جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

رفتار آل سعود فرقی با داعش ندارد

يکشنبه ۲۱ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 633618
وبگاه یمنی جنایات مکرر عربستان در کشتار خونسردانه غیرنظامیان یمنی را گواه داعشی صفت بودن رژیم آل سعود خواند.
رفتار آل سعود فرقی با داعش ندارد
به گزارش جهان نيوز، وبگاه «تعز نیوز» در یادداشتی با عنوان « داعش و آل سعود فرقی جز در هواپیماهای اف 16 ندارند»، عربستان را در رفتارهایش با منطقه مشابه داعش توصیف کرد.

در این یادداشت آمده است: اگر حقوق بشر ابزار چانه زنی اربابان بین المللی نبود، رژیم آل سعود زودتر از داعش در لیست تروریسم قرار می‌گرفت.

رژیم آل سعود پدر معنوی داعش است که این گروهک را با فتواهای تکفیری تغذیه می‌کند و همچنین مادری است که آنها را زائیده و پرورش داده تا به عوامل انتحاری مبدل شوند.

بنابراین تفاوت بین داعش و آل سعود در چیست؟ کشتارهای یکسره اسرا و مجروحین آیا کاملا یک رفتار داعشی نیست؟ حمله به کودکان، بازارها  وغیرنظامیان آیا کاملا یک رفتار داعشی نیست؟ کشتار برای  صرفا کشتار آیا یک رفتار کاملا داعشی محسوب نمی‌شود؟

فرقشان در این است که آمریکا و انگلیس مرگبارترین تسلیحات و هواپیماهای اف 16 را در اختیار رژیم آل سعود قرار داده اما داعش را از آن محروم کردند که این امر گزینشی غیرقابل فهم بین داعش بزرگ و داعش کوچک است.

این گزارش افزود؛ چه هدف سیاسی یا نظامی را می توان از بمباران یک اتوبوس حامل دانش آموزان متصور شد جز اینکه رژیم آل سعود شهوت کشتار داعشی دارد؟ آیا جنایت وحشیانه ضحیان آنها را به یکسره شدن نبرد نزدیک می‌کند؟ پس از بمباران بیمارستان الثوره در الحدیده آیا وضعیت آنها در ساحل غربی یمن بهتر می‌شود؟ آیا گمان می‌کنند با کشتار کودکان یمن یا الحوثی ها را شکست می‌دهند؟

هیچ هدفی را برای این جنون آل سعود نمی توان متصور شد غیر از کشتار برای کشتار تا شهوت قتل در دل‌های بیمارشان به اشباع رسیده و حس شکست خود در دستیابی به پیروزی سهل و نزدیک را از بین ببرند، چرا که آنها الحوثی را لقمه آسانی تصور می کردند اما در گلویشان گیر کرده و قادر به بلعیدن آن یا بیرون آوردن  آن نیستند.

این گزارش در پایان نوشت؛ همه این ها به کنار، نقش پلید مزدوران دشمن هم یک طرف قضیه است، در حالی که آمریکا، عربستان و امارات در اتاق‌های عملیات برای بمباران همه  ابعاد زندگی مردم یمن نقشه می‌کشند،  مزدوران آنها هم با زبان، دستان و صورتشان در آماده باش برای سرپوش گذاشتن بر جنایات اربابانشان هستند.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
گور پدر عربستان و یمن و سوریه و لبنان و عراق بابا مردم دارن تو داخل کشور له میشن . کسی هست به مردم برسه ؟ کسی هست ببینه مردم چی میگن ؟