جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱
یک نماینده:

برای مقابله با تحریم‌ها اتاق‌جنگ‌اقتصادی تشکیل شود

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۲۹
کد مطلب: 633226
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت برای مقابله با تحریم‌های آمریکا اتاق جنگ اقتصادی تشکیل دهد.
برای مقابله با تحریم‌ها اتاق‌جنگ‌اقتصادی تشکیل شود
به گزارش جهان نيوز، صدیف بدری نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای‌اسلامی ضمن انتقاد از عملکرد دولت در حوزه اقتصادی، اظهارداشت: ترمیم کابینه آرامش را به افکار عمومی مردم باز می‌گرداند و به نوعی احترام به مطالبه و خواست مردم است.

وی با تاکید بر اینکه در شرایط فعلی بخش اقتصادی دولت بیش از هر بخش دیگری نیاز به ترمیم دارد، افزود: دولت با شناسایی نقاط ضعف خود باید حوزه‌هایی که در دو بخش نظارتی و معاونتی مشهود است، ترمیم کند.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه دشمن با اعمال تحریم‌های ظالمانه، جنگ اقتصادی را علیه ما آغاز کرده است، یادآور شد: با توجه به شرایط فعلی انتظار می‌رود مسئولان برای مقابله با تحریم‌های آمریکا اتاق بحران و یا اتاق جنگ اقتصادی تشکیل دهند.

بدری با بیان اینکه مجلس از ترمیم کابینه استقبال می‌کند، اضافه کرد: در صورتی که تیم اقتصادی دولت تغییر نکند، مجلس ناچار به این مسئله ورود می‌کند.بنابراین بهتر است آقای رئیس‌جمهور وزرایی که عملکرد چندان مطلوبی نداشتند را تغییر و وزرای کارآمدتری را به دولت اضافه کند.

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس با بیان اینکه جامعه از تیم اقتصادی دولت به دلیل سیاست‌های اقتصادی آنها که باعث تلاطم در بازار ارز و سکه شده، انتقاد دارند، اظهار داشت: افکار عمومی خواستار تغییر سیاست‌ها و رویه‌های اقتصادی دولت است.

منبع:تسنیم
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


م ج
Iran, Islamic Republic of
اول اطاق فساد را جمع کنید بعد هر اطاقی می خواهید تشکیل دهید؟؟؟