جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

​مراقب حساب و کتاب خرج پلاک قرمزها باشید

شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۸
کد مطلب: 633185
دولت بخشنامه ای را درباره ماشین های پلاک قرمز منتشر کرده که مسئولیت قانونی و پاسخ گویی به مراجع نظارتی، بر عهده مدیران مالی آن دستگاه است.
​مراقب حساب و کتاب خرج پلاک قرمزها باشید
به گزارش جهان نيوز، روزنامه خراسان در بخش اخبار ویژه امروز خود نوشت:

طبق بخشنامه روزهای اخیر یک نهاد نظارتی به تعدادی از مدیران اجرایی، با اشاره به تاکیدات آیین نامه اجرایی نحوه استفاده از اتومبیل‌های دولتی، متذکر شده پرداخت کلیه هزینه‌های مربوط به نگهداری و استفاده از خودروهای فرسوده متعلق به دستگاه‌ها و موسسات دولتی، ممنوع بوده و در صورت عدم رعایت آن، مسئولیت قانونی و پاسخ گویی به مراجع نظارتی، بر عهده مدیران مالی آن دستگاه است لذا مخاطبان این ابلاغیه باید در اسرع وقت به خارج کردن این خودروها از چرخه فعالیت اقدام کنند.

دستور جدید دولت به استانداران درباره سوانح رانندگی
در حالی که بر اساس مصوبه شهریورماه سال 1388 دولت وقت مقرر شده بود کمیسیونی اجرایی با هدف ایجاد ضمانت لازم برای تحقق اهداف مد نظر در قانون ایمنی حمل و نقل، به ریاست معاون عمرانی استاندار در هر استان تشکیل شود، یک مسئول ارشد اجرایی در ابلاغیه‌ای به رحمانی فضلی وزیر کشور اعلام کرده حسب پیشنهاد عباس آخوندی و موافقت کابینه، ریاست و مسئولیت اصلی پیگیری کمیسیون ایمنی حمل و نقل و سوانح رانندگی در استان‌ها به استاندار واگذار شده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
دیگر نگران نباشید دولتی ها هم بلدند چطور مشکل را حل کنند ماشین های ادارات را پلاک سفید می گیرند و دست مدیران می دهند که دیگر مشکلی در رفت و آمد و استفاده از ماشین نداشته باشند