پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۴
۸۷
آیت‌الله‌ علم‌الهدی:

دلار ۳۰۰۰ تومانی با مذاکره "۱۰۰۰۰ تومان" شد، بازهم می‌خواهید مذاکره کنید؟

جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۴۵
کد مطلب: 633092
نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با تاکید براینکه عزیزان مسئول و دولتمردان با مدیریت اقتصادی مشکلات را حل کنید، گفت: رفتید و مذاکره کردید؛ دلار ۳۰۰۰ تومان را ۱۰۰۰۰ تومان کردید، کار دیگری کردید؟ بازهم می‌خواهید مذاکره کنید؟
دلار ۳۰۰۰ تومانی با مذاکره "۱۰۰۰۰ تومان" شد، بازهم می‌خواهید مذاکره کنید؟
گروه سیاسی جهان نيوز: آیت‌الله سیداحمد علم‌الهدی ظهر امروز در خطبه‌های نماز‌جمعه مشهد در جوار بارگاه منور رضوی اظهار داشت: کلام ما در خطبه نخست موضوع شیطان‌شناسی از نگاه قرآن است و آخرین بحثی که صورت گرفت کیفیت نجات و خلاصی از شر شیطان است. شیطانی که وساوس مختلفی دارد و چگونه باید از شر شیطان خلاص شد و قرآن کریم در این زمینه دو راهکار ارائه داده که شامل راهکار تذکر و استعاذه است.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی با اشاره به اینکه مواردی در این زمینه ارائه شد بیان کرد: در آیاتی که خداوند متعال به ما دستور استعاذه می‌دهد، همه استعاذه به خدا و الله است و هر کجا بحث استعاذه و پناه‌بردن بود، پناه‌بردن به الله مطرح بود اما در این سوره یعنی سوره شریفه ناس ‌استعاذه به لفظ الله نیست بلکه خداوند با سه تعبیر آن‌ها را جایگزین کلمه صرف الله کرده است.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: راغب اصفهانی در کتاب مفردات عنوان می‌کند عوذ ملتجی‌شدن و تعلق به غیر است؛ التجا حاکی از تصویر استیصال است یعنی مانند بچه‌ای که در برابر ترس و وحشت قرار می‌گیرد و سعی می‌کند در پناه مادر، خود را حفظ کند تا شاید مادر او را پناه دهد و این را التجا می‌گویند و به‌معنای دست به دامن‌بردن است. باید تهاجم شیطان را شناخت و آن را به‌عنوان یک خطر آنی مدنظر داشت و تشخیص داد و آن‌گاه باید ملتجی به خدا شد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت امروز انقلاب و اسلام عنوان کرد: انقلاب ما در مرز 40 سالگی در یک پیچ تاریخی است که عبور از این مرحله جریان انقلاب ما را برای چله دوم تضمین می‌کند و تمام مشکل استکبار نیز با ما همین است. احساس حقارتی که امروز آمریکا و کشورهای استعماری اروپایی دارند این است که این انقلاب 40 سال عمر کرد و همه برخوردها بی‌‌اثر بود و نتیجه 40 سال عمر انقلاب این است که امروز اقتدار نظام ما در پرتو این انقلاب در روز اول قابل مقایسه نیست و ضعف و خواری استکبار نیز قابل مقایسه نیست.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی گفت: این مهم برای آمریکا و اروپا قابل تحمل نیست و تنش‌های زیادی برای ما ایجاد می‌کند؛ مقام معظم رهبری در یکی از فرمایشات اخیر خود موقعیت امروز انقلاب را به موقعیت جنگ احزاب در صدر اسلام تصویر فرموده و مقایسه کردند. بهترین آموزه ما قرآن است که در عرصه سیاست و جریان زندگی روزمره ما رهنمود دارد و رهنمود مقام معظم رهبری ما را به قرآن هدایت می‌کند.

