پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۲
۱۰

تصویر محشری که «ده‌نمکی» منتشر کرد

دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 633695
به گزارش جهان نيوز، مسعود ده‌نمکی با انتشار این عکس در اینستاگرامش نوشت: عادت کردیم جنگ رو با جدا شدن لیلی و مجنون ها در هالیوود ببینیم، عجب تصویر محشری، این میزان خم شدن پسر و تا اون حد بلند شدن پای مادر برای رسیدن به معشوق، چطور میشه این زیبایی رو توصیف کرد؟ من نمیتونم.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعا که چه دوران خوبی بود و خدا لعنت کند کسانی را که با خیانت به اعتقادات و احساسات مردم این مرام را از مردم گرفتند.
سروش
Iran, Islamic Republic of
بها را به امتحان پس داده ها می دهند. نه اینکه همین که گفتیم خوبیم ول مان کنند.
رضا يي ع ر
Iran, Islamic Republic of
دنيا طلبي و رفاه زدگي و اشرافي گري طيف حاكم حزب كارگزارن و مشاركت اصلاح طلبان آن روح ايثار و معنويت خواهي را از چهره كشور زدود و مماشات با زرپرستان و مديران اجرايي غربگرا بزرگترين خيانت را به آرمانهاي امام خميني ومردم مرتكب شدند خدا بر عذاب دنيا و آخرتشان لحظه به لحظه آن به ان بيافزايد روسياه دنيا و آخرت بشن كه حاصل مجاهدت و ثبر و شكيبايي مردم را به باد فنا دادند .
Iran, Islamic Republic of
به خدا حرف شما درست است . بمشکلات و اشرافی گری ها و رانت بازی ها اساس بدبختی مسئولین است این مشکلات از زمانی شروع و شدت گرفت که آقای خاتمی رئیس جمهور شد . اگر خاتمی به بیانیه 8 ماده ای رهبری که خطاب به دولتش بود گوش کرده بود ما امروز شاهد این اختلاص ها -رشوه - مفاسد اقتصادی - آقازاده ها عموزاده ها برادرزاده - و احتکار کالا نبودیم . گوش نکرد بلکه لج بازی کرد . خدا ازشون نگذره و به حق دل مادر های غمدیده روسیاه ملت شوند .
Iran, Islamic Republic of
من رفتم برای کشورم جنگیدم که وجبی از خاک کشورم به دست دشمن خارجی و بیگانه نیفتد، نمی دونستم که دشمن داخلی بدتره، نمی دونستم که یکسری گرگ در لباس میش به جون کشورم افتادن و دارن کشور را می چاپن و بر می دارن با خودشون و خانواده هاشون می برن خارج از کشور.
چرا باید یک مدیر دو یا چند تابعیتی در کشور داشته باشیم، بهر حال مدیر دو تابعیتی دروغگو و غیر قابل اعتماد هست، زمانی که برای گرفتن تابعیت یک کشور دومی اقدام می کنی باید زیر پرچم کشور دوم قسم بخوری که برای منافع آن کشور هرچی در توان داری انجام بدی. حالا مدیری که همچین قسمی می خوره را چطور میشه بهش اعتماد کرد، غیر از اینه که باید به یکطرف دروغ بگه. چطور یک مدیر در راس بالاترین سازمان و ارگان مالی کشور قرار میگیره در حالی تمام اعضای خانوادش را به خارج از کشور میفرسته، یعنی اینکه این مدبر هیچ اعتماد و اعتقادی به مجموعه دولت و کارهای که داره انجام میده نداره.
sd
Iran, Islamic Republic of
خواهشا چاپ کن؟
دشمن دقیقا می داند چکار می کندبا افزایش شایعه سازی،طارحی های ویژه درسخت کردن هرچه بیشترمعیشت مردم و خبرهای نگران کننده اختلاس ها ،دزدی ها ،دزدی های ارزی و ... این احساس را ایجاد می کند که جوانها برای چه کسانی به میدان بروند و بعد هم با نظر سنجی از مردم ازطریق خارج از کشور مهمترین پشتوانه نظام یعنی مردم را از صحنه خارج کند تا دشمن اولین خاکریز را بگیرد. آقایان مسئولین بس است با صداقت با مردم برخورد کنید اجازه جولان دشمن را ندهید اگر اتقادی به خدا و آخرت دارید چگونه می خواهید جواب این همه ایثار و شهادت را بدهید
Iran, Islamic Republic of
آقای ده نمکی وسط دعوا نرخ تعیین نکن مادرویا همسر رزمنده بچه ای رابلندکرده که باآن قهرمان روبوسی وخداحافظی کند بلند شدن پای این خانم بدین سبب است که درعکس مشخص است
Iran, Islamic Republic of
بچه کجا بود اون صورت رزمنده ست تو دست های مادرش !
Iran, Islamic Republic of
آنها آن زمان رفتند، تا در این زمانهٔ دنیا پرستان ، شرمنده امام شهیدان نباشند و آخرت جاودانه را به دنیای فانی نفروختند. تا روسیاهان و دنیاپرستان دقایقی با آرزوهایشان در دنیا خوش باشند، تا در آخرت همیشه شرمنده شهدای گرانقدر و مردم مظلوم ستمدیده باشند.
Iran, Islamic Republic of
چه زیبا