سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

رودخانه دز دو قربانی گرفت

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۵۲
کد مطلب: 633311
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول از غرق شدن دو نفر در روز گذشته در رودخانه دز خبر داد.
رودخانه دز دو قربانی گرفت
به گزارش جهان نيوز به نقل از ایسنا، عبدالحسین معظم‌فر اظهار کرد: ساعت 16:10 روز  گذشته (19 مردادماه) طی تماس تلفنی با سامانه 125 این سازمان گزارش غرق شدن جوانی 23 ساله اهل و اهل شادگان اطلاع‌رسانی شد که سریعا اکیپی از آتش‌نشانان به محل حادثه واقع در منطقه تفریحی علی کله اعزام و بلافاصله اقدام به غواصی و گشت‌زنی در رودخانه دز کردند که بی‌نتیجه ماند.

وی افزود: روز گذشته غواصی در رودخانه دز به دلیل تاریکی هوا به روز بعد موکول شد و بعد از هماهنگی جهت پایین آوردن سطح آب و آماده شدن شرایط اقدام به علیات غواصی خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی وخدمات ایمنی شهرداری دزفول ادامه داد: همچنین عصر روز گذشنه طی مراجعه حضوری افرادی به درب ایستگاه شماره چهار (زیباشهر) گزارش مفقود شدن مردی 62 ساله در رودخانه دز (کوپیته) اطلاع‌رسانی شد.
معظم فر افزود: خبر مفقود شدن این مرد 62 ساله عصر روز گذشته اطلاع‌رسانی شد و خبر غرق شدن وی نیز از سوی خانواده و همراهانش تایید شد.

وی گفت: فرد غرق شده اهل و ساکن اهواز بوده که به همراه جمعی از دوستان خود جهت تفریح به رودخانه دز سفر کرده بود.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول با بیان اینکه پیش‌تر هشدارهای لازم برای جلوگیری از غرق شدن در رودخانه دز داده شده بود، گفت: متاسفانه همچنان شاهد شنا کردن خانواده‌ها و گردشگران در مناطق ممنوعه شنا هستیم.  

     
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *