پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۰
۸

"سفر خانوادگی" نمایندگان برای بررسی یک طرح

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۴
کد مطلب: 633328
سخنگوی کمیسیون‌ اقتصادی مجلس، توضیحاتی درباره سفر اعضای این کمیسیون‌ به مشهد مقدس ارائه کرد.
"سفر خانوادگی" نمایندگان برای بررسی یک طرح
به گزارش جهان نيوز، در چند روز گذشته، 23 عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی به همراه اعضای خانواده خود برای بررسی طرح بانکداری اسلامی سفری به مشهد مقدس داشتند.

در همین راستا زهرا سعیدی مبارکه سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس، ضمن تائید سفر اعضای این کمیسیون برای بررسی طرح بانکداری اسلامی به مشهد مقدس گفت: اعضای کمیسیون در این سفر مهمان حجت‌الاسلام حسین‌زاده بحرینی بودند.

وی با بیان اینکه نمایندگان در این سفر در هتل "پردیسان" وابسته به دانشگاه فردوسی مستقر شده بودند، افزود: تنها 50 درصد از هزینه‌های هتل در مدت سه روز اقامت اعضای کمیسیون پرداخت شد.

نماینده مردم مبارکه در مجلس با تاکید بر اینکه اعضای کمیسیون در این سه روز حضور در مشهد مقدس هر روز 12  ساعت بر روی طرح مذکور بحث و تبادل نظر داشتند، اضافه کرد: این سفر صرفاً کاری بود و اعضای کمیسیون در این سه‌روز تلاش فراوانی برای بررسی طرح مورد نظر داشتند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس با اعلام اینکه اعضای کیسیمون اعضای خانواده خود را هم به این سفر برده‌اند ولی هزینه رفت‌ و برگشت به مشهد مقدس را خود اعضای کمیسیون متقبل شدند، عنوان کرد: ریخت‌وپاش آنچنانی در این سفر صورت نگرفته است.

تنها سفر اعضای کمیسیون اقتصادی مجلس نیست که حواشی را  به همراه داشته است، پیش از این نیز سفر اعضای کمیسیون  به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز و سفر به مشهد مقدس در ایام ولادت امام رضا(ع) حواشی را در پی داشت.

عبدالرضا عزیری رئیس سابق کمیسیون اجتماعی مجلس درباره سفر اعضای این کمیسیون به عتبات عالیات در ایام تعطیلات نوروز گفت: در آن مقطع بنده رئیس کمیسیون بودم و اعضای کمیسیون با هزینه شخصی به عتبات عالیات رفتند.

وی ادامه داد: اینکه گفته می‌شود اعضای کمیسیون به همراه خانواده خود و با هزینه مجلس به سفر عتبات عالیات رفته‌اند خلاف واقع است و هر فرد یا نهادی که مدرکی دال بر خلاف بودن این ادعا دارد ارائه کند.

عضو فعلی کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: درباره سفر اعضای کمیسیون به همراه خانواده خود به مشهد مقدس نیز چون بنده حضور نداشتم از این موضوع بی اطلاع هستم.
 
منبع: تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
عجب / خوشا به حال خانوده هایشان
علي
Iran, Islamic Republic of
آيا نمي شد اين طرح محترم بانكداري اسلامي در تهران مورد بررسي قرار مي گرفت . واقعا" خسته نباشند نمايندگان محترم !!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
البته سخت نباید گرفت. " جامعه جهانی" در زمان فکر کنم کلینتون و روی قایق و دریاچه متولد شد. اگر به فکر کشور و مردم باشند تفریح و سفر اشکالی ندارد
ازی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
از لیست (فله ای ها بیشتر از این انتظار نمی رود .
Iran, Islamic Republic of
تور فرانسه و موزه لوور و نیز سفر نظارتــی! برزیل توسط نمایندگان پرمدعا نظیر مطهری و مازنی و تاج گردون و جعفرزاده ایمن آبادی نیز فراموش نشود
Iran, Islamic Republic of
سلام . خیلی کوته فکر داریم می شیم چه اشکالی داره نماینده ای که داره زحمت می کشه بصورت تشویقی راهی سفر کاری خانوادگی شود .البته نماینده ای که کار می کنند خروجی این سفر چه بوده
Iran, Islamic Republic of
دیگر مشکل بانک داری حل می شود