کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تولید سریالی با محتوای شهدای پشت خط جبهه

20 مرداد 1397 ساعت 11:55

مسئول سازمان بسیج رسانه گفت: در تلاشیم یک سریال در حوزه شهدای پشت جبهه جنگ بسازیم و زندگی افرادی که در اتفاقات پشت جبهه شهید شدند را به تصویر بکشیم.


به گزارش جهان نیوز، «مسعود بصیری» مسئول سازمان بسیج رسانه درباره مسارکت سازمان بسیج رسانه در تولید آثار نمایشی تلویزیون گفت: هم اکنون در تلاشیم برای اینکه یک سریال در حوزه شهدای پشت جبهه جنگ بسازیم و زندگی افرادی که در اتفاقات پشت جبهه شهید شدند را به تصویر بکشیم. برای مثال در نیروگاه‌های رامین در خوزستان و همچنین نکا شهدای بسیاری داشتیم و افرادی که در زیر بمباران هوایی و زمینی رژیم بعث عراق ماندند تا برق قطع نشود.

بصیری افزود: در حال حاضر برای تولید این سریال رایزنی‌هایی با نهادهای مختلف انجام دادیم و در مرحله قبل از پیش تولید قرار داریم. صحبت‌های اولیه با تهیه کننده انجام شده و ۲ سرمایه گذار مشخص شده است و به دنبال مشارکت بیشتر هستیم تا بتوانیم از نظر مالی این پروژه را تامین کنیم. 

مسئول سازمان بسیج رسانه ادامه داد: اگر دوستان ما در صدا و سیما کمک کنند می‌توانیم گام‌های بهتری در این حوزه برداریم و این سریال را به مرحله تولید برسانیم.

وی با اشاره به برنامه‌هایی که قرار است برای هفته دفاع مقدس تدارک ببینند گفت: ۱۰ کلیپ نمایشی که هرکدام ۵ دقیقه هستند را آماده پخش داریم. این کلیپ ها ساختار خاصی دارند و با استفاده از صدا و تصویر در حال مراحل پایانی تولید است.

بصیری در پایان گفت: در حوزه تولید کارهایی انجام می‌دهیم اما بیشتر تمرکزمان روی حمایت است تا متصدی تولید بودن و در تولید محتوا در حوزه‌های رسانه‌ای کمک می‌کنیم اما اینکه برای تولید محتوا سرمایه‌گذاری کنیم خیر.

منبع:فارس


کد مطلب: 633275

آدرس مطلب: https://www.jahannews.com/news/633275/تولید-سریالی-محتوای-شهدای-پشت-خط-جبهه

جهان نيوز
  https://www.jahannews.com