سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۱
۲

اولین اظهارات سرپرست جدیدوزارت کاردرباره اشتغال

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۳
کد مطلب: 633421
سرپرست جدید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امیدوارم بتوانم بار امانت بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور را با نگاه علمی و تخصصی به پیش ببرم.
اولین اظهارات سرپرست جدیدوزارت کاردرباره اشتغال
به گزارش جهان نيوز، سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان این که یکی از آرمان های نظام و تاکیدات رییس جمهور گسترش عدالت اجتماعی است، گفت: برنامه ها و سیاست های دولت را در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با قوت و سرعت دنبال خواهم کرد.

به گزارش جهان نيوز به نقل از وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، انوشیروان محسنی بندپی در نخستین جلسه شورای معاونین که بعدازظهر امروز با حضور معاونین، مشاورین و مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار شد، گفت: در پیشبرد اهداف دولت وظایفی بر عهده وزارت تعاون، کار و وفاه اجتماعی است که با همکاری، همفکری، تعامل و اقدامات نوآورانه به سرانجام خواهد رسید.

وی ضمن سپاس از حسن اعتماد رییس جمهور در انتصاب خود اظهار کرد: صبح امروز جلسه‌ای با حضور دکتر روحانی برگزار شد که جلسه بسیار خوبی بود.

سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در ادامه با بیان این که در اینجا وظیفه خود می دانم که از تلاش ها، اقدامات اثربخش و دلسوزانه علی ربیعی طی ٥ سال تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی قدردانی کنم،  تاکید کرد: وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به گستردگی در حوزه رفاه، تامین اجتماعی، بهزیستی، اشتغال، تعاون، آموزش فنی و حرفه ای و غیره عملکرد قابل قبول و ر و به جلویی داشته است.

محسنی بندپی اظهارامیدواری کرد: هم اکنون که سرپرستی این وزارتخانه به اینجانب واگذار شده بتوانم بار امانت بزرگترین وزارتخانه اجتماعی کشور را با یک نگاه علمی و تخصصی در جهت توانمندسازی به پیش ببرم.

سرپرست وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی افزود: هم اکنون در شرایط ویژه‌ای قرار داریم که لذا باید بتوانیم با تدبیر و امید و نگاه حمایت گرایانه این دوران را پشت سر بگذاریم.

وی در ادامه به موضوع اشتغال و بیکاری اشاره کرد و گفت: بیکاری فقر را تشدید می‌کند و عوارض و آسیب های اجتماعی را در پی دارد بنابراین باید برنامه‌های اشتغال را با نگاه جدید و سرعت ادامه بدهیم.

محسنی بندپی در پایان خطاب به مدیران و معاونین اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی نیازمند حمایت، دلگرمی و کار ویژه و نوآورانه هستم تا با همدلی و تدبیر این شرایط را پست سر بگذاریم و در جهت فقر زدایی، گسترش اشتغال، کاهش تصدی گری در بنگاهها و .... حرکت کنیم.

در پایان این جلسه هر یک از معاونین ، مدیران و مشاوران نقطه نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
اقای بند پی اینده روبجلو!راه باز وجاده دراز توهم خودت را امتحان کن مثل بقیه که آمدند ونتوانستند
عمار
Iran, Islamic Republic of
یکسری حرف حدیثهای مطرح شده در استیضاح وزیر درخصوص ایشان بود ووزیر هم پاسخ نداد !!!
حالا ایشان با چه استدلالی سرپرست شدند معلوم نیست.
استنادم به سخنان نمایندگان استیضاح کننده است.