آیت‌الله علم‌الهدی در ادامه با اشاره به اینکه ذات مقدس پروردگار در سوره احزاب از آیه 9 تا 24 جریان این جنگ را ترسیم می‌کند، تصریح کرد: لشکر کفر با 10 هزار جمعیت و یهودی ضد‌پیامبر، حمله و تهاجم همه جانبه‌ای به طرف مدینه صورت داد و تعبیر قرآن از این تهاجم این است که می‌فرماید از چند طرف به شما حمله کردند و حتی نسبت به خدا بدبین شدید که خدا ما را رها کرده و مسلمانان به‌نحوی در امتحانی وارد شده و عده‌ای دچار تزلزل شدید شدند.

وی بیان کرد: این‌ها حمله کردند تا مردم مدینه را قتل‌عام کنند؛ آمریکا و اروپا نیز امروز دشمن قسم‌خورده هستند و اروپا نیز می‌خواهد همان کار آمریکا را صورت دهد اما هر کدام با یک روش جلو آمده‌اند. مسلمانان در زمان جنگ احزاب قوت لایموت هم نداشتند اما وضع امروز ما از آن موقع خیلی بهتر است.

عضو مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد: منافقین در یک چنین وضعی چه موضعی گرفتند؟ براساس قرآن آن‌ها که به درستی پیامبر را باور نکرده بودند تهمت دروغ به پیامبر زدند. امروز هم می‌گویند آمریکا که با ما چنین کرد، حالا با انگلیس و فرانسه معامله کنیم و قرآن می‌گوید این همان منطق منافقین در جنگ احزاب است.

آیت‌الله علم‌الهدی افزود: رفتید و مذاکره کردید؛ دلار 3000 تومان را 10000 تومان کردید، کار دیگری کردید؟ بازهم می‌خواهید مذاکره کنید؟ منطق منافقان در جنگ احزاب مشخص شده و قرآن این را بیان کرده اما منطق مومنان چه بود؟ وقتی آن‌ها لشگر احزاب را دیدند گفتند این همان وعده پیامبر است. مقام معظم رهبری در سال‌های نخست رهبری خود فرمودند امام، اسلام را مطرح کرده و ما می‌خواهیم مسیر ایشان را ادامه دهیم اما اسلام روی کره زمین دشمنان زیادی دارد اما ما از اسلام دست‌بردار نیستیم و پشت سر امام و در خط امام به جلو می‌رویم.

وی با بیان اینکه امروز نیز نیروهای متدین همین حال را دارند، اظهار داشت: امروز منفورتر از دولت و پرچم آمریکا روی کره زمین چیز دیگری نیست؛ ما جلو می‌رویم و هراس نداریم و تسلیم خدا هستیم. جوان نسل سومی یعنی کسی که امام(ره) را ندیده اما امام راحل را به‌روایت تصویر دیده و امروز آرزوی شهادت و سوریه رفتن دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان خراسان‌رضوی تاکید کرد: این مردم عوض‌شدنی نیستند و این آخرین حرف قرآن است. 40 سال پای انقلاب ایستاده‌اند و از دین و اهل بیت‌(ع) دست برنمی‌دارند. عزیزان مسئول و دولتمردان و عزیزان مسئول در قوه قضائیه به این مردم ملحق شوید و کمک کنید خندق کنده شود. با مدیریت اقتصادی مشکلات را حل کنید. متشکریم که انبار احتکار را کشف کردید اما انبار احتکاری که صدها و هزارها خودرو که با پول دزدی احتکار شده را نیز بگیرید و فقط انبار سیمان را نگیرید.

آیت‌الله علم‌الهدی خاطرنشان کرد: اگر بناست با مفسد اقتصادی برخورد شود در رأس مفسد اقتصادی دستگاه‌های زیر نظر وزارت صنعت است که تولید خودرو دارند اما سایت‌شان خاموش است و خودروی 30 تومانی 50 تومان شده است. مگر این‌ها مفسد اقتصادی نیستند؟ عزیزان قوه قضائیه این مفسد را بگیرید و به مردم نشان دهید برخورد قاطع دارید‌.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


رر
United States
گردن برجام نينداز دزدي هاي ال اختلاسيون دلار را به ١٠٠٠٠ تومان رسانده است!؟
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا گردن برجامه
چون برجام رکود مطلق آوره
رر
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
اگر برجام نبود هم چرخ سانتریفیوژ میچرخید هم چرخ اقتصاد اما حالا هیچکدام نمی چرخد.
