کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

نورایی:

بازی در سریال نفوذ متفاوت‌ترین کار من خواهد بود

20 مرداد 1397 ساعت 14:24

بازیگر "یتیم خانه ایران" گفت: نقش من در سریال نفوذ با سایر بازی‌هایی که تا به حال داشته ام متفاوت است و می‌توانم بگویم که تا به حال نمونه این نقش را بازی نکرده ام. همواره چالش بازی در نقش‌های متفاوت را دوست داشته و دارم و این نقش نیز چالشی تازه برای من بود.


به گزارش جهان نیوز، علیرام نورایی بازیگر سینما و تلویزیون درخصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: این روزها مشغول بازی در سریال "از یادها رفته" به کارگردانی "بهرام بهرامیان" بودم که از نظرم اثری شسته رفته و قابل احترام است که مخاطب آن را دوست خواهد داشت. 

وی درباره سایر فعالیت های خود در عرصه بازی افزود: علاوه بر سریال از یادها رفته در مجموعه ای دیگر به نام "نفوذ" به کارگردانی "جواد شمقدری" نیز به ایفای نقش می‌پردازم. فیلمبرداری این سریال همچنان ادامه دارد اما کارم در مجموعه از یادها رفته به پایان رسیده است. 


/////////////////بازیگر

بازیگر سریال "از یادها رفته" درباره نقش خود در سریال "نفوذ" اضافه کرد: نقش من در سریال نفوذ با سایر بازی هایی که تا به حال داشته ام متفاوت است و می توانم بگویم که تا به حال نمونه این نقش را بازی نکرده ام. همواره چالش بازی در نقش های متفاوت را دوست داشته و دارم و این نقش نیز چالشی تازه برای من بود. 

وی با اشاره به فرارسیدن زمان اکران فیلم "امپراتور جهنم" ادامه داد: خوشبختانه این فیلم نیز به زمان اکران خود نزدیک می شود. واقعیت امر در مورد استقبال مردم از امپراتور جهنم ایده خاصی ندارم زیرا استقبال از آثار به هیچ وجه در سینمای ایران قابل پیش بینی نیست.

بازیگر "یتیم خانه ایران" درباره احتمال حضور خود در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر تاکید کرد: امسال درگیر دو سریال بودم و نتوانستم به درستی در مورد حضور در سینما تصمیم گیری کنم. البته در یک اثر سینمایی به ایفای نقش پرداختم که نمی دانم کارگردان آن اثر در صدد ارسال فیلم به فجر باشد یا نه. 

/////////////////بازیگر
این بازیگر سینما با اشاره به از دست دادن یک پیشنهاد ویژه اکشن به علت مشغولیت در سریال؛ درباره وضعیت سینمای اکشن اضافه کرد: سینمای اکشن در بخش فیلمنامه نویسی گاهاً شاهد اتفاقات بسیار خوبی است اما متاسفانه در بخش تولید به دلیل نبود امکانات مالی و فیزیکی بسیاری از اتفاقات اکشن از همان ابتدا به امر در فیلمنامه حذف می شوند. این اتفاقات تا جایی پیش می رود که خود نویسنده هم از پیش می داند که چه بخش هایی در تولید حذف می شوند و به همین خاطر بخش‌های اکشن را کمرنگ می کند.

وی ادامه داد: متاسفانه ما در سینمای اکشن اسپانسر و تهیه کننده تخصصی  نداریم و همین اتفاق باعث شده تا در کل ما در این ژانر از سینما شاهد اتفاقی بزرگ نباشیم. در سینمای اکشن ما به شدت به نیروی متخصص نیازمند هستیم تا بتواند این ژانر را احیا کند. 

نورایی با اشاره به موفقیت برخی آثار کمدی در گیشه خاطرنشان کرد: وقتی از فیلمی استقبال می شود و آن فیلم می فروشد یعنی آن فیلم نیاز مردم است اما ای کاش در کنار این فیلم‌ها فرصت به سایر فیلم‌ها و ژانرها داده شود. در هر صورت هیچ هنرمندی از اینکه مردم از سالن سینما خوشحال بیرون بیایند ناراحت نمی شود. من به شخصه با ژانر کمدی هیچ مشکلی ندارم زیرا سینمای امروز از لحاظ اقتصادی نیازمند آثار کمدی است. من هیچ گاردی به آثار کمدی ندارم و اگر پیشنهاد بازی در فیلم کمدی داشته باشم قبول می کنم. 

منبع:میزان


کد مطلب: 633345

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/633345/بازی-سریال-نفوذ-متفاوت-ترین-کار-خواهد

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com