کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عوارضی که کاشت مو دارد

20 مرداد 1397 ساعت 13:02

متخصص پوست و مو با اشاره به اینکه اضطراب عمل جراحی و مشکلات هورمونی از علل عمده ریزش مو به شمار می‌رود گفت:‌کاشت موی مصنوعی می‌تواند سب عفونت و بیماری‌های پوستی شود.


به گزارش جهان نیوز به نقل از فارس، زهره نیک‌ بخت در ارتباط با اینکه مصرف انواع شامپوها چقدر می‌تواند در پیشگیری از ریزش مو مؤثر باشد، اظهار داشت: در گام نخست مبارزه با ریزش مو باید عیب‌یابی انجام شود و مشخص باشد که چه مسئله‌ای سبب ریزش موی فرد شده است.

وی با بیان اینکه بعد از عیب‌یابی درمان آغاز می‌شود، افزود: اگر بیماری پوست سر یا ساقه مو علت ریزش باشد می‌توان با شامپوهای درمانی مداوا کرد که البته نوع خارجی و ایرانی هیچ تفاوتی ندارد.

این متخصص پوست و مو ادامه داد: اینکه متوجه شویم چه شامپویی مناسب است فرد پس از استحمام اثر شامپو را بسنجد و اگر پس از استفاده مو دچار چسبندگی، خارش و یا کدری شد استفاده از آن را کنار بگذارد. همچنین توجه داشت که قیمت شامپو در کیفیت آن تاثیری ندارد چه بسا که شامپوهای بسیار گرانی ممکن است رضایت فرد را تامین نکند.

نیک‌بخت عنوان کرد:‌مشکلات هورمونی،‌ عمل جراحی، تصادفات، بیهوشی، شوک و اضطراب می‌تواند سبب ریزش یا تاسی سر شود که تاسی در مردان اصولا هورمونی بود که این مدل از ریزش در زنان دیده می‌شود و راهکارهای درمانی آن هورمون درمانی است.

وی در مورد کاشت مو اظهار کرد: این مسئله دو روش کاشته موی طبیعی و مصنوعی که استفاده از موی طبیعی خود فرد
ممکن است پس از کاشت پرپشت نیز شود و یا موی مصنوعی عوارضی همچون عفونت و بیماری پوستی را می‌تواند برای فرد به همراه داشته باشد.

این متخصص پوست و مو تاکید کرد: انجام کاشت مو حتما باید در مراکز معتبر و دارای مجوز انجام شود و افراد به هیچ عنوان فریب قیمت پایین در مراکز غیرمجاز را نخورند چرا که این مسئله مباید توسط پزشکان متخصص، کارآزموده و در محیط استریل و تمیز انجام شود.


کد مطلب: 633316

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/633316/عوارضی-کاشت-مو

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com