United States
اگر دلار و طلا از مرز ۳۰۰هم بگذارد فرقی نمی کند و آنانی که باید پست هایشان عوض شود از جایشان تکان نمی خورند وفقط دیا لوگ ها عوض میشودو فقط همین...
Iran, Islamic Republic of
میشه ربط این‌ دو تا رو‌ یکی بگه؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
یعنی قبل برجام همه چی روبراه بود؟
United States
...
Iran, Islamic Republic of
بی تدبیری دولت و امید بستن دولت به برجام باعث گرانی شد.
Iran, Islamic Republic of
بالا رفتن قیمت دلار استارتش از زمانی خورد که ترامپ اعلام کرد نظر قطعیش و در مورد برجام میگه و اینکه این یک قرارداد بد بود و به نفع ایران (یعنی باید لغو بشه ) بعد از اعلام خروج رسمی آمریکا از برجام هم قیمت بالاتر رفت دور بعدی افزایش قیمت هم‌ آبان ماه که همزمان با روز دانشجو میخواد از تحریمهای نفتی ایران پرده برداری کنه اگه خودتون چیری از اقتصاد نمیفهمید حداقل برید از یه اقتصاددان بپرسید ترامپ یه توئیت زد امروز ارزش لیره ترکیه ۱۶ درصد کاهش پیدا کرد یه کم سواد اقتصادیتون و ببرید بالا
Iran, Islamic Republic of
شما عجب سوادی داری. توصیه به اسفند می کنم. حیفی واقعا.
پس اقتصاد به توئیت بنده؟!
حالا فهمیدیم اقتصاد یعنی چی و این همه آدم چرا در دانشگاه ها افتصاد می خونن.
ماشالله....هزار ماشالله!!!
Iran, Islamic Republic of
خشت اول چون نهد معمار کچ تا ثریا می رود دیوار کج ، دوست عزیز ، اول برجامی بود که خروج از آن مطرح شد دیگه! اگر آقایان برجام را کج و کوله تصویب نمی کردند و تضمینات مورد نظر رهبر را می گرفتند و از خطوط قرمز عبور نمی کردند و در یک کلام قراردادی دقیق و محکم بسته می شد، ترامپ نمی توانست به این سادگی از آن خارج شود و سناریوی از قبل طراحی شده خودش را با اروپائیان عملیاتی کنه! عزیزم هم اقتصاد بخوان و هم روابط بین الملل و هم حقوق بین الملل تا بتوانی قضاوتی جامع داشته باشی
علی
Switzerland
اتفاقا اون دوستمون درست میگه. شما انگار خودت اول باید بروی و عمیقا از روابط بین الملل، سیاست و اقتصاد بین الملل و ارتباط اینها باهم، نقش امریکا در سیاست و اقتصاد بین المللی و همه اینها اطلاعات کسب کنی. شما انگار فراموش کردی. اما مال خیلی سال قبل نیست. همین سال 91 و 92. اون موقع که دیگه برجام و مذاکره نبود چطور دلار یهو شد سه برابر. بلافاصله بعد برجام یک دوره ای دلار شروع کرد به پایین امدن. تا 2700 امد پایین اما خود بانک مرکزی جلوش را گرفت. چون تبعات بدی داشت. تا وقتی هم ترامپ نیومده بود که بزنه زیر برجام ارز قیمتش ثابت بود. شما میتونی بری نرخ دلار را در فاصله شروع برجام تا روی کار امدن ترامپ ببینی. بعد اون بود که یهو همه چیز متزلزل شد و روزی هم که کلا زد زیر بازی همه چیز یهو شروع به افزایش کرد. از اینجا شما میتونی هم به نقش برجام در ارامش نسبی اقتصادمون (تا وقتی اوباما سر کار بود) و هم به نقش امریکا در سیاست و. اقتصاد دنیا پی ببری. ببین چه بلایی سر لیر ترکیه و روبل روسیه اورده. با همین تحریم ها و حتی تهدید به تحریم. چه خوشتون بیاد چه نیاد، چه کامنت من را پخش بکنید چه نکنید فرقی در این واقعیت نداره که امریکا هم در سیاست و هم در اقتصاد در دنیا ابرقدرته. اون کشورهایی هم که به فکر منافع و رفاه حال مردم خودشون هستند ارتباط درست و مناسبی با امریکا دارند و از این کشور استفاده میبرند و سعی میکنند بیخود و بیجهت درگیر نباشند اون هم به خاطر یک کشور دیگر مثل ایران.
