چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰
۴

موافقت وزير آموزش و پرورش با تعطيلات زمستاني

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۳
کد مطلب: 633403
رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص تعطيلات زمستاني گفت: قطعاً تعطيلات زمستاني اتفاق خوبي براي كشور خواهد بود، تحرك اقتصادي جدي در تمام بخش هاي كشور ايجاد مي كند صحبت هايي كه با وزير آموزش و پرورش داشتيم ايشان موافقت اوليه را با این طرح اعلام كرده است.
موافقت وزير آموزش و پرورش با تعطيلات زمستاني
به گزارش جهان نيوز، علی اصغر مونسان در جمع خبرنگاران با اشاره به وظیفه توان سازمان میراث فرهنگی در به امر اشتغال گفت: ایجاد شغل ارزان قیمت با سرمایه گذاری اندک و همچنین سرعت ایجاد شغل از ویژگی هایی است که ما در سازمان داریم و امیدواریم بتوانیم با به کارگیری ظرفیت ها، مأموریت سخت ایجاد ١٥٧ هزار شغل را تا پایان سال انجام دهیم.

وی گفت: با ایجاد منابع ذیل تبصره ١٨ قانون بودجه ٩٧، ما در هر سه بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری تلاش خواهیم کرد.

وی افزود: حدود ٨٨ هزار شغل مربوط به بخش صنایع دستی و بیش از ٦٠ هزار شغل هم در بخش گردشگری خواهیم داشت و بالغ بر ٥ هزار شغل هم در بخش میراث فرهنگی ایجاد می کنیم.

مونسان درباره تاثیر نوسانات ارز در ورود گردشگران گفت: حتما اثراتی خواهد داشت، خوشبختانه با تصمیم جدیدی که گرفته شد به یک نقطه ثبات رسیدیم.

وی گفت: گردشگران ورودی به کشور و هتل ها برای تبدیل ارز خود دچار مشکل بودند خوشبختانه با بسته جدید ارزی تکلیف معلوم شد گردشگران و هتل ها می توانند از طریق صرافی ها ارز خود را تبدیل کنند و مشکلات کاهش یافته است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری در خصوص تعطیلات زمستانی گفت: قطعاً تعطیلات زمستانی اتفاق خوبی برای کشور خواهد بود، تحرک اقتصادی جدی در تمام بخش های کشور ایجاد می کند صحبت هایی که با وزیر آموزش و پرورش داشتیم ایشان موافقت اولیه را اعلام کرده و فقط بخش دانش آموزی را در بر می گیرد.

وی افزود: درخواست ما تعطیلی ١٤ روزه است که اگر مقدور نباشد یک هفته هم مناسب است که شادابی آموزشی را بالا می برد و در شهرهای بزرگ موجب کاهش آلودگی هوا می شود.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حامد
United States
واقعا مسخره است. وزیر به جای این کارها بره ببینه مشکلات اساسی آموزش و پرورش رو حل کنه. قطب شمال نیست که دنبال تعطیلات زمستانی است. اگر تعطیلات تابستان رو کم کنند دچار یک مشکل جدی می شیم. کلاس های درس در تابستان در اکثر درس بسیار گرم و غیر قابل تحم هستند. مدرسه مثل اتاق های وزارت نیست که کولر گازی داشته باشه. اگر تطیلات زمستانی ایجاد بشه چند روز قبل از تعطیلات و چند روز بعد از آن نیز دانش آموزان به کلاس نمی رن. حتی ممکنه بین تطعیلات زمستانی و تطعیلات نوروز به کل مدارس تق و لق بشن. فکر اینجاش نکردن.

طرف با دکتری در ابتدایی با حقوق کارگری تدریس می کنه. برن این مشکل رو حل کنند.
Iran, Islamic Republic of
برود جلوی پول گرفتن مدارس دولتی را بگیرد کارنامه نمی دهند حتی به همکارشون ....برود کنکور را لغو کند برود صندوق غارت شده را پر کند ... !برود دنبال هماهنگی حقوق پرسنلش با دیگر وزارت خانه ها !!!!!!!!!
سحر
Iran, Islamic Republic of
نظام آموزشی یک کشور باید فدای آلودگی هوای چند شهر شود ولابد جنوب با گرمای 50 درجه تابستان بروند مدرسه به جای حل مشکلات مردم به فکر کارهای بیخود د وطرح های قبلا شکست خورده هستند فکری به حال گرسنگی ملت کنید
Iran, Islamic Republic of
این نابغه هارا صادر کنید درقوزآبادمن فرهنگی دوتا بچه مدرسه ایی دارم تو تهران زمستان با کدام پول ببرمشون جنوب هتل ها ومسافرخانه های آموزش وپرورش بااین همه معلم به خود ماها جا نمی دهندو (آخرین بار دوازده سال پیش رفتیم شیراز هتل معلم (تلفنی هم رزرو نمی کردندومی گفتند بیایید اینجا )داده بودند به مهمان های شرکت نفت !!!!!! ومجبور شدیم برویم هتل بیرون ..گران بود سفر را دوروزه برگشتیم )رزرو هم نمی توانی بکنی !!تعطیلات زمستانی تو خانه زیر دود تهران علاف بشویم که چه تابستان ها هم که می بینید گرمه از اواسط اردیبهشت بچه ها وکلاس کلافه اند کجا تابستان کسی تحمل می کنه برویم مدرسه !!بله اگر به تک تک کلاس ها کولر گازی بدهندمثا اتاق های خودشون وبرق هم نرود تمام تابستان برویم مدرسه !!بعد هم بچه های جنوب کجا بروند تو زمستان !مهمان نوازی شمالی ها بکنند(مثلا کارآفرینی هم می شود)