
کشف انبار بزرگ احتکار ۷۰۰ میلیاردی در اصفهان
به گزارش جهان نيوز، مدیرکل تعزیرات حکومتی در اصفهان گفت: ۱۹۶ هزار تن تیر آهن و میلگرد احتکار شده به ارزش ۷۰۰ میلیاردی در استان کشف شد.
 
 غلامرضا صالحی با اشاره به کشف انبار بزرگ احتکار تیرآهن و میلگرد، اظهار داشت: 196 هزار تن تیرآهن و میلگرد در استان کشف شد.

وی افزود: گزارشات مردمی مبنی بر اختفای حجم بزرگی از تیرآهن و میلگرد در محلی، بازرسان صنعت، معدن و تجارت را بر آن داشت تا با حضور شعبه سیار تعزیرات حکومتی اصفهان از آن محل بازرسی به عمل آورند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی در اصفهان با بیان اینکه از محل بازرسی شد، گفت: 196 هزار تن تیرآهن و میلگرد به ارزش ریالی 700 میلیارد تومان از آن مکان کشف شد.

وی ادامه داد: به علت عدم توازن بین ورود و خروج انبار و همچنین عدم ارائه مستندات حاکی از شناسنامه‌دار و قانونی بودن انبار مذکور، از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت فرم گزارشی تنظیم و به اداره کل تعزیرات حکومتی استان اصفهان ارسال شد.

صالحی تصریح کرد: فرد محتکر به جرم اختلال در نابسامانی عرضه این کالاها به بازار دستگیر و تحویل مراجع قضایی و این مقدار آهن و میلگرد برای توزیع به قیمت کارشناسی تحویل شعبه تعزیرات شده است.

منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
رد پاي اقا زادها در احتكار
Iran, Islamic Republic of
اهن و لوازم خانگی و ... در انبارهای استانها پر است