هاشمی: علی آقا بخوان
Iran, Islamic Republic of
علی آقا اون سه برابر شدن دلار در سال ۹۱ و ۹۲ دسته گلی بود که دوستان فتنه گر ۸۸ چراغ سبزش را به آمریکا دادند
یادتان که نرفته . گفتند تحریم هائی که تا کنون بوده باعث شده ایران در برابر آنها واکسینه شود باید تحریم های فلج کننده اعمال کنید
بله آن گرانی دلار و پراید و ... هدیه دوستان فتنه گر به مردم ایران بود
United States
دلار صد هزار تومان هم بشود فرقی د.... نمی کند...
Iran, Islamic Republic of
خروج از برجام توسط دشمن صورت گرفته و وضعیت اینطور شده چه ربطی به اختلاس و برجام داره. چرا ما تو سر برجام میزنیم من نمی فهم. همه مشکلات مربوط به بعد از برجام است ولی همه برجام را محکوم می کنند. ...
Iran, Islamic Republic of
عجبا
یعنی نبود که میگفت مشکل آب خوردن هم به برجام ربط داره
ما که 1000 تا مشکل دیگه رو به برجام گره نزدیم مثل شما
ما فقط میگیم این دلار نفیس دستپخت برجامه (یک مورد فقط)
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا انتقاد ما به ساده لوحی برجامی هاست
از اول هم انتقادمان همین بود
آمریکا میوه اش را از برجام چید و خارج شد
انتقاد ما از اول این بود که چرا تعهدات را یک طرفه اجرا کردید که آمریکا الان راحت از برجام خارج شود
افتاد یا نه !
خلاصه کلام اینکه برجامی ها در برجام جنس را تحویل دادند و پولش را نگرفتند . خب خریدار زرنگ هم جنس را تحویل گرفت و پول نداده فرار کرد
افتاد یا نه !
هیچ آدم کودنی در خرید یک خانه چنین نمی کند بلکه قسمتی از پول خانه را می گذارد تا در محضر با انتقال سند و تحویل خانه بدهد
اینها کل پول را دادند و فروشنده دبه در آورد و فرار کرد
حالا باز بگوئید خروج آمریکا تقصیر دولت نیست !!!!!!!
وجداناً جواب منطقی بدهید
Iran, Islamic Republic of
عزیز من بگو کدام میوه را چید؟ الان بگو درصد غنی سازی بره بالا مشکلات اقتصادی حل میشه؟ دشمن خودش میگه کلاه سرمارفته. در هر پیمانی طرف مقابل میتونه دبه کنه تضمین مطلق فقط در قدرت شماست. پذیرش قطعنامه 598 را فراموش نکنید آنجا هم دشمن دبه کرد. اینقدر خودمان را محکوم نکنیم
Iran, Islamic Republic of
حتما شوخی می فرمایید.
قطعنامه هم دستپخت تیر و طایفه شما بود.
تبعات ننگینش هم را شما ببار آوردید.
خدا شما بی دین ها را نبخشه
United States
شما دین داری ؟ نزول بانکتون 30% . سالی 30% به اجاره خونه بدبخت اضافه میشه . دزدی و اختلاس ازاده .مرد را یک شبه بدبخت می کنید . مومن میگه چراغی که به خانه رواست به مسجد حرام است . شما چی پول مملکت را می برید جای دیگه خرج می کنید . لطفا اسم دین صلح و اشتی را خراب نکنید .
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
مومن هرگز نمیگه چراغی که به خانه رواست ...
