جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱۳

احمدی‌نژاد؛ آلزایمر یا تنظیم به وقت ضدانقلاب

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۷
کد مطلب: 633400
عضو هیات علمی دانشگاه تهران می‌گوید: احمدی‌نژاد با درخواستی خلاف عقل، شرع، قانون و اخلاق، خواستار کناره گیری دولت ومسئولان قوا شده! ایشان با آلزایمر سیاسی و فراموشی تلاطم های دوره اش، هذیان گویان تقاضای تجمع مردمی نیز کرده است!
احمدی‌نژاد؛ آلزایمر یا تنظیم به وقت ضدانقلاب
به گزارش جهان نيوز، اخیرا محمود احمدی‌نژاد در ویدئویی کوتاه خواستار کناره‌گیری رئیس‌جمهور شد و این در حالی است که بسیاری از دانشگاهیان در فضای مجازی معتقدند بخشی از مشکلات کشور به دلیل نحوه مدیریت احمدی‌نژاد در سال‌های پایانی دولت دهم است.

* احمدی‌نژاد؛ آلزایمر سیاسی و فراموشی تلاطم‌های دوره اش
علیرضا زاکانی عضو هیات علمی دانشگاه تهران در همین رابطه گفته است: « احمدی‌نژاد با مقصر خواندن همه مخالفینش، با درخواستی خلاف عقل، شرع، قانون و اخلاق، خواستار کناره گیری دولت ومسئولان قوا شده است! ایشان با آلزایمر سیاسی و فراموشی تلاطم های دوره اش، هذیان گویان تقاضای تجمع مردمی نیز کرده است!» 
 
* احمدی‌نژاد در مورد هزینه‌کرد برخی بودجه‌ها پاسخ دهد 
بر پایه گزارش فارس، محمدحسین قدیری‌ابیانه دکترای مدیریت استراتژیک هم نوشته: « احمدی نژاد پاسخ دهد. بودجه خاص چند هزار میلیارد تومانی در اختیار مشایی چگونه هزینه شد؟ بودجه خاص فرهنگی چند هزار میلیارد تومانی که باید قاعدتا در اختیار وزارت ارشاد باشد به رئیس دفترش اختصاص یافت! لازم است آقای احمدی نژاد لیست هزینه کردن این بودجه را منتشر کند.»


 
* فکر می‌کنند احمدی‌نژاد هنوز ۲۴ میلیون رأی داره!
محمدجواد محمدزاده هم نوشته است: « بعد از خانه‌نشینی و رها کردن کشور در ۲سال آخر و کلی تغییرات از ۸۸ تا امروز، بعد از ۱۰ سال معتقدند احمدی‌نژاد هنوز ۲۴ میلیون رأی داره! حالا میگن دولتی که یکسال قبل ۲۳ میلیون رأی آورده (اگرچه کلی ریزش هم داشته) باید بره. وقاحت اگر یک سرش در جنبش سبز باشه سر دیگرش در بهاری‌هاست.»


 
* تنظیم ساعت احمدی‌نژاد به وقت ضدانقلاب 
علی قلهکی هم در این رابطه نوشته: « خیلی وقته که ساعت احمدی‌نژاد به وقت ضدانقلاب تنظیم می‌شه!»

*  علت ذلت تو زمین گذاشتن حرف ولی بود
تهمینه هم در توئیتی با هشتگ احمدی‌نژاد نوشته است: « هرکی هرچی می خواد بگه ذلت تو یک علت داشت اونم زمین گذاشتن حرف ولی بود.»


 
* احمدی‌نژاد خودش باید پاسخگوی ملت باشند
میکائیل دیانی دبیر اسبق اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل هم در پیامی نوشته است: « احمدی‌نژاد و خاتمی دست هایی است که قیچی روحانی را به جان جمهوری اسلامی انداخته اند! آنها حق مطالبه گری ندارند؛ خودشان باید پاسخگوی ملت باشند!
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of


