جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۰
۴
سردار نقدی مطرح کرد

۲۶پیروزی بزرگ ایران مقابل آمریکا در يك سال

جمعه ۱۹ مرداد ۱۳۹۷ ساعت ۰۰:۴۲
کد مطلب: 633069
معاون فرهنگی سپاه پاسداران با بيان اينكه انقلاب اسلامی ظرف یک سال 26 پیروزی بزرگ علیه آمریکا کسب کرده است، دستيابی به موفقیت ايران را در گرو انقلابی‌گری دانست.
۲۶پیروزی بزرگ ایران مقابل آمریکا در يك سال
به گزارش جهان نيوز، سردار محمدرضا نقدی عصر امروز در دوره آموزشی شهیدبهشتی نخبگان با بیان این‌که روزی اسلام غریب و تنها بود و مسلمانان در خود جامعه اسلامی از اظهار دیانت خودداری می‌کرد، اظهار کرد: امروز به یمن انقلاب اسلامی شاهد گسترش اسلام در جهان هستیم.

وی گفت: قبلاً استاد دانشگاه یا دانشجو نماز پنهانی می‌خواندند تا متهم به تحجر نشوند، اما شهدای ما اسلام را از غربت خارج کردند و امروز آوای اسلام جهان را پر کرده است.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: بسیاری در تنهایی و غربت مبارزه کردند تا این انقلاب به پیروزی رسید و امروز شیرزنان و مردان شجاع بسیاری ادامه‌دهنده راه آنها هستند.

هنر انقلاب اسلامی دوام آن است
وی با اشاره به اینکه این انقلاب تنها با نهضت انبیا قابل قیاس است که بشریت غرق در معصیت، گناه، غفلت و خواب‌آلودگی را بیدار کرد، افزود: هنر انقلاب اسلامی دوام آن است.

سردار نقدی ادامه داد: انقلاب‌های بسیاری علیه طاغوت‌های زمان انجام شده اما بلافاصله پس از پیروزی یا با اندکی فاصله دوباره طاغوت بازگشته و نگه داشتن انقلاب از خود آن سخت‌تر است.

وی گفت: انقلاب بلشویکی صرف‌نظر از غلط بودن عقاید کمونیست‌ها پنج سال بعد از پیروزی به دست استالین افتاد که لنین وصیت کرده بود به او مقامی ندهند، انقلاب آن‌ها که ادعای حمایت از محرومان و مستضعفان را داشت به جایی رسید که نام استالین در کنار هیتلر و جنایتکاران بزرگ جهان قرار گرفت و بعدها رهبران آن از کارهای استالین اعلام برائت کردند.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که انقلاب مائویستی چین به دست دنگ شیائوپینگ افتاد که خود مائو او را تبعید کرده بود، گفت: انقلاب فرانسه هم به دو سال نرسید چند بار شکست خورد و در نهایت به دست ناپلئون بناپارت افتاد و صد سال زمان برد تا جمهوری مستقر شد.

  گسترش انقلاب اسلامی تا دریای سرخ و مدیترانه
وی افزود: انقلاب ما در اوج اقتدار و پیروزی‌های درخشان 40 سال دوام آورده و بازوان آن تا دریای سرخ و مدیترانه باز شده است.

سردارنقدی گفت: چند روز دیگر در محرم هزاران نفر در نیویورک و دیگر شهرهای غربی عزاداری اباعبدالله(ع) را برگزار می‌کنند؛ ضمن این‌که این انقلاب یکی یکی نقاط حساس را از دست استکبار درآورده است.

وی با اشاره به گسترش بیداری اسلامی در کشور به یُمن انقلاب اسلامی افزود: زمانی می‌گفتند وقتی ناوهای آمریکایی به سمت کشوری حرکت می‌کردند حکومت آن کشور ساقط می‌شد امروز تفنگداران آن مثل موش در دست فرزندان این ملت از ترس گریه می‌کنند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان این‌که آمریکا از بدهکارترین کشورهای جهان است، گفت: بنابر برآوردها در سال 2030 بدهی خارجی آن به 30 هزار میلیارد دلار می‌رسد که بیش از تولید ناخالص داخلی آن‌هاست و باید فروپاشی اقتصادی خود را اعلام کنند.

انقلاب اسلامی ظرف یک سال 26 پیروزی بزرگ علیه آمریکا کسب کرده است
سردار نقدی افزود: انقلاب اسلامی ظرف یک سال 26 پیروزی بزرگ علیه آمریکا کسب کرده که یکی شکست داعش و تکفیریان است، یکی دیگر تصمیم کردستان عراق برای یکپارچه ماندن عراق است، در قضیه گروگانگیری سعد حریری و شکست مفتضحانه آمریکا، شکست کودتای یمن، شکست جنگ روانی ایران و تظاهرات دی ماه که منجر به شکست شد و شکست انتقال سفارت به فلسطین از این دست موضوعات است.

