جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۴
۱۷
زاکانی مطرح کرد

ماجرای غارت یک میلیارد دلاری در حوزه نفت و بی تفاوتی دولت/ پای نورچشمی‌ها در وسط است؟! +تصویر

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 633372
اما رفتارهای عجیب مدیران کنونی PCC در عدم پرداخت بدهی دولت، بدعتی آشکار و خطرناک است.به اعتقاد برخی، شاید پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی (PCC) از پرونده بابک زنجانی هم پیچیده تر باشد.
ماجرای غارت یک میلیارد دلاری در حوزه نفت و بی تفاوتی دولت/ پای نورچشمی‌ها در وسط است؟! +تصویر
گروه سیاسی جهان نيوز: چند روز قبل علیرضا زاکانی، نماینده چنددوره مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در توییتی قابل تامل نوشت: «واگذاری امور به مردم شاهراه موفقیت در جنگ اقتصادی با آمریکا است. کوچک سازی دولت ها تاکنون تجربه خسارت باری داشته است. زیرا مفسدان اقتصادی با فرصت طلبی غارت های چند ده هزار میلیاردی کرده اند. امروز روز بازپس گیری اموال ملت از مفسدان است اگرچ کابین همسرانشان کرده باشند»

به گزارش جهان نيوز، اما بعد از این توییت به ظاهر کلی، زاکانی طی توییتی امروز از یک غارت گری چنده ده هزار میلیاری پرده برداری کرد.

این نماینده سابق مجلس نوشته است: «دولت چرا به نسبت غارتگری نورچشمی از بیت المال بی تفاوت است. به نظر استیضاح زنگنه در اولویت است. صورتجلسه فراموش شده بدهکاری دو سال قبل شرکت بازرگانی پتروشیمی به هلدینگ خلیج فارس که باجرایم آن امروز بیش از یک میلیارد دلار است. مجلس و قوه قضاییه از حقوق مردم دفاع کنند.»
 

 
لازم به ذکر است با توجه به حضور مافیای قدرتمند پتروشیمی در شرکت بازرگانی پتروشیمی (PCC) از 1388 تاکنون مفاسدی و تخلفات عدیده ای در آن شرکت رخ داده و علیرغم به زندان افتادن اعضای ارشد و مدیران عامل آن شرکت و صدور قرار وثیقه  دهها میلیاردی  تومانی هنوز بصورت قاطع و موثر با آن برخورد نشده است

اما رفتارهای عجیب مدیران کنونی PCC در عدم پرداخت بدهی دولت، بدعتی آشکار و خطرناک است.

بر این اساس، با توجه به اصرار این شرکت در عدم پرداخت بدهی قطعی که شاید حاصل توافق دست‌های پشت پرده باشد، به نظر می‌رسد، نهادهای نظارتی بایستی به این پرونده خاص ورود کنند و بیش از این اجازه ندهند سرمایه‌های مردم و بیت‌المال در دست عده ای زندانی شود.

به اعتقاد برخی، شاید پرونده شرکت بازرگانی پتروشیمی (PCC) از پرونده بابک زنجانی هم پیچیده تر باشد. به اعتقاد این عده، همانطور که مراجع ذیربط در پرونده بابک زنجانی، دست در دست هم به این پرونده ورود کرده اند، بنابراین باید در این پرونده هم به صورت دقیق و کارشناسی شده ورود نمایند.
 
 
 
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United Arab Emirates
ای بابا کی پیگیری کنه؟
Iran, Islamic Republic of
احسنت به آقای زاکانی و هر کس فساد را فاش کند. قضائیه برخورد و اعدام
سپاهیان مختار
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر با ( رشوه بگیران قرارداد کثیف کرسنت) برخورد می کردند این موارد تکرار نمی شد . اقای زاکانی همین الان هم اگر اسامی رشوه بگیران و مبالغ رشوه گرفته شده را اعلام بکنید دیگر مثل قبل نخواهد شد . قبلا هم شما از این شعارها دادی ولی ترسیدی که پیگیری بکنی و اسامی و مبالغ رشوه شان را اعلام نکردی!!!!!!!!
حامی
Iran, Islamic Republic of
چون دست و پای خودشونم گیره
Iran, Islamic Republic of
عجب سفره گسترده و بى سر و تهى ! خدايا توبه !
دکتر فلاح
United States
...
Iran, Islamic Republic of
ای مرجع قضایی / اقدام انقلابی
Iran, Islamic Republic of
این مشکلات اقتصادی که داریم یک حسن داشت که این بود مفاسد اقتصادی بزرگی با آدمهای دخیل در آن معلوم شدند. به اصطلاح رو شدند. وقت قطع کردن دست های پشت پرده این پرونده های بزرگ است. پرونده هایی که ارقامش را هم بلد نیستیم بنویسیم.
عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. این عدو که بر ما تحمیل شد باعث خیر هم بود.
خدایا شکرت.
United States
عدو بوده است کو خیرش حالت خوب نیست
Iran, Islamic Republic of
طبق فرمايشات مقام معظم رهبري قاطعانه عمل كنيد
سلطان سکه
Iran, Islamic Republic of
خریدار سیاستمدار بی خاصیت درهم سبدی ۵ سکه.
بیشتر نمیدم
Iran, Islamic Republic of
اين اقايون لعنت خدا نمي ارزند .حيف يك سكه مسي
Iran, Islamic Republic of
بازار ثانويه ارزمحاله
محفوظ
Iran, Islamic Republic of
خیلی از اتفاقات دیگه در همین PCC میفته که پشت همین فسادهای مالی مخفی میشه و کسی نیست به دادش برسه
احد
Iran, Islamic Republic of
آقای زاکانی لطفا نام کسانیکه ارصندوق ثامن الحجج
وامهای 10-20میلیارد گرفتند وپسندادند افشا کنید
تا مردم آن افرادرا بهتر بشناسند
Iran, Islamic Republic of
چه خوب شد از مردم تهران رای اعتماد برای نمایندگی محلس نگرفتی اقای زاکانی . تو دوران شما خیلی خیلی پول مملکت رفت باد فنا کجا بودی .. راستی اگر کم و کسری داری بگو بگیرم چون یه میلیون تومان باید تا حالا تموم میشد .. چقدر بدم میاد از امثالت زاکانی که مردم را نادان فرض میکنید . تا شماها هستید مردم اسوده نمی خوابند .