کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

لاریجانی:

اقدامات‌سریع‌تری برای فضای کسب و کار صورت‌گیرد

21 مرداد 1397 ساعت 12:35

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به رقم شاخص ملی بهبود محیط کسب و کار در بهار ۹۷، گفت: شاخص به دست آمده عدد مناسبی نیست و نشان می‌دهد که باید تصمیمات سریع‌تری برای این بخش گرفته شود.


به گزارش جهان نیوز، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی پیش از ظهر امروز(یکشنبه) در مراسم افتتاحیه نمایشگاه توانمندی های صنایع کوچک ایران که در مصلای تهران گشایش یافت، با بیان اینکه باید یک ارزیابی از وضعیت درآمدی دولت صورت بگیرد، اظهارداشت: در خصوص حمایت های مالیاتی و مشوق های صادراتی هر اقدامی که لازم باشد مجلس انجام می دهد.

وی با اشاره به احکام قانون بهبود مستمر فضای کسب و کار گفت: در ماده ۴ این قانون، وظیفه‌ای به اتاق های بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی داده شده است تا شاخص های کسب و کار را به صورت مستمر رصد کرده و آن را طبقه بندی استانی کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اتاق های بازرگانی و تعاون و بخش خصوصی این گزارش را ارائه کرده اند، ادامه داد: گزارشی که مربوط به بهار ۹۷ بوده نشان می دهد که آمارها خوب نیست و باید بررسی شود که اشکال کار در کجاست.

لاریجانی تصریح کرد: بر اساس این گزارش، رقم شاخص ملی محیط کسب و کار در بهار سال جاری ۶.۱۵ از ۱۰ نمره بوده در حالیکه نمره ۱۰ پایین‌ترین عدد است و این نشان می‌دهد که باید تصمیمات سریع‌تری برای این بخش گرفته شود.

منبع:خبرگزاری دانشجو


کد مطلب: 633554

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/633554/اقدامات-سریع-تری-فضای-کسب-کار-صورت-گیرد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com