جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۲

روحانی سرپرست وزارت کار را منصوب کرد

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 633284
رئیس جمهور طی حکمی براساس اصل 135 قانون اساسی انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.
روحانی سرپرست وزارت کار را منصوب کرد
به گزارش جهان نيوز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی طی حکمی براساس اصل 135 قانون اساسی انوشیروان محسنی بندپی را به عنوان سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی منصوب کرد.
 
متن حکم رئیس جمهور به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر انوشیروان محسنی بندپی
براساس اصل 135 قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق اجرایی و مدیریتی جناب عالی، به موجب این حکم شما را به سرپرستی «وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی» منصوب می‌نمایم.

امید است با عنایت الهی و همکاری کلیه کارکنان آن وزارت، در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی، با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

منبع: باشگاه خبرنگاران
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سرور
Iran, Islamic Republic of
پس پشت ماجرای برکناری ربیعی مشخص شد.
در جنگ بین وزیر بهداشت و وزیر کار مجلس از وزیر بهداشت حمایت کرد و ربیعی را برکنار کرد.وگرنه چه معنی دارد مشاور وزیر بهداشت و مدیرعامل اسبق بیمه سلامت سرپرست وزارتخانه شود.
مشخص نیست بعد از شکست طرح بیمه سلامت و هدر رفتن هزاران میلیارد تومان از پول ملت اینها می خواهند چه بلایی برسر صندوق تامین اجتماعی بیاورند.ربیعی مانعشان بود.
Iran, Islamic Republic of
منشور دولت دقیقا چی هست .......تدبیر و امید و راستگویی .مثلا در انتخابات بگویید یادتان می امد زمانی قیمت ها لحظه ای بود و ما میگفتیم نه و انها کاری کردند که به چشم که هیچ با عمق جان درک کنیم ....بگویند تا شهریور ماه به هر نفر 10 میلیون از سهام شرکتهای دولتی را میدهیم ولی در همان سال نصف سهام عدالت را از مردم تصاحب کنند .....بگویند .....