جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۱

استقرار نیروهای روس در مرزسوریه با جولان اشغالی

جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۲۱
کد مطلب: 633097
پلیس نظامی روسیه اعلام کرد که هشت ایست بازرسی در نزدیکی منطقه حائل در جولان اشغالی ایجاد خواهد کرد.
به گزارش جهان نيوز، ایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک،نوشت: ویکتور زایتسیف، معاون رئیس پلیس نظامی روسیه در سوریه اعلام کرد که اولین گذرگاه ایجاد شده در منطقه "الویسیه" در استان قنیطره شروع به کار کرده و هفت ایست بازرسی دیگر که امنیت غیرنظامیان در این منطقه را تضمین خواهند کرد، بعدا ایجاد خواهند شد.

معاون فرمانده نیروهای ناظر روسیه در سوریه گفت: این گذرگاه‌ها در نزدیکی منطقه حائل که تحت نظارت نیروهای سازمان ملل است، ایجاد خواهند شد. پرچم روسیه بر فراز این مناطق، صلح را برای ساکنان تضمین خواهد کرد.

به گفته منابع محلی در مرز سوریه با سرزمین‌های اشغالی، 10 خودروی وابسته به سازمان ملل به همراه افسران و نیروهای پلیس نظامی روسیه و ارتش سوریه وارد منطقه حائل شدند و از پایگاه‌های سابق نیروهای سازمان ملل در قنیطره و روستاهای اطراف آن بازدید کردند. به گفته این منابع به نظر می‌رسد این اقدام مقدمه‌ای برای بازگشت مجدد این نیروها به این منطقه باشد.

به گفته منابع مذکور، 40 تن از نیروهای حافظ صلح سازمان ملل در این منطقه برای چند ساعت به گشت‌زنی پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
Iran, Islamic Republic of
اين استقرار براي كنترل حركات نيروهاي ايراني است!؟