کلا این ضرب المثل در طول تا ریخ مورد سوء استفاده قرار گرفته است
مثل ضرب المثلی که می گوید خواهی نشوی رسوا هم رنگ جماعت شو
آیه قرآن را برای شما و دیگر خوانندگان می نویسم
وَمَا لَكُمْ لَا تُقَاتِلُونَ فِي سَبِيلِ اللَّهِ وَالْمُسْتَضْعَفِينَ مِنَ الرِّجَالِ وَالنِّسَاءِ وَالْوِلْدَانِ الَّذِينَ يَقُولُونَ رَبَّنَا أَخْرِجْنَا مِنْ هَٰذِهِ الْقَرْيَةِ الظَّالِمِ أَهْلُهَا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ وَلِيًّا وَاجْعَلْ لَنَا مِنْ لَدُنْكَ نَصِيرًا ( آیه ۷۵ سوره مبارکه نساء)
چرا در راه خدا جهاد نمی‌کنید و در راه (آزادی) جمعی ناتوان از مرد و زن و کودک که دائم می‌گویند: بار خدایا، ما را از این شهری که مردمش ستمکارند بیرون آر و از جانب خود برای ما (بیچارگان) نگهدار و یاوری فرست.
طبق این آیه قرآم کریم هر مسلمانی وظیفه دارد به مردمی که تحت ستم هستند کمک کند نه فقط به مسلمانان تحت ستم
France
ستم تو اگر معنی ستم را می فهمیدی اقای هاشمی ، مردم کشورت را می دیدی شما مردم کشورهای دیگه را می بینید و همین کشور خودت را نمی بینی ؟
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
اتفاقا ستمی را که در حق مردم کشورمان می شود می فهمم
مردمی که ۹۷ درصدشان برای یارانه ثبت نام کردند شایسته این جور و جفای دولت برجامی نبوده و نیستند
مردمی که اجاره خانه شیره جانشان را می مکد و امیدی به خانه دار شدن ندارند
و دولت آقای روحانی سال ۹۲ در انتخابات قول داد که سیاست های مسکن مهر را ادامه دهد و اگر غیر از این گفته بود رای نمی آورد
ولی پس از پیروزی ، وزیر مسکنش گفت مسکن مهر مزخرف است و ما طرح مسکن اجتماعی را جایگزین می کنیم
ولی آیا بعد از ۵ سال یک مسکن اجتماعی تحویل مردم داده اند ؟
یارانه ای که احمدی نژاد ۸، ۹ سال قبل برقرار کرد ماهی ۴۵۵۰۰تومان الان ارزش آن به اندازه ۱۰ هزار تومان آن زمان هم نیست
این وسط چه کسانی له می شوند چه مردانی خجالت خانواده را می کشند که نمی توانند ماهی یک بار گوشت و میوه برای خانواده بخرند
هندوانه کیلوئی ۲۰۰۰تومان را چگونه برای خانواده بخرند که سال قبل در همین فصل کیلوئی ۴۰۰الی ۵۰۰تومان بود
چه کسی این روزگار را برای آنها رقم زده
چند میلیون نفر از مردم غرب و جنوب دارند از آلودگی هوا با خفگی و مرگ تدریجی دست و پنجه نرم می کنند
مشکلات مردم مثنوی هفتادمن کاغذ است
دولت این وسط چه نقشی دارد
ظاهرا فقط نقش آنها بی خیالی و جنجالهای سیاسی بی مورد است
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب می زنی! پول مملکت را باید در جای خود و در مسیر منافع ملی و پیشرفت کشور بکار برد، نه اختلاس کرد و در جیب یک مشت رجاله مرفه که زندگی خود را با بیت المال شاهانه کرده اند ریخت. مشکل ما عراق و سوریه ولبنان نیست ، ما برای استقلال و تمامیت ارضی خود مان باید حیاط خلوت داشته باشیم مشکل کسانی هست که آقازاده هایشان میلیاردها پول مملکت را به خارج از کشور برده اند واتفاقاً هم عموماً از طیفی هستند که همیشه از شما رأی می گیرند. در سوریه ولبنان ما یک درصد پولی که آنها به خارج برده اند را هزینه نمی کنیم . البته متاسفانه دولت با عرضه ای هم نداریم که از دستاوردهای اقتصادی حضور ما در این کشورها بهره ببرد. ترکیه بازار این کشورها را اشغال کرده و عربستان هم به دلیل بی تدبیری این دولت قرارداد برق با عراق بست ولی ما که رزمندگانمان زمینه فرهنگی و اقتصادی حضور ایران را در بازارهای آنها مهیا ساخته اند، نمی توانیم از این فرصت فوق العاده که آنها فراهم کرده اند استفاده کنیم چون دولت مان فکر می کند مشکلاتش را فقط اروپا و آمریکا حل می کند.
