کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیشنهاد دوباره رئال برای جذب ستاره چلسی

21 مرداد 1397 ساعت 11:20

نشریه اکسپرس مدعی شد که رئال مادرید قصد دارد پیشنهادی 200 میلیون پوندی برای به خدمت گرفتن ادن هازارد، ستاره چلسی ارائه کند.


به گزارش جهان نیوز، مائوریزیو ساری، سرمربی جدید چلسی نشان داده که در مقابل تمامی پیشنهاداتی که برای هازارد ارائه می‌شود، مقاومت می‌کند و تا پایان پنجره نقل و انتقالاتی در انگلیس، مانع جدایی هازارد شد.

ولی رئال مادرید می‌خواهد به هر نحوی که شده جانشینی برای رونالدو در ترکیب خود پیدا کند. از همین رو سپیدپوشان پیشنهادی بین 150 تا 200 میلیون پوند برای هازارد ارائه خواهند کرد. هازارد که در آستانه تمدید قرارداد و افزایش حقوقش به هفته ای 300 هزار پوند نیز هست، نمی‌تواند به راحتی برای جدایی فشار بیاورد و پس از تعطیلات تابستانی و بازگشت نیز با مائوریزیو ساری صحبت هایی داشته است.
 
چلسی اخیرا تیبو کورتوا را به فروش رسانده و کورتوا نیز از رابطه اش با هازارد صحبت کرده بود. او گفته بود:" هازارد به خاطر پیوستن به رئال به من تبریک گفت. او بازیکن فوق العاده ای است و من همیشه دوست دارم در تیمم حضور داشته باشد، باید دید در آینده چه خواهد شد. اگر او به رئال مادرید بیاید، فوق العاده است."
 
با این حال، ساری برنامه متفاوتی دارد و از ماندن هازارد در چلسی خوشحال است. او گفت:" هازارد با ماست. هیچ مشکلی وجود ندارد، من سه یا چهار بار با او صحبت کردم. او هیچگاه به من درباره نقل و انتقالات چیزی نگفت. او از ماندن در چلسی خوشحال است."
 
با این حال، مدیران ارشد رئال این هفته جمع خواهند شد تا تصمیم نهایی برای وسوسه کردن چلسی و شکستن مقاومت آنها برای فروش هازارد گرفته شود. آبی های لندنی لیگ را با پیروزی 3-0 مقابل هادرزفیلد تاون آغاز کردند که انگولو کانته، جورجینیو و پدرو، گلزن های آنها بودند. با این حال، با وجود چنین برد خوبی، ساری معتقد بود که بازیکنانش در سطح مطلوب او نیستند.
 
او گفت:" بازی سختی برای ما بود. اگر به نتیجه نگاه کنید، فکر می‌کنید بازی آسانی بود ولی نیمه اول واقعا شرایط سختی داشتیم. تیم ما تیم فیزیکی نیست بنابراین برای 20 دقیقه به مشکل خورده بودیم ولی خوب کار کردیم."

منبع: ورزش سه


کد مطلب: 633523

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/633523/پیشنهاد-دوباره-رئال-جذب-ستاره-چلسی

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com