جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲
۶

پورابراهیمی از مسعود پزشکیان شکایت کرد

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۳۴
کد مطلب: 633295
نماینده مردم کرمان در مجلس از شکایت خود از مسعود پزشکیان نایب رئیس پارلمان خبر داد.
پورابراهیمی از مسعود پزشکیان شکایت کرد
به گزارش جهان نيوز، محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان در مجلس شورای اسلامی از شکایت خود از مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس به هیئت‌نظارت بر رفتار نمایندگان خبر داد و گفت: در جلسه استیضاح علی ربیعی در مجلس بنده اعلام کردم که فرزند نایب رئیس اول قوه مقننه در یکی از زیر مجموعه‌های وزارت کار با مدرک تحصیلی لیسانس  مشغول به فعالیت شده است.

وی با بیان اینکه آقای پزشکیان نیز پاسخ‌های به این ادعای بنده داشت، ادامه داد: در متن شکایتی که بنده تنظیم کرده‌ام و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌ انتخابیه آن را به هیئت نظارت بر رفتار نمایندگان ارائه می‌کنم، ذکر شده که باید نایب رئیس مجلس رابطه کاری فرزند خود با یکی از زیرمجموعه‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مشخص کند و در این زمینه توضیحاتی را ارائه کند.

وی افزود: مشکلی که وجود دارد این است که رئیس این هیئت آقای پزشکیان است لذا ما نمی‌دانیم که فردی که خودش عضو هیئت نظارت بود و مرتکب خلافی شده ما باید به چه فردی شکایت کنیم و در  آئین‌نامه داخلی پارلمان هم به  این موضوع اشاره‌ای نشده است.

نماینده مردم کرمان در مجلس با بیان اینکه بنده فکر نمی‌کنم هیئت نظارت با این ریاست، صلاحیت رسیدگی به شکایت بنده را داشته باشد، گفت: بنابراین با توجه به این شرایط، بنده درباره شکایت خود از نایب رئیس اول مجلس نامه‌ای هم به آقای لاریجانی می‌نویسم و پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه به وی تقدیم می‌کنم.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
احسنت. حتی اگر دختر پزشکیان بی گناه باشد پیگیری آقای پور ابراهیمی ارزشمند است.
رضا
Iran, Islamic Republic of
عجب ! طلبكار هم شدى ؟! پس اون قربون و صدقه رفتن مكررت نسبت به ايشون چى بود ؟! به جاى اين حرفها بهتر بود راجع به ادعاهاى وزير معزول توضيح ميدادى و همين طور پانصد مليون ناقابل !
Iran, Islamic Republic of
از اصلاح طلب جز فساد چیزی انتظار نیست
محسن از کرمان
Iran, Islamic Republic of
خیلی مردی دکتر پورابراهیمی.
دنباله این قضیه رو ول نکن.
علی
Switzerland
دقیقا میتونی توضیح بدی مردونگیش به چیه؟؟ چون نماینده شهر شماست خیییییلی مرده؟؟ به بقیه اتهام زده. خودش مورد اتهامه باید جوابگوی ادعاهای وزیر باشه. بعد دست پیش را هم گرفته که یکبار پس نیفته. باید از این اقا شکایت بشه به خاطر اتهام بدون دلیل به پزشکیان. چون پزشکیان نماینده مجلسه بچه هاش نباید هیچ کاری داشته باشند؟؟؟؟ باید بمیرند؟؟ خود این اقا باید در مورد ادعاهای (ظاهرا با سند ) وزیر سابق کار (ربیعی) توضیح بده
Iran, Islamic Republic of
آقای پورابراهیمی نماينده پر قيل و قال به خاطر دانش و تعهد و دلسوزی كه فكر مي كردم دارد، همیشه مورد علاقه و احترام من بود.
اما رفتاری که روز استیضاح نشان داد و اینکه میخواست به هر وسیله حتی با تهمت و افترا به این و آن وزیر کار را استیضاح کند، یعنی همین که افراط و بی انصافی در او دیدم، شدیدا از چشمم افتاد.