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
تخریب حاصل سالها کار دانشمندان هسته ای و هزاران میلیارد هزینه ، میوه ای بود که آمریکا در برجام چید
در ثانی اگر ما الان دو سه هزار مگاوات برق هسته ای داشتیم برق خانه های من و شما در گرمای تابستان روزی دو ساعت قطع نمی شد
چون طبق گفته مسئولین ما دوهزار مگاوات برق در ساعات پیک مصرف ، کم داریم
در مورد قطعنامه ۵۹۸ توضیح بیشتری بدهید ولی اگر منظورتان خسارات جنگ است ، درسته که ما خسارات جنگ را از عراق نگرفتیم ولی ما با تدبیر رهبر سیاست هائی را اجرا کردیم که در نهایت خود عراق که زمانی از طرف دشمنان ما با ما می جنگید حالا در خط ما (مقاومت ) قرار گرفته آیا این بهتر است یا خسارات جنگ را می گرفتیم
Iran, Islamic Republic of
یعنی حقیقتاً شما این را باور می کنی؟ چرا شما ها در مقابل سانه های خارجی که دشمن شما هستند اینقدر ساده لوح و خوش بین هستید و لی در مقابل کشور خودتان و نیروهای داخلی و هم وطنتان بدبین ؟ باور کنید همه اش برای بازی دادن شماهاست!
Iran, Islamic Republic of
قرار بود با برجام تحریم نباشه وقتی برجام بود تحریم هم بود و فقط قدرت و توان هسته ای ما نبود یعنی خسارت محض بود.
رر
Iran, Islamic Republic of
چاپ ده ها ميليارد دلار اسكناس بدون پشتوانه تقصير برجامه ورشكستگي بانكها بدليل پرداخت سودهاي نجومي تقصير برجامه دزدي ها و خروج ٤٠ ميليارد دلار سال گذشته براي خريد خانه در كانادا و انگليس تقصير برجامه اگر برجام نبود يك بشكه صادرات وفت نداشتيم و الان دلار حد اقل ٥٠٠٠٠ تومان بود ...!!!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
خوش خیال!
Iran, Islamic Republic of
وقتی تحریمهای بانکی لغو نشدند و کانال های دور زدن تحریمها را هم در برجام لو دادند قیمت دلار باید 10000 تومان می شد !
United States
...
United States
...
Iran, Islamic Republic of
اشکنه میزنیم حاجی غصه نخور
Iran, Islamic Republic of
دلار 10000 تومانی و آبروی رفته مذاکره کننده ها
یعنی "هرکس به آمریکا اعتماد کند سیلی اش را خواهد خورد"
بیاید با فهمیدن مقابله نکنیم....
Iran, Islamic Republic of
بابا جناب علم الهدى خواهشاً براى مدتى زبون به كام بگيريد ...
Iran, Islamic Republic of
حرف حساب زده
با مذاکره دلار شده 10000 تومن
واقعیت روزه
France
اقای علم الهدی حرف حساب زده . شما چرا جوش میاری . روحانی میگفت اب خوردن ما هم به برجام ربط داره . خب کو . دلار ۳۰۰۰ شده ۱۰۰۰۰. مردم فقیرتر شدن ولی روحانی و امثالهم باکشون نیست
ارمین
Iran, Islamic Republic of
من ممکنه بعضی از نظرات ایشون رو قبول نداشته باشم اما انصافا این و راست میگه با مذاکره اوضاع اقتصادی بهتر نمیشه باید خودمون در داخل کشور همت کنیم برای رفع مشکلات وگرنه دشمنی که کمر به نابودی ما بسته نمیاد برای بهبود اوضاع به ما کمک کنه ممکنه قشنگ حرف بزنه یا وعده زیبا بده درست مثل برجام که می گفت اگر ایران قبول کنه چنین وچنان می شود اما در عمل هیچ سودی نداره و ما نقطه قوت خودمون رو از دست میدیم درست مثل هسته ای که به بهانه بهبود اوضاع اقتصادی ضعیف شد
United States
درست میگن اگر آقای رییسی رییس جمهور می شد الان دلار 3000 بود
Iran, Islamic Republic of
اشتباه مثبت زدم
اگر رییسی و قالیباف رییس جمهور بودن بجای تعطیل کردن کشور به پای برجام به نیروهای داخلی توجه بیشتر می شد مگر اداره تهران در زمان قالیباف با هزارکیلومتر بزرگراه احداث شده و پل و تونل و دریاچه خلیج فارس و پل طبیعت و بوستان ولایت و ... با اداره تهران در زمان اصلاح طلبان برابره ؟
Iran, Islamic Republic of
خخخخ ۱۰۰۰ بود اصلا
Iran, Islamic Republic of
...