سردارنقدی با بیان اینکه رسانه‌های ما گاه از خجالت می‌کشند مسائلی را در خصوص آمریکا و نقض حقوق بشر آنها مطرح کنند، گفت: البته دشمنان پررو هستند و برای هر موضوع بیهوده تیترهای حقوق بشری می‌زنند.

وی با اشاره به این‌که پلیس آمریکا روزی سه نفر را در خیابان‌ها می‌کشد و باید این واقعیات را گفت، افزود: دشمن روی نوار شکست و انقلاب روی نوار پیروزی است حرکتی که آمریکا با چین و روسیه می‌کند پشت کردن آمریکا به ایدئولوژی سرمایه‌داری خودشان است و گردش آزاد سرمایه با ترامپ به خاک سپرده شد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به این‌که پشت کردن به تعهدات بین‌المللی و خروج از برجام همه ناشی از استیصال دشمن است، اظهار کرد: انقلاب دشمن را عقب برد و این یک واقعیت بزرگ است که چون رسانه‌های دنیا در دست استکبار است طوری وانمود می‌کنند که گویی در حال پیروزی هستند.

سردارنقدی ادامه داد: بنابراین دشمن در مسائل اقتصادی هم کاری پیش نبرده و مشکلات از خودمان است باید در چهلمین سال انقلاب در مقابل رسانه‌های دشمن که می‌خواهند ایران را در وضعیت شکست تصور کنند عظمت‌های انقلاب را طرح کرد.

وی افزود: اگر به فرض محال انقلاب دستاوردهایی هم نداشت، پایان دادن به چندهزار سال شاهنشاهی برای فخرفروشی به دنیا کافی بود.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: صهیونیست‌ها برای پیوند زدن تاریخ ایران به صهیونیسم 3 هزار و 500 سال تاریخمان را گم کردند و تنها به 2 هزار و 500 سال پرداختند باید تاریخمان را بازنویسی کنیم و ابن سینا و عین‌القضات و مفتح‌ها را بزرگ کنیم نه طاغوت‌ها را.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: از 2 هزار و 500 سال یک‌هزار و 63 سال آن غیر ایرانیان بر ما حکومت کردند از سرها مناره می‌ساختند و بدن‌ها را با کاه پر می‌کردند و مزنه پادشاهی چند هزار سال حاکم بر ایران همین است.

وی افزود: مزنه پادشاهی همین رضاخان گرسنه و دزد است که با حمایت انگلیسی‌ها به قدرت می‌رسد و 5 میلیارد دلار ثروت در زمان برکنار رفتنش دارد چون پول نفت را به حساب خود می‌ریزد و 64 هزار ملک باصفای ایران را به نام خود ثبت کرد و هر جا ملک زیبایی می‌دید یا باید به او هبه می‌کردند یا به ثمن بخس می‌فروختند.

سردارنقدی ادامه داد: این دزد فاسدالاخلاق را از زبان کتاب‌های اطرافیان خودش بخوانید فردی که در مقابل حمله متجاوزان یک دقیقه مقاومت نکرد؛ شعرا و علمای برجسته به دست او کشته شدند و مردم او را قبول نداشتند و در مقابل متفقین مقاومتی نکردند.

مردم ایران باید پرچم عظمت انقلاب را همواره بالا نگاه دارند
وی افزود: این انسان بی‌غیرت که چادر از سر زن خودش کشید و بدون اراده وقتی انگلیسی‌ها گفتند باید بروی هم رفت.
معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد:‌ اینها مزنه شاهی است که چادر از سر زنان می‌کشد و مسجدی که مردم در آن تحصن کرده‌اند را به توپ می‌بندد.

وی افزود: یکی از بزرگترین خیانت‌های رضاخان ساختن راه‌آهن با پول ملت برای انگلستان بود اگر برای ملت بود باید شهرهای بزرگ را به هم وصل کند کدام ریل از بیابان به بیابان بدون اتصال شهرها ساخته می شود که نه خاصیت جابجایی مسافر دارد نه کالا؟ این راه‌آهن بلکه برای اتصال خط دریایی انگلستان به جبهه هندوستان احداث شده است و راه‌آهن مورد نیاز ملت سالها بعد در سال 1370 ساخته شد.

سردارنقدی ادامه داد: محمدرضا پهلوی از پدرش کثیف‌تر و خبیث‌تر بود که شکنجه‌گاه‌هایش در دنیا جهانی شد با ده‌ها هزار زندانی سیاسی و خفقان شدید که مادرش می‌گوید علت بیماری‌هایی که منجر به مرگ او شد دکتر ایازی بود که زن‌های مختلف می‌آورد و پسر مرا بی‌بنیه کرد.