شما آلزایمر دارید که یادتون رفته چه کسانی سال 91 بازار ارز و به هم ریختند تا دولت سقوط کنه (همونایی که یک سرشون در خارج نامه نوشتند تا دولت ایران تحریم بشه و مردم تنبیه)
شما آلزایمر دارید که 88 و یادتون رفته. ...
Iran, Islamic Republic of
برکسی پوشیده نیست که دولت روحانی وافتادن ملت در دام تکنو کرات ها نتیجه دوسال خواب عمدی دولت آخر احمدی نژاد بود.احمدی نژادیسم لبۀدیگر قیچی اصلاحات است.که هر هر در صدد قیچی کردن آرامانهای انقلاب هستند.
سید
Iran, Islamic Republic of
علی لعنت الله علی القوم الظالمین حالا از چپ یا از راست !!! استاد دانشگاه یا هر کی!! چطوره این مثلا استاد دانشگاه در قبال پیشنهاد استعفای روحانی توسط چپ و راست در همین هفته های اخیر مهر سکوت بر لب زده ، اما دکتر احمدی نژاد گفتند (اگر نمیتوانی کاری کنی بکش کنار )بهشون فشار اومد؟و صریحا گفته بذارید کسی دیگه که میتونه بیاد وتاکید هم کرده خودش دنبال پستی نیست!!! خیلی از حرف های جناب مثلا استاد دانشگاه مد نظر در خیلی از زمان ها ظاهرا با مخالفین نظام همخوانی داشت خوب بود کسی میگفت آلزایمر سیاسی یا هماهنگی ایشان با ضد انقلاب؟ انقدر کینه دارید که حتی در انتخاب عکس ها در کنار این متن هم دنبال تمسخرید!!! ویل لکل همزه لمزه استاد دانشگاه عزیز صاحب سایت جهان نیوز مرد باش حذف نکن 11 خط نوشته ی ما رو به سه نقطه کاهش نده
ح.ر.ق۱۳۶۲
United Kingdom
...
Iran, Islamic Republic of
جناب اقای زاکانی با حذف این پیام اینجانب به ذات جنابعالی پی بردم و فهمیدم کجای برگ سیاست قرار داری و صفحه چند این قدرت نظام هستی؛ فکر میکردم شما با امثال اصلاح طلب ها و کارگزارها فاصله داری؛ ولی با حذف چند سوال ساده نشان دادی اگر قدرت داشته باشی کجا قرار میگیری؛ فقط یادت باشد بابت این قدرت که دارید باید در روز قیامت جوابگو باشید و مراقب اخرت خود باشید؛ همینطوری حمله بی قائده به احمدی نژاد چه جیز برایت می سازد؟ چند سوال ساده را هم تاب انتشارش را نداری
United States
...
زنده باد صدای ملت مردم ایران
Iran, Islamic Republic of
چه ولوله ای راه انداخته محمود عزیز
حرف دل مردم رو می زنی دمت گرم
امید مردم به خدا، امام زمان، رهبری و جنابعالیست
محکم بایست که ما هم محکم پشتوانه تو هستیم
خوب بود اما نه حالا
Iran, Islamic Republic of
فتنه همینجوری سر می گیره
نام احمدی نژاد کنار نام رهبری و حضرت حجت!
Iran, Islamic Republic of
باشه بابا
قبول
شماها منتتظر حضرت حجت عجل الله فرجه الشریف هستید
شما پیرو جان کف حضرت سیدعلی روحی فداه هستید
خوبه حرفهای آقا خطاب به امثال شماها در حساس ترین برهه های ریاست جمهوری کسی که "دولت را به ریل انقلاب برگرداند" ، هنوز توی سایت شون هست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
احمدی نزاد در قلب ملت است . .
عضو هیئت علمی ؟! ............... صدای خرد شدن استخوانهای ملت را بشنو
چوبین
Iran, Islamic Republic of
من فکر کنم، کینه زاکانی نسبه به احمدی نژاد از اونجایی هست که، زاکانی در کابینه احمدی نژاد سمت نداشته و گرنه این همه حقد و حسادت و حمله زاکانی به احمدی نژاد، عجیب هست.
مصطفی
Iran, Islamic Republic of
طبق معمول شاهد دوره گردی رسانه های زنجیره ای وابسته به نهاد خاصی هستیم تا علیه رئیس دولت های نهم و دهم لجن پراکنی کنن...
الحمدلله که دیگه آشپز و سرآشپز و وکیل و وزیر و ... تمام شدند و کفگیر خورده به ته دیگ که رفتن سراغ چند تا استاد دانشگاه غیرمطلع و نادان!!!!