ماهان
Iran, Islamic Republic of
اقتصادان ها زمان انتخابات گفتند روحانی رای بیاره دلار به بالای 10 هزارتومن میرسه عین همون اتفاق افتاد بعضی ها چرا هنوز دست و پا می زنند معلوم نیست!!!
واقعا عملکرد این دولت جای دفاع هم داره!!!
ماهان
Iran, Islamic Republic of
دوستانی که میگن در دولت های گذشت به خصوص دولت قبل هم گرانی اتفاق افتاد این حرف قبوله اما....
بازار دچار این رکود مرگبار 5 ساله نبود در هیچکدوم از دولت های قبلی نبود در هیچکدوم از دولت ها اقتصاد به این حال روز نیافتاد
...
Iran, Islamic Republic of
رشد اقتصادی منفی چه مفهومی برای شما داره؟ اتفاقا در دولت های قبلی طبق امار رسمی اتفاق افتاد!!!
Iran, Islamic Republic of
انشاالله روزی برسد ایشان پاسخگوی اینهمه هزینه ای که برای کشور ایران ایجاد می کنند باشند. ...
Iran, Islamic Republic of
چه هزینه ای؟
قرار بود نشکنید قلم ها را
قرار بود نبندید دهان ها را
داداچ یعنی دلار 1 میلیون هم بشه شما باز حرف خودتون و می زنید؛ نه؟
Iran, Islamic Republic of
بستن دهان ها و شكستن قلم ها كجا بوده ؟!
ازش ميخوايم توطئه نكنه عليه دولت اسلامى !
Iran, Islamic Republic of
اینهمه هزینه ای که برای برجام بی فرجام پرداختیم مگر کسی پاسخگو بود ؟!
علی
Canada
۳۰ هزار نشود باز جای شکرش باقی است!!!! سناریوی ونزوئلا را برای ایران پیاده کردند.
Iran, Islamic Republic of
سناریوی دست پخت اصلاح طلبان
خیلی پر رو اند به خدا
خودشون (اصلاحات-اعتدال) وضع موجود و ایجاد کردند باز از همه بیشتر حرف می زنند
United Arab Emirates
این اصطلاح طلبارو از در بیرون کنی از پنجره وارد میشن و رابطه با آمریکا میخوان
Iran, Islamic Republic of
اینها میخوان مذاکره کنند که دلار رو از 10 تومن به 20 تومن برسونن کلا دولت حرف شده از عمل خبری نیست
مرگ برغارت گر بیت ولمال
Iran, Islamic Republic of
برای طرف داران بر جا استفاده دارد....
BAHMAN
Iran, Islamic Republic of
لطفا به این نکته دقت کنید که مذاکره با کی و چرا دلار شده 10 تومن مردم هم که در تصمیم گیر ها حق نظر دادن دارن.یه عده خودشون رو کردن نماینده مردم.هر جور هم دوست دارن با مردم رفتار میکنن.چون گفتن هیچ کس هیچ غلطی نمیکنه.مردم عددی نیستن.
امیر
Iran, Islamic Republic of
...
محمد
Iran, Islamic Republic of
...
رر
Iran, Islamic Republic of
پس دلار٧ توماني شد ٣٠٠٠ تومان تقصير ننه برجام بوده نه!؟
Iran, Islamic Republic of
چرند میگی چرا
کی دلار ۷تومنی ۳تومن شد
Iran, Islamic Republic of
دلار 7نومنی اوایل انقلاب با الان چقدر فاصله داره؟
Iran, Islamic Republic of
فراموش نکن قرار بود با برجام نرخ دلار 1000 تومان بشود که نشد .
Iran, Islamic Republic of
درود بر علم الهدی که تو خال میزنه. امروز یا فردا منتظر باشید که مطهری و صادقی نامه به علم الهدی بنویسند که چرا چنین حرفی زدی. ایکاش ایندو نفر و اصلاح طلبا یکبار هم برای مردم و نه حزب و پستشون دغدغه داشتند.
Iran, Islamic Republic of
چک برجامه که مقداری گران نقد شد
Iran, Islamic Republic of
زمان دولت اصول گرایان قیمت پراید 3برابرشدپس سیاست تمامی دولت ها روند افزایش گرانی وتورم وفشار برمردم است زیرا فانون نوشته شده است ودولت فقط مجری بوده واختیار دیگری ندارد
Iran, Islamic Republic of
حرف ایشان تا حدودی صحیحه، ولی اگر دست اختلاس گران و دزدهای خانگی رو قطع کنند وضع کشور خیلی بهتر خواهد شد و نفس مردم کمی بازتر میشود.
Iran, Islamic Republic of
...
France
ریس قوه قضاییه در بر خورد با مفسدان اقتصادی به ضعیف عمل کردند.
Iran, Islamic Republic of
کاش ضعیف بود
United States
حرف حق تلخه
هسته ای را نابود کردند وقرارشد تحریمها بابرجام برچیده بشه که بدتر هم شد
پس آقایان باید پاسخگو باشند
ومردم.هم.هوشیارند.
وباید منافقان از دست علم المهدی وجنتی ها عصبانی باشند
Iran, Islamic Republic of
جای صحبت های امام خمینی خالی که می گفت: من دولت تعیین می کنم من توی دهن این دولت می زنم. هر کس که اسم مذاکره با شیطان بزرگ را بیاره باید زد توی دهنش محکم
Iran, Islamic Republic of
...
م. ناظر
Iran, Islamic Republic of
حضرت آقای علم‌الهدی
حتما نمیخواهید مثل آقای طائب ثابت کنید که این اسقاط، و نه سقوط ارزش پول و دارایی مردم تقصیر احمدی نژاد و مشایی و بقایی و... منحرفین بوده؟
امید
Iran, Islamic Republic of
بدبختی مملکت از افکار شما آقایان است که نگذاشتید با جهان رابطه درستی داشته باشیم وبه این روز افتادیم و کلا منطق را تعطیل کرده اید!!!!!!!!!!
Iran, Islamic Republic of
...
حسینعلی
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
انشاالله جنگ بین ایران و امریکا هرچه زودتر اتفاق بیفته . الهی آمین .
Iran, Islamic Republic of
آن موقع که دلا 900 تومانی بدون مذاکره شد 3800 تومان هیچ صدایی از شما برنخاست و مردم را به اشکنه خوری دعوت کردید
Iran, Islamic Republic of
در اوج قدرت و توان هسته ای و شدت تحریمها از 3800 بالاتر نرفت اما حالا در پسابرجام با برجام اروپایی به 11000 تومان رسید !
علی
Iran, Islamic Republic of
قربون جدت برم مگر فقط دلار است مملکت را به خاک سیاه نشانده
دلار 1000 تومنی با چی شد 3000 تومن؟
Iran, Islamic Republic of
با تحریمهای بانکی که در اثر فتنه 88 تصویب شدند.
چه مفسری هستی تو
بعد دلار مثلا 40 -50 تومنی اول انقلاب با کدوم فتنه شد 1000 تومن؟!!!
فتنه ای نیست جز شعار
هاشمی
Iran, Islamic Republic of
...
یک دوست
Iran, Islamic Republic of
...
Iran, Islamic Republic of
ای کاش اقایان از اقتصاد سر در می اوردن و حرف می زدند خوب بود تمام از بغض و کینه است خدا به داد ما برسد
سید
Iran, Islamic Republic of
خداییش ؛ جز نکبت ! چی از برجامتون گیر مردم اومد ! چرا خجالت نمی کشین ؟!