وی افزود: در سوئیس با پسری رفیق شد و او را به ایران آورد رضاخان دستور داده بود پسر معشوقه پسرش جلوی چشم او نیاید و همین آدم بعدها برای ما ارتشبد تعیین می‌کرد؛ فردی در آلمان کتابی نوشته با عنوان ارنست پرون شوهر محمدرضاشاه،  وقتی این پرون می‌میرد در کاخ شاه دفنش می‌کنند و زن‌های فرماندهان نظامی که از او صاحب فرزند بودند بالای قبرش فاتحه می‌خواندند و این کشور این‌گونه اداره می‌شد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: مادر محمدرضا می‌نویسد فرماندهان برای درجه گرفتن باید همسر یا زن خود را به اتاق خواب شاه می‌فرستادند.

وی افزود: فرح دیبا در کتاب خاطرات خود می‌نویسد در یک میهمانی ارتشبد اویسی با همسرش دعوایش شد و آن زن در مقابل وزرا و میهمانان افشا می‌کند که شوهرش درجه خود را مدیون چه هست.

سردارنقدی با بیان اینکه قماربازی شاه و اشرف مشهور بود، تصریح کرد: از همه کارخانه‌هایی که بنا بود تأسیس شود باید به خاندان پهلوی درصد می‌دادند که اسناد آن در مرکز مطالعات تاریخ معاصر وجود دارد و بالای آن ننوشته «رشوه» بلکه گفته با میل و رغبت به والاحضرت فلان تقدیم می‌شود.

وی افزود: شاه از ثروتمندترین مردان جهان بود اما مردم گرسنه بودند؛ 70 درصد مردم ایران در روستا زندگی می‌کردند که برق و آب آشامیدنی، مدرسه و حتی راه نداشت تا چه رسد به مخابرات و اینترنت و غیره!.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه مردم با پیه‌سوز شب خود را روشن می‌کردند،‌ گفت: حتی اگر فرض کنیم شهرها نیویورک بوده 70 درصد ملت با بدبختی دست و پنجه نرم می‌کردند که البته همه شهرها هم حلبی‌آباد داشتند و هواپیما پرواز می‌کرد تا دسته گل از پاریس و گل سر و فلان مزون لندن بیاورد و 90 درصد مردم ایران طیاره را فقط در آسمان دیده بودند.

وی گفت: مردم باید بدانند انقلاب اسلامی مردم را از چه نکبتی نجات داد که شاه ایران دو تا سه ماه هتل کاملی را در سوئیس قرق می کرد و به جای مملکت‌داری، اسکی‌بازی می‌کرد.

سردارنقدی افزود: خانم مینو صمیمی می‌گوید روزی دست شاه خارش داشت تمام بازار سوئیس پماد پیدا نشد و هواپیمای بوئینگ 707 رفت لندن پماد بیاورد.

وی با بیان اینکه مردم ایران باید پرچم عظمت انقلاب را همواره بالا نگاه دارند، گفت: مردم باید با دستاوردهای انقلاب اسلامی آشنا شوند.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه اگر افراد ناتوان را با انتخاب خود سرکار برده‌ایم و افراد توانا کنار گذاشته شده‌اند ربطی به انقلاب ندارد و مشکل از انتخاب ماست، گفت: انقلاب، استقلال و آزادی را به ما هدیه داده و با انتخاب و رأی خود این افراد را برگزیده‌ایم.

وی با بیان اینکه اقتصاد درون‌زاست و ایران ظرفیتی دارد که می‌توان با استفاده از آن از تمام مشکلات خارج شد، گفت: انرژی، مواد اولیه، سرمایه، نقدینگی و مدیران توانا در ایران وجود دارند و اگر اینها را به درستی به کار بگیریم از تمام مشکلات عبور خواهیم کرد.

سردار نقدی ادامه داد: اینکه برخی فکر می‌‌کنند ارتباط با آمریکا مشکلات اقتصادی کشور را حل می کند اشتباه است چراکه این کشور بدهکارترین کشور دنیاست و در فلاکت اقتصادی به سر می‌برد.

معاون فرهنگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه کشورهای مرتبط با آمریکا هم یکی از یکی منفورتر هستند؛ کسب موفقیت را در گرو انقلابی‌گری دانست نه سازش.
وی افزود: کسی که غیر از این را مطرح کند دلسوز ملت نیست.

منبع: فارس
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
...
Iran, Islamic Republic of
فقط شما دلسوز نظام هستید..
Iran, Islamic Republic of
پیروزی های ایران بر آمریکا به یمن دولت با تدبیر:
تغییر نرخ ارز از 3400 به 10000
تغییر قیمت سکه از 1200000 به 3500000 و حتی داشتن جهش تا 4800000
سید سجاد
Iran, Islamic Republic of
با سلام، می خوام نظر بدم ولی نظرم نسبت به حرف های سردار منشوریه و قابل انتشار نیست.