چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۱۱

نظام به ادعاهای احمدی نژاد توجهی نخواهد کرد

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۴
کد مطلب: 633405
عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه، رفتار اخیر احمدی‌نژاد را، بازی در پازل دشمن دانست و گفت: دشمن خواستار سقوط دولت و به‌هم ریختن وضعیت داخلی کشور است تا به خیال خود به دنیا نشان بدهد که ایران نتوانست در برابر تحریم‌ها مقاومت کند.
نظام به ادعاهای احمدی نژاد توجهی نخواهد کرد
به گزارش جهان نيوز، حمیدرضا ترقی، عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه اسلامی با اشاره به اظهارات ساختارشکنانه اخیر محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور سابق گفت: حرکات آقای احمدی‌نژاد در شرایط فعلی، منطبق با مصالح کشور و منافع ملّی نیست و به همین خاطر، خیلی نباید روی رفتار او زوم کرد و آن را در جامعه مطرح کرد.

وی، سیاست حمایت و پاسخگو کردن دولت‌ها، توسط رهبری نظام را مورد اشاره قرار داد و خاطرنشان کرد: در زمان حیات حضرت امام(ره) می‌بینیم که وقتی نخست‌وزیر وقت از سمت خود استعفا می‌کند، حضرت امام با استعفای وی موافقت نمی‌کنند و تلاش می‌کنند تا وی را به مسئولیت برگردانند تا جوابگوی عملکردش باشد و کارش را پیش ببرد تا دولت سقوط نکند.

ترقی ادامه داد: در طول سال‌های گذشته نیز دیدیم که مقام معظّم رهبری درست در جاهایی که دولت‌ها احساس بن‌بست و ناتوانی می‌کردند و می‌خواستند با استعفا یا کناره‌گیری پست را ترک کنند، ایشان سعی کرده‌اند جلوی این کارها را بگیرند و آن‌ها وادار کنند تا خودشان با چالش‌ها مقابله کنند.

وی با بیان اینکه در زمان دولت اصلاحات، رهبری کاری کردند که پلمپ مراکز هسته‌ای توسط دولت مستقر شکسته شود، خاطرنشان کرد: در زمان آقای احمدی‌نژاد هم علی‌رغم خانه‌نشینی‌ وی، رهبری، او را مجبور کردند تا به صحنه برگردد و شرایط را بپذیرد و کار خودش را ادامه بدهد ولو اینکه با برخی مسائل موافقتی نداشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب مؤتلفه تصریح کرد: الان هم سیاست نظام این نیست که اجازه بدهد پیشنهاد آقای احمدی‌نژاد مبنی بر استعفای رئیس‌جمهور و مسائلی از این قبیل عملی شود و موجب شود اقداماتی که خود دولت بانی آن‌ها بوده، به دوش دیگران بیفتد و خودش کنار برود.

ترقی تأکید کرد: باید دولت را هُل داد تا به سمت مقابله با مشکلات و چالش‌ها برود آن‌ها را حل کند.
فعّال سیاسی اصولگرا، اقدامات اخیر احمدی‌نژاد را نوعی بهره‌برداری از شرایط موجود دانست و اظهار داشت: رفتارهای او، پاسخ‌هایی انفعالی در مقابل مجموعه سیاه‌نمایی‌هایی است که دولت فعلی نسبت به دولت او انجام داده و می‌خواهد تلافی کند.

ترقی با بیان اینکه این نوع رفتار و موضع‌گیری، به معنای بازی کردن در پازل دشمن  است، تصریح کرد: دشمن الان خواستار سقوط دولت و به‌هم ریختن وضعیت داخلی کشور است تا به خیال خود به دنیا نشان بدهد که ایران نتوانست در برابر تحریم‌ها مقاومت کند و ما توانستیم از داخل، اوضاع ایران به هم بریزیم.

وی افزود: فکر نمی‌کنم کسی در نظام به این نوع ادعاهای آقای احمدی‌نژاد توجهی بکند یا تحت تأثیر این نوع پیشنهادات قرار بگیرد.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ح.ر.ق۱۳۶۲
United Kingdom
اقایان اصلاح طلب و اصولگرا اگر جامعه روی احمدی نژاد حساب نمیکند و خیلی هم مهم نیست چرا همه چپ و راست و کارگزار با هم یکی شده اید و او را میکوبید؟؟؟
بله نظام روی حسن روحانی، لاریجانی،و املی و امثال شماها حساب باز میکند و وضع مردم این است؟ احمدی نژاد اصلا ادم نیست، اصلا هر چی شماها می گویید؛ خوب چگونه این وضعیت حساس را درست میکنید؟ با همین اقایان؟ خودتان میدانید چی می گویید؛
Canada
این آقای ترقی کجا بود وقتی مردم زیر فقر و فشار اقتصادی دست و پا میزنند. ...
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ببخشید نظام یعنی کی؟
دولتی که مملکت را نابود کرده؟
اصحاب قدرتی که همه از هر دسته از خوف خدا!! تمام استخوانهایشان تبدیل به چربی دور شکم شده و گردنشان گم شده و فقط دو قلبمه شکم و کله دارند؟
ذخائر نظامی! که علاوه بر بلعیدن عواید کشور نورچشمی ها را در دیار غرب برای صدور انقلاب! مستقر کرده اند؟
یا مجموعه مردمی که با پوست و استخوان رنج برده اند و الان مشکلات را تحمل می کنند؟
Iran, Islamic Republic of
عجب بازار مكاره اى ! آخه پدر جان ! جنابعالى چه كاره هسن بوده كه جواب دادى ؟! مگه كسى ازت توضيح خواست ؟!
حسین
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا شدی سخنگوی نظام
محض اطلاع شما اصول گرای ساده لوح
اصلاح طلبان پروژه عبور از روحانی رو کلید زده اند
در انتخابات های پیش رو خواهید دید که می آیند و می گویند اصلا روحانی ربطی به ما نداشت
اون وقت شما اومدی این وسط سینه چاک روحانی شدی
واقعا شا اصول گراها فکر هم می کنید؟
Iran, Islamic Republic of
اما مردم کاملا متوجه وطرفدار احمدی نژادند شما نمیخواهید بفهمید
Iran, Islamic Republic of
در مورد احمدی نژاد 4 دیدگاه مطرح است:
1- تمام این رفتارها برنامه ریزی شده برای رسیدن به اهداف است و همه بالایی ها با هم هستند.
2- احمدی نژاد برای ضربه زدن به خاندان لاریجانی این کارها را می کند.
3- احمدی نژاد دلسوز مردم است و این کارها به خاطر مردم انجام می شود.
4- جرات برخورد با او را ندارند چون....
و با توجه به این که تاکنون برخورد جدی با احمدی نژاد نشده گزینه 1 احتمالش بیشتر است.
Iran, Islamic Republic of
یکی از مسئولین گفته بود احمدی نژاد مثل در مسجد است. نه می شود آن را بکنیم نه می شود بسوزایم.
Iran, Islamic Republic of
معمای احمدی نژاد:
چطور میشود یک نفر سران سه قوه را به استعفا فرا بخواند و فردای آن روز در مجمع تشخیص مصلحت با آنها سر یک میز بنشیند و بابت این کار حقوق دریافت کند.
Iran, Islamic Republic of
عملکرد و مدیریت احمدی انژاد درمدت هشت سال 20 بوده است ولی متاسفانه عملکرد و مدیریت حسن روحانی دراین مدت هفت تا هشت سال